Mido: demiştin sevgilim.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
MIDO'NUN GEÇMİŞİ
Yazar-chan'dann
İkili akşam sokaklarda el ele tutuşarak yürüyorlardı, sonra Bakugou aklına gelmiş gibi sordu;
Baku: hey Deku?
Mido: Evet Kacchan?
Baku: sen uyandıktan sonra...nerede kalıyordun?
Mido: ıı...şey..
Midoriya ne diyeceğini şaşırdı ee şimdi "ben Todoroki'nin evinde kalıyorum" dese Baku o Todoroki'yi bir güzel si...severdi.
Baku: ne? Sokakta kalmadın ya?!
Mido: b-ben Sho-kun'un evinde k-kalıyordum..
Baku: NE?!! O P*Ç'İN EVİNDE Mİ KALDIN?!! BIDE YAN YANA YATSAYDINIZ?!!
Mido: bağırma! Evet onun evindeydim ve ayrıca yanında falan da yatmadım!
Baku: nerden bilicem?!
Mido: bana...güvenmiyorsun..
Mido elini yavaşça çekti ve kalbinin üstünde diğer eli ile birleştirdi, şu an en çok canı yanan yeriydi çünkü....
Baku hemen sözlerinden pişman oldu, ne demişti o öyle?! Mido kendini toparladı ve gülümsediMido: neyse...ben gidiyorum..iyi geceler sana..
Baku hemen Mido'nun kolunu tuttu ve kendine çekip yapıştı dudaklarına, ayrılınca;
Baku: özür dilerim...öyle demek istemedim, sadece....
Mido: kıskandın? ^^
Baku: hayı- belki birazcık
Mido bu lafa güldü, onun güldüğünü gören Baku'da gülümsedi sonra Bakugou sordu;
Baku: o zamn bundan sonra bende kalıyorsun!
Mido: n-ne? Kacchan olmaz! Hem önemli değil, cidden-
Mido'nun lafı Baku'nun emir veren kızgın bakışlarını görünce kesilmek zorunda kaldı.
Mido: peki...
Baku: * p*ç smile*
Baku: güzel!
Sonra ikilinin rotası Bakugou malikanesine doğru yol aldı (Y.N: çocuk zengin aq)
***EVE- MALİKANEYE GİDİNCE***
Mido: waow! Kacchan evin hatırladığımdan daha büyükmüş!!
Baku: yani, idare eder işte..
Mido: ne idare eder ya?! Burası bizim yurttan büyük- ops!!
Baku "yurt" kelimesiyle dona kaldı...
Baku: ne...yurdu..?
Mido: h-hiç!
Baku: Deku! Bana yalan söyleme!....anlat..
Mido: p-peki...
İkili geniş L koltuğa oturdular ve Mido ağzını açtı ama geri kapattı....nasıl anlatsa bilemiyordu...ama artık anlatmalıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEZSEN.......
Fiction généraleBakugou, Midoriya'yı hep eziklemiş ve aşağılamıştır ama Midoriya hep onun peşinden gitmiştir. Birgün Bakugou söylenmemesi gereken o sözleri söylemiştir. Midoriya artık onun peşinden gitmez.....