Pred tým ako začnete čítať, chcem v stručnosti ozrejmiť a priblížiť pár vecí.
1) Príbeh bude obsahovať vulgarizmy, sexuálne scény a jemné náznaky násilia. Ak vám tieto veci nie sú príjemné, príbeh nečítajte.
2) Knihu píšem po viac ako štyroch rokoch tak vás prosím o trpezlivosť, empatiu a vopred sa ospravedlňujem za prvky negramotnosti alebo gramatických chýb, ktoré sa budem snažiť obmedzovať čo najviac to pôjde, ale môže sa stať že sa v príbehu objavia. Prosím aby ste ma na to upozornili , ale neurážali ma. (Viem že niektorí ľudia na wattpade vedia byť aj krutí)
3) Čo sa týka pridávania, budem sa snažiť publikovať čo najčastejšie- čo u mňa momentálne znamená dva-tri krát do týždňa. Pokiaľ sa veci zmenia, budem o tom informovať.
3) Hlavná, mužská postava príbehu je Harry Styles. Tu sa chcem ale trošku pozastaviť. Viem že nie všetci ho majú radi, alebo jednoducho nemajú radi čítať klasické ,,fanfictions" o skupine One Direction. Táto kniha nie je fanfiction. Harry v mojom príbehu nie je slávny, jeho správanie oproti realite nie je jeho typickým správaním ako taktiež jeho činy. Jeho hlavná rola v mojom príbehu je hlavne kvôli jeho výzoru a môjmu zvyku čítať a písať príbehy s ním. Mrzelo by ma keby prichádzam o čitateľov len z dôvodu že je hlavná mužská postava obsadená ním, preto prosím, dajte príbehu šancu, ak vás zaujme a nemáte radi Harryho v hlavnej úlohe, je na vás koho si dosadíte ako hlavnú postavu. Fantázií sa medze nekladú.
Ďakujem za prečítanie môjho úvodu, dúfam že sa vám príbeh bude páčiť. Som rada, že píšem po štyroch rokoch a dúfam že moje písanie zaujme.
POĎME NA TO!!!
-Anika
YOU ARE READING
Lost
Romance,, Ja sa len snažím nájsť svoje stratené spomienky... '' ,, Neviem akú taktiku ,,hľadania'' máš, ale v mojich nohaviach ich rozhodne nenájdeš. '' *** Mladá Mia utrpela v minulosti úraz hlavy, ktorý spôsobil, že stratila väčšinu jej spomienok. Vydá s...