Sabah alarm çaldığında saat 6:30 ben saati biraz erken kurmuştum hemen kalkıp banyoda bir duş alıp bornozumu giydim ve saçıma havluyu sardım hemen yüzümü yüz temizleme köpüğü ile yıkayıp sabah kremimi sürdüm saçlarımıda açıp taradımve güzel bir fön çektim ardından saç kremimide sürdüm ve saçlarımın doğal görünmesini sağladım.
Odama geçip hemen kiyafet baktımBunları giydim ve hemen pafüm sıkıp altıma sppr tamandan bir ayakkabı giyip kahvaltıya indim daha 20 dk em vardı ve oturup kahvaltımı yaptım hemen çantamı ve telefonumu alıp çıktım.
Şirkete geldiğimde saat tam 7:00 dıve ben hemen koşarak gittim hemen kadının odasını çalıp içeri girdim kadın koltukta bilgiseyarla oyalanırken bana
K:gel. Dedi hemen oturdum bu kadın sanırım patron yardımcısıydı adına baktım ve adının kim sara olduğunu öğrendim.
S:evet bugün işinin ilk günü o yüzden ilk bts in gelmesini bekle öteki sajerler gibi sonra jungkook geldiginde bu dosyalarda yazan herşeyi yapsın sende onunla beraber bu yazılan yerlere gideceksi onun terini silip yemeğini suyunu getirceksin felan yani onun herşeyini yapıcaksın kiyafeti de dahil yani kiyafetlerini vericeksin tmm.
Dedi gerçekten çok konuştu vır vır vır başım şişti ama neyse.
E:tmm.
Diyip odadan çıktım ve diyer menejerlerin yerini bulmaya çalıştım buldum ve yanlarına gittim aralarından biri.
X:sen yeni sajyersin sanırım merhaba ben haneul.
Dedi gerçekten kız tatlıydı ve güzeldi. Ötekide
S:merhaba ben minji,kim minji.
D:merhaba ben sira.
Bu kız biraz ciddiydi ama güler yüzlüydü.
A:merhaba ben hei.
Buda güzeldi.
C:merhaba ben lila.
G:merhaba bende soyaa.
Hepsi birbirinden güzeldi.
E:bende soo eun wong.
Diyince baya şaşırdılar nedenki.
Mj:sen soo joo wong'un kızımısın.
E:evet neden.
Hei:ay o dünyanın en iyi mimarı ama vefat etti gerçekten üzüldüm.
E:teşekkürler.
Dedim ve sohbet etmeye başladık.Uuuuu votevotevotevotevote
Yoruuuuuuum
Öpüldünüüüüz.❤❤❤