ɢᴅʏ ᴢᴏʙᴀᴄᴢʏᴌᴀᴍ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴʏ ᴏᴅ ʀᴀᴢᴜ ᴅᴏ ɴɪᴄʜ ᴘᴏᴅʙɪᴇɢᴌᴀᴍ.
- ᴏʜᴀʏᴏ̄ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴʏ! - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ ᴅᴏ ɴɪᴄʜ ɪ ᴢʀᴏʙɪᴌᴀᴍ ᴅᴏśᴄ́ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢᴇ̨ᴄᴀ̨ ᴘᴏᴢᴇ̨. ɴᴀʀᴋɪɴᴀ ᴍɪ ᴘᴏᴋᴀᴢᴀᴌᴀ ʀᴇ̨ᴋᴇ̨ ᴡ ɢᴏ́ʀᴇ̨ ᴡ ᴛᴇᴋśᴄɪᴇ "sɪᴇᴍᴋᴀ"
- ᴄᴢᴇᴇ- ᴏ ᴊᴀ ᴄɪᴇ̨ ᴀsᴛ ᴀʟᴇ ᴌᴀᴅɴᴀ ʏᴏ̄ᴋᴀᴛᴀ! - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ʏᴜᴍᴇᴋᴏ. ᴊᴀ ᴛʏʟᴋᴏ sɪᴇ̨ ᴢᴀʀᴜᴍɪᴇɴɪᴌᴀᴍ ɪ ᴜśᴍɪᴇᴄʜɴᴇ̨ᴌᴀᴍ. ᴜsɪᴀᴅᴌᴀᴍ ᴏʙᴏᴋ ɴɪᴄʜ. ɢᴀᴅᴀʟɪśᴍʏ ᴛʀᴏᴄʜᴇ̨ ɪ ᴡ ᴋᴏɴ́ᴄᴜ ᴅᴏsᴢᴌʏśᴍʏ ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴀᴛᴜ ᴘʀᴢʏᴅᴏᴍᴋᴏ́ᴡ.
- ᴊᴀ ᴍᴀᴍ ᴏɢɴɪsᴛʏ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪᴋ. - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ɴᴀʀ-ᴄʜᴀɴ
- ᴊᴀ ᴍᴀᴍ ʟᴏᴅᴏᴡʏ - ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ.
- ᴀ ᴛʏ ʏᴜᴍᴇᴋᴏ? - ᴊᴀ ɪ ɴᴀʀᴋɪɴᴀ ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌʏśᴍʏ ʀᴀᴢᴇᴍ.
- ᴊᴀ ᴍᴀᴍ… sᴢᴍᴀʀᴀɢᴅᴏᴡʏ ᴀʟᴄʜᴇᴍɪᴋ - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ
- ᴛᴏ ᴘʀᴢᴇᴢ ᴋᴏʟᴏʀ ᴛᴡᴏɪᴄʜ ᴏᴄᴢᴜ, ᴘʀᴀᴡᴅᴀ? - sᴘʏᴛᴀᴌᴀᴍ. ᴛᴀ ᴛʏʟᴋᴏ ᴘᴏᴋʀᴇ̨ᴄɪᴌᴀ ɴᴀ "ɴɪᴇ ᴡɪᴇᴍ".
- ᴢᴍɪᴇɴɪᴀᴊᴀ̨ᴄ ᴛᴇᴍᴀᴛ, ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴢʀᴏʙɪᴍʏ ᴅʟᴀ sɪᴇʙɪᴇ ᴡɪᴀɴᴋɪ? ᴊᴀ ᴅʟᴀ ᴀsᴛ, ᴀsᴛ ᴅʟᴀ ᴄɪᴇʙɪᴇ, ᴀ ᴛʏ ᴅʟᴀ ᴍɴɪᴇ? - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ ʙʟᴏɴᴅᴡᴌᴏsᴀ. ᴊᴀ ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ ᴢ̇ᴇ ᴍɪ ᴘᴀsᴜᴊᴇ ᴀ ɴᴀʀᴋɪɴᴇ ᴏʙᴏᴊᴇ̨ᴛɴɪᴇ. ᴡɪᴇ̨ᴄ ᴛᴀᴋ sᴘᴇ̨ᴅᴢɪᴌʏśᴍʏ ᴏᴋᴏᴌᴏ ᴛʀᴢʏᴅᴢɪᴇsᴛᴜ ᴍɪɴᴜᴛ. ᴊᴀ ᴅᴏsᴛᴀᴌᴀᴍ ᴡɪᴀɴᴇᴋ ᴢᴇ sᴌᴏɴᴇᴄᴢɴɪᴋᴏ́ᴡ… ᴜʟᴜʙɪᴏɴᴇ ᴋᴡɪᴀᴛʏ! ᴊᴀ ᴢʀᴏʙɪᴌᴀᴍ ᴋᴏʟᴏʀᴏᴡʏ, ᴀ ɴᴀʀᴋɪɴᴀ ᴢʀᴏʙɪᴌᴀ ᴢ ɢᴏᴢ́ᴅᴢɪᴋᴏ́ᴡ.
- ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴʏ ᴊᴀ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴄʜᴡɪʟᴇ̨ ᴘᴏᴌᴏᴢ̇ᴇ̨ ɴᴀ ᴛʀᴀᴡɪᴇ, ᴏᴋ? - sᴘʏᴛᴀᴌᴀᴍ. ʏᴜᴍᴇᴋᴏ ᴜśᴍɪᴇᴄʜɴᴇ̨ᴌᴀ sɪᴇ̨ ɪ ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀ
- ᴘᴏᴌᴏ́ᴢ̇ sɪᴇ̨ ɴᴀᴊʟᴇᴘɪᴇᴊ ᴡ ᴄɪᴇɴɪᴜ ᴢ̇ᴇʙʏś ɴɪᴇ ᴅᴏsᴛᴀᴌᴀ ᴜᴅᴀʀᴜ -
- ᴅᴏʙʀᴀ, ᴍᴀᴍᴏ - ᴢᴀśᴍɪᴀᴌʏśᴍʏ sɪᴇ̨ ɪ ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ᴅᴏ ᴄɪᴇɴɪᴀ. ᴘᴏᴌᴏᴢ̇ʏᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴛʀᴀᴡɪᴇ ɪ ᴢᴀᴍᴋɴᴇ̨ᴌᴀᴍ ᴏᴄᴢʏ.♥️ʙᴀᴄᴋsᴛᴏʀʏ ᴀsᴛᴇʀɪɪ♥️
ɢᴅʏ ʀᴀᴢ sᴢᴌᴀᴍ ᴅᴏ sᴢᴋᴏᴌʏ, ᴊᴀᴋ ᴛᴏ ᴊᴀ ɴᴏs ᴡ ᴋsɪᴀ̨ᴢ̇ᴄᴇ. ᴡᴘᴀᴅᴌᴀᴍ ɴᴀ ᴊᴇᴅɴᴇɢᴏ ᴄʜᴌᴏᴘᴀᴋᴀ. ʙʀᴜɴᴇᴛ ᴢ sᴢᴀʀᴏ ᴢɪᴇʟᴏɴʏᴍɪ ᴏᴄᴢᴀᴍɪ, ɴᴀ ᴏᴋᴏ ᴅᴡᴀ ᴛʀᴢʏ ʟᴀᴛᴀ sᴛᴀʀsᴢʏ ᴏᴅᴇ ᴍɴɪᴇ.
- ʙᴀʀᴅᴢᴏ ᴘʀᴢᴇᴘʀᴀsᴢᴀᴍ, ᴄᴢʏᴛᴀᴌᴀᴍ ɪ ɴɪᴇ ᴘᴀᴛʀᴢʏᴌᴀᴍ ɴᴀ ᴅʀᴏɢᴇ̨… - sᴘᴜśᴄɪᴌᴀᴍ ɢᴌᴏᴡᴇ̨
- ɴɪᴄ sɪᴇ̨ ɴɪᴇ sᴛᴀᴌᴏ… - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌ ᴅᴏ ᴍɴɪᴇ.
- ᴀsᴛᴇʀɪᴀ, ᴀsᴛᴇʀɪᴀ ʜᴏᴡᴋᴇʏᴇ. - ᴘᴏᴅᴀᴌᴀᴍ ʀᴇ̨ᴋᴇ̨ ᴄʜᴌᴏᴘᴀᴋᴏᴡɪ.
- ᴅᴏʟᴄᴇᴛᴛᴏ. ᴘᴏ ᴘʀᴏsᴛᴜ ᴅᴏʟᴄᴇᴛᴛᴏ - ᴜśᴍɪᴇᴄʜɴᴀ̨ᴌ sɪᴇ̨ sᴢᴀʀᴏᴏᴋɪ, ᴀ ᴊᴀ ᴏᴅᴡᴢᴀᴊᴇᴍɴɪᴌᴀᴍ. ɢᴅʏ ᴛᴀᴋ ɢᴀᴅᴀʟɪśᴍʏ ᴅᴏʟᴄᴇᴛᴛᴏ ᴍᴏ́ᴡɪᴌ ᴍɪ ᴢ̇ᴇ ᴜᴄᴢʏ sɪᴇ̨ ᴘᴏsᴌᴜɢɪᴡᴀᴄ́ ᴋᴀᴛᴀɴᴀ̨. ɴɪᴇ ᴢᴅᴢɪᴡɪᴌᴏ ᴍɴɪᴇ ᴛᴏ ᴢ̇ᴇ ᴄʜᴌᴏᴘᴀᴋ ɪ ʙʀᴏɴ́. sᴘʏᴛᴀᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ᴡ ᴛᴇᴅʏ ᴏ ᴊᴇɢᴏ ᴡɪᴇᴋ. ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌ ᴢ̇ᴇ ᴊᴇsᴛ sᴛᴀʀsᴢʏ ᴏ ᴛʀᴢʏ ʟᴀᴛᴀ. ᴡ ᴛᴇᴅʏ ᴍɪᴀᴌᴀᴍ ᴢ sᴢᴇśᴄ́ ɪ ᴘᴏ́ᴌ ʟᴀᴛ, ɴᴏ ᴛᴏ ᴏɴ ᴍɪᴀᴌ ᴢ ᴊᴇᴅᴇɴᴀśᴄɪᴇ. ᴢᴀᴄᴢᴇ̨ᴌᴀ sɪᴇ̨ ᴛᴀᴋ ɴᴀsᴢᴀ ᴋɪʟᴋᴜ ʟᴇᴛɴɪᴀ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴢ́ɴ́. ʟᴇᴄᴢ ᴘᴏ ᴛʏᴄʜ ʟᴀᴛᴀᴄʜ ᴅᴏʟᴄᴇᴛᴛᴏ ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌ ᴢ̇ᴇ ᴡʏᴊᴇᴢ̇ᴅᴢ̇ᴀ ɪ ɴɪᴇ ᴍᴀ ᴘᴇᴡɴᴏśᴄɪ ᴄᴢʏ sɪᴇ̨ ᴊᴇsᴢᴄᴢᴇ sᴘᴏᴛᴋᴀᴍʏ. ᴊᴀ ᴛʏʟᴋᴏ sɪᴇ̨ ᴅᴏ ɴɪᴇɢᴏ ᴘʀᴢʏᴛᴜʟɪᴌᴀᴍ, ᴀ ʙʀᴜɴᴇᴛ ᴏᴅᴡᴢᴀᴊᴇᴍɴɪᴌ ɢᴏ. ᴘᴏ ᴘʀᴢʏᴛᴜʟᴇɴɪᴜ ᴘᴏᴅᴀʀᴏᴡᴀᴌᴀᴍ ᴍᴜ ɴᴀsᴢᴇ ᴡsᴘᴏ́ʟɴᴇ ᴢᴅᴊᴇ̨ᴄɪᴇ.
- ᴘʀᴏsᴢᴇ̨, ᴛᴏ ɴᴀ ᴘᴀᴍɪᴀ̨ᴛᴋᴇ̨ ɴᴀsᴢᴇᴊ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴢ́ɴɪ… - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ ᴘᴏ ᴄᴢʏᴍ sɪᴇ̨ ʀᴏᴢᴘᴌᴀᴋᴀᴌᴀᴍ. ᴛᴇɴ ᴛʏʟᴋᴏ ᴡᴢɪᴀ̨ᴌ ᴢᴅᴊᴇ̨ᴄɪᴇ ɪ sɪᴇ̨ ᴘʀᴢʏᴛᴜʟɪᴌ.
- ᴡsᴢʏsᴛᴋᴏ ʙᴇ̨ᴅᴢɪᴇ ᴅᴏʙʀᴢᴇ ᴀsᴛᴇʀɪᴀ. -♥️ᴋᴏɴɪᴇᴄ ʙᴀᴄᴋsᴛᴏʀʏ♥️
- ʜᴇʏ ᴀsᴛ, ᴡsᴢʏsᴛᴋᴏ ᴊᴇsᴛ ᴅᴏʙʀᴢᴇ? ᴘᴌᴀᴋᴀᴌᴀś… - sᴘʏᴛᴀᴌᴀ ʏᴜᴍᴇᴋᴏ.
- ᴛᴀᴋ ᴡsᴢʏsᴛᴋᴏ ᴊᴇsᴛ ᴏᴋ… ᴡsᴘᴏᴍɴɪᴇɴɪᴀ… ᴇʜ…ᴜғ… ᴊᴀ ɪᴅᴇ̨ ᴅᴏ sɪᴇʙɪᴇ. ᴘᴀ ᴅᴢɪᴇᴡᴄᴢʏɴʏ! - ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ᴅᴏ sɪᴇʙɪᴇ ᴢ sᴍᴜᴛɴᴀ̨ ᴍɪɴᴀ̨. ɢᴅʏ ᴅᴏsᴢᴌᴀᴍ ᴅᴏ ʙᴜᴅʏɴᴋᴜ ᴛᴏ ᴢᴀᴛʀᴢʏᴍᴀᴌ ᴍɴɪᴇ ᴢɴᴀᴊᴏᴍʏ ɢᴌᴏs.
- ᴘᴀɴɪ ᴀsᴛᴇʀɪᴏ! ɴɪᴇᴄʜ ᴘᴀɴɪ ᴘᴏᴄᴢᴇᴋᴀ! - ᴏᴅᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ᴅᴏ sɪᴇʀᴢ̇ᴀɴᴛᴀ.
- ᴘᴀɴɪᴇ ғᴜʀʏ. ᴘʀᴏsɪᴌᴀᴍ ᴢ̇ᴇʙʏ ᴘᴀɴ sɪᴇ̨ ᴅᴏ ᴍɴɪᴇ ᴢᴡʀᴀᴄᴀᴌ ᴘᴏ ɪᴍɪᴇɴɪᴜ. ᴀʟᴇ ʙᴇᴢ ᴛᴇɢᴏ. ᴄᴏś sɪᴇ̨ sᴛᴀᴌᴏ? - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ.
- ᴇᴅᴡᴀʀᴅ ᴘʀᴏsɪᴌ ᴢ̇ᴇʙʏś ᴢᴀᴅᴢᴡᴏɴɪᴌᴀ ᴘᴏᴅ ᴛᴇɴ ɴᴜᴍᴇʀ. ᴘʀᴢᴇᴋᴀᴢᴀᴌ ᴍɪ ᴛʏʟᴋᴏ ᴢ̇ᴇ ᴊᴇsᴛ ᴛᴏ ᴊᴀᴋᴀś ᴘᴏᴡᴀᴢ̇ɴᴀ sᴘʀᴀᴡᴀ - ᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌ ᴅᴏ ᴍɴɪᴇ.
- ᴅᴏʙʀᴢᴇ ᴊᴜᴢ̇ ɪᴅᴇ̨ ᴢᴀᴅᴢᴡᴏɴɪᴄ́. ᴅᴢɪᴇ̨ᴋᴜᴊᴇ̨ sɪᴇʀᴢ̇ᴀɴᴄɪᴇ ғᴜʀʏ. - ᴏᴅᴇʙʀᴀᴌᴀᴍ ᴋᴀʀᴛᴇᴄᴢᴋᴇ̨ ɪ ᴘᴏᴅᴢɪᴇ̨ᴋᴏᴡᴀᴌᴀᴍ.••••••••••
ᴡɪᴛᴀᴍ ᴡɪᴛᴀᴍ. ᴅᴢɪś ᴍᴀᴍʏ ᴢɴᴏ́ᴡ ᴏ ᴘʀᴢᴇsᴢᴌᴏśᴄɪ ᴀsᴛ! ᴏ ᴅᴏʟᴄᴇᴛᴛᴏ sᴏʙɪᴇ ᴛʀᴏᴄʜᴇ̨ ᴅᴏᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪᴀᴌᴀᴍ. ᴊᴀᴋ ᴍʏśʟɪᴄɪᴇ ᴄᴏ ᴇᴅ ᴄʜᴄᴇ ᴘʀᴢᴇᴋᴀᴢᴀᴄ́ ᴀsᴛᴇʀɪɪ? ᴛᴏ ᴊᴜᴢ̇ ᴡ ɴᴀsᴛᴇ̨ᴘɴʏᴍ ʀᴏᴢᴅᴢɪᴀʟᴇ! ʙᴀᴊᴏ
CZYTASZ
𝗠𝗔𝗚𝗡𝗘𝗧.⋆。𝗙𝗨𝗟𝗟𝗠𝗘𝗧𝗔𝗟 𝗔𝗟𝗖𝗛𝗘𝗠𝗜𝗦𝗧
Fanfiction! 𝗔𝗕𝗔𝗡𝗗𝗢𝗡𝗘𝗗 ! ꕤഒ Dakiyosete hoshii tashikamete hoshii ꕤഒ Machigai nado nain da to omowasete ꕤഒ Kisu wo shite nurikaete hoshii ꕤഒ Miwaku no toki ni yoishire oborete itai no .・。.・゜✭・.・✫・゜・。. 【☆】Started - ???? 【★】Finished - ???? .・。...