"Ah sen.. Yang Kyoshin.. Nora uzun zamandır seni görmüyordu. Ayrıca kucağındaki kızı da tanımiyor."
"Zaten taniman gerekmez. Zaten az sonra burada öleceksin."Bunu dedikten sonra Miya'i arkasına indirdi. O yayına sarılıp endişeli gözlerle Yang'a bakti.
"Merak etme her şey yolunda." dedi ve dişlerini de göstererek ona gülümsedi.
"Bence yanılıyorsun Yang. Nora asla ölmez. Unuttun mu? Nora insan değil!"
"Ama tamamen parçalara ayırdığımda bunu söyleyekeyeceksin."Yang ilk saldiri yapan kişi oldu. Yerden toprak bukerek Seyu Nora'ya yolladi. Baya büyüktü. Ama o oragini tek sallayista param parça etmişti.
*O kız çok güçlü..*Miya bir şey yapamadan sadece izliyor ve düşünuyordu.
Yang tekrardan toprağı yerden büktü. Bi sefer çok daha büyüktü. Bunu da Seyu Nora'nin üzerine fırlattı.
Ama tekrar ayni şey oldu ve çok kolay bir şekilde toprağı param parça etti.
"Güçlü değilsin Yang. Nora senin burada mezarını kazacak!"Seyu Nora oraginin ucunu toprağa batirdi ve bazı seyler mırıldanmaya başladı.
O anda onun etrafı kararmisti. Büyülü orak olduğu için büyü de yapabiliyordu.
Seyu Nora'nin etrafındaki kara büyü enerjisi bir anda Yang'in üstüne gitti.
Seri hareket ile kendisine kalın toprak kalkan yapmıştı. Ama bu da çok ise yaralamıştı.
Toz duman olan ortam açılınca toprak kalkan yıkılmış ve Yang yerde yatmaktaydı. Kafasındaki yaralar kanamaya başlamıştı ve paltosu yirtilmaya başlamıştı simdiden.
Miya hemen onun yanına gitti.
"İ-iyisin değil mi?!"
Bir anda Miya onun için endişelenmisti. Yang'in kafasını kaldırıp yavaşça kendi dizine koydu.
Yang önce ona güldü ve cevap verdi.
"Unuttun mu? Benim iyileştirme buyum var."B-biliyorum."Aniden Seyu Nora'nin şeytani kahkalari duyuldu her yerde.
"Görünüşe gore savaşçısın maskeli. Bu benim işime daha da yarar. Nora hepinizi burada doğrayacak!""RİNA ŞİMDİ!"
Rina aniden ikisinin önüne çıkıp samuray kılıci ile oragi durdurmustu.
Gelenler İzumi ve Rina'ydi. Seyu Nora'nin enerjisini hissettikleri için gelmişti ikiside.
İzumi 4 bir yana dağılan askerleri parçalamak icin biraz uzaklaştı.
"Siz lanet olasilar! Nora sizi burada DOGRAYACAK!"Rina'yi o gazla savurmustu.
"RİNA!"
"Sorun yok ben iyiyim." demişti sersemleyen Rina.Miya oklarını ve yayini alıp saldırı yapmak için kalkacaktı. Kalkıp hemen yayını alip okuyla onun kalbini nisan aldı.
"Iste simdi sonun geldi!"Miya bunu dediği an Seyu Nora'nin etrafında yıldırım gibi şeyler oluşmaya başladı. Acidan çığlık attı birden. O sırada İzumi de gelmişti.
"Askerlerin hepsini parçaladim. Demek sana bağlılar."
"S-sen..." Ve hemen ardından çok acili bir çığlık daha.
"Miya, Rina, Yang hemen buradan gidelim!"
*Onlar Yang'i tanıyor mu? Savaşçı olmalarına rağmen hemde.*Onlar hemen ormandan kaçarken Seyu Nora dizleri üstüne çökmüş kendine gelmeye çalışıyordu.
"Her şey daha yeni başlıyor."****************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroi Miraii
RandomBir gelecek en fazla ne kadar kötü olabilir? Ve ya nasıl daha iyi? Hic bir sorunun cevabını bilmez iken aniden yıllar sonrasında kendini bulmak nasıldır ki? Hem de her an öleceğini bildiğin halde yaşamak için katil oluyor iken.