10

128 17 90
                                    

Haknyeon membuka matanya, kepalanya sangat sakit berdenyut-denyut gitu.

"Eh aku Kat Mana ni?" Soalnya pelik kerana badannya diikat di atas kerusi termasuk kaki Dan tangannya.

"Hahahahhaha" gelak seorang perempuan.

"Gyuri? Apa kau buat ni ha?!!!" Jerit haknyeon.

"Aku nak ambil Balik hak aku je" balas gyuri dengan muka selamba.

"Erghh aku bukan hak kau lahhh" haknyeon meronta ronta untuk dilepaskan. Gigi taringnya semakin nampak matanya merah kekuningan.

"Kau tetap milik aku juhaknyeon walaupun kau suka yura" tangan gyuri mula mengusap dada bidang haknyeon.

"Arghhh" haknyeon mula bertukar menjadi vampire.

Gyuri tersenyum sinis melihat haknyeon itu.

---

"Arghhh" mulut sangyeon ditutup oleh tangan besar juyeon itu.

"Shhh nanti Ada orang dengar" bisik juyeon.

"Macam Mana kau tahu aku Ada Kat sini? Mana yang lain?" Soal sangyeon.

"Lepas kitaorang Mandi kitaorang nampak lah korang kena bawak dalam satu van besar kitaorang follow lah terus sampai sini.. btw Haerin tengah lepaskan yang lain" jawab juyeon dengan panjang lebar. Bukan panjang x lebar eh tu formula luas segi empat dik 😂.

"Haknyeon Kat Mana?" Celah haerin yang membawa member lain termasuk lah yura.

"Eh siapa tu?" Soal sangyeon.

"Ni yura girlfriend haknyeon tak sangka aku jumpa dia sekali" terang haerin.

"Ha so tadi haknyeon Kat Mana?" Tanya juyeon.

"Tadi aku dengar bunyi haknyeon jerit Kat bilik sebelah" balas sangyeon.

"Ha jom pergi sesama tapi sebelum tu eric dengan sunwoo jaga anak anak aku dengan haerin" Kata Hayoun.

"Yelahhh" balas sunwoo Dan eric.

New dengan pantas menendang pintu bilik sebelah. Mereka terkejut kerana melihat haknyeon Dan gyuri kiss 😳.

"Kuat jugak nyah ni" Kata Kevin perlahan.

"Well" balas new lalu flip hair dia.

"Woiii apa kau buat ni ha?!!" Marah juyeon lalu menolak badan adiknya itu.

"Sabar bangg sabarr" haerin menenangkan suaminya itu.

"Buat apa? Gyuri nak jadikan haknyeon milik gyuri je" balas gyuri.

"Kau ni memang kurang ajar kan?!! Arwah mak ayah Kita suruh aku ajar kau jadi manusia yang berguna?!! Bukan jadi syaitan macam kau?!!" Juyeon menjerit sekuat kuatnya kerana kemarahan sudah menguasai dirinya.

"Habis oppa tu?!! Kahwin dengan orang entah dari Mana?!! Bukan lawa sangat punn, eh disebabkan oppa ni hensem anak anak comell lahh kalau oppa hensem anak anak oppa bukan lah comel mana" balas gyuri dengan selamba badak dia.

"KAU JANGAN KURANG AJAR DENGAN AKU" jerit juyeon lalu menampar lagi muka gyuri sehingga badannya terjatuh.

"Kalauu kau libatkan aku tak apa tapii jangan sesekali dengan anak bini aku.. kau dengar sini baik baik mulai saat ini kau bukan darah daging akuu.. aku tak mengaku kau keluarga aku lagi dahh" balas juyeon lalu meninggalkan gyuri yang terkedu disitu. Semua member dia terkejut termasuklah saya 😂 eh.

"Oppaa" Kata gyuri lalu menangis.

"Hyung nak buat apa ni?" Bisik q kepada sangyeon.

"Check haknyeon tu ok ke idok" balas sangyeon.

Member yang lain mendapatkan haknyeon Dan membiarkan gyuri menangis disitu seorang diri.

"Mengikut teori gue haknyeon ni kena apa apa ni meh aku bacakan mentera vampire ni" Kevin mengeluarkan buku mentera itu Dan Baca jampinya.

Dalam beberapa saat haknyeon babas dari lamunanya.

"Haknyeonn awak ok? " soal yura lantas memeluk boyfriendnya itu.

"Ok lah jugak tak ingat apa jadi" balas haknyeon.

Yang single hanya menyendu sahaja 😂.

---

"Nahhh minum air ni" haerin menghulurkan air mineral kepada juyeon.

Juyeon dengan pantas minum air itu.

"Dah tenang dah?" Tanya haerin.

"Dahh sebab awak Ada Kat sinii" juyeon mula gedik gedik.

"Eii tadi bukan main garang ni nak gedik gedik pulak" balas haerin.

"Gedik dengan awak jeww" Kata juyeon.

"Dah dah lah tu diaorang perhati je" balas haerin.

"Sendu Kami tauu hukss" new pula gedik 😂.

"Kesah apa aku?" Balas hyunjae.

"Ohh mentang mentang dia dah Ada bini bukan main eh" Kata Kevin.

"Dah dah lah tu gaduh macam budak.. jom lah Balik mengantuk saya" Kata sunwoo lalu menguap.

"Ha mari" balas Yang lain.

+++

Yeayy tinggal lagi satu bab je nak ending.. sbb ff aku semua pendeks je maleh panjang panjang.. so nak aku pub terus ke?

Cite ni nak endinggggg

[✔] Reveal:Moon || JuhaknyeonWhere stories live. Discover now