Kafanız karışabilir diğer bölümde bazı hadiseler netliğe kavuşacak
Oy ve yorum 🙏" ya bu saat nerde?"
Üstüste gelen bildirimler ve hiç durmadan çalan telefonuma aldırış etmeden saatimi aramaya devam ettim.
Masanın altına üstüne tekrar baktım. Sabahın yedisinden beri saatimi arıyorum.
Bir saat geçtiğine eminim.
Bulamayınca Küçük çaplı sinir krizi geçirdim, sakin olmak için gözlerimi kapattım, vücudum sinirden titreyince, masanın üzerinde elime gelen şeyi yere attım.
Önce kırılma sesi sonra ağır parfüm kokusu duyunca gözlerimi yavaşça araladığımda parfüm şişesini kırdığımı gördüm.
" neyi kırdın?"
İrem kırılma sesini duyunca odaya hızla gelmişti.
Ben daha cevap veremeden yerdeki şişeyi farketti,anında gözleri kocaman olmuş bana bakmıştı.
"Allahım lütfen bu kısa sürsün" diye içimden dua ettim.
" lütfen yanlış gördüğümü,kırılan parfüm şişesinin sana doğum gününde aldığım parfüm olmadığını söyle!" sakin kalmaya çalışıyordu.
" duymak istediğini mi gerçeklerimi söyleyeyim." diye teklif sundum.
" kelime oynu yapma bana benim sana aldığım parfümmü?"
gördüğü halde bana soruyorSalak.
" evet"
Eliyle burun kemerini tutmuş birazdan gelecek ses patlamasına kendini hazırlıyordu." sen onun fiyatının ne kadar olduğunu biliyor musun?"
Alayla yüzüne bakıp " bilmiyorum ne kadarmış? " diye sordum.
" 145 tl!"
Bağırarak söyledikleriyle gözlerim kocaman olmuştu.
" sen bir parfüme 145 tl mi verdin?"
" evet, gerizekalı.doğum günün için mesaiye kaldım, sırf sana bu parfümü almak için. "
" ya sen gerzikalımısın, o kadar parayı parfüme vereceğine, bana direkt verseydin daha iyi olurdu."
" kıracağını bilseydim parayı bile vermezdim."
sitemle yüzüne baktım." bilerek mi kırdım?"
Elini beline koyup bir sağa bir sola gitti ve bana dönüp yüksek sesle konuşmaya başladı.
" bilerek kırdın"
Tam itiraz edecekken sağ elinin işaret parmağıyla beni durdurdu ve konuşmaya devam etti.
" yanlışlıkla kırılmış bişey bu kadar yüksek ses çıkarmaz,ve bu parfüm şişesi yanlışlıkla düşüp kırılacak kadar ince değil."
Konuşması bitince elimle bende onu durdurdum."ben sana yanlışlıkla kırdım dedimmi,hayır.Ben sinirlenince masadan bişeyi yere fırlattım o da şansa parfüm çıktı."
Bu sefer alayla konuşan oydu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı
ActionBazen, yaptığımız hatanın önümüze ne çıkaracağını bilemeyiz, ama bir hatanın bedeli bu kadar ağır olmamalı. Herkes hata yapar, peki herkes böyle bir bedel ödermi? Siz hiç sevdiğiniz birinin ölümünü öylece seyrettinizmi, ben seyrettim. Hayat ba...