-12.BÖLÜM-

182 11 0
                                    

-DANS-

Bencil,sabırsız ve birazda güvensizim.Hatalar yapıyorum,kontrolsüzüm ve zaman zaman idare edilmesi güç biri oluyorum.Ama en kötü halimi idare edemiyorsan,en iyi halimi de kesinlikle hak etmiyorsundur.

Dereceldirilmesi bir o kadar zor olan boşluktaydım ben.Arkadaşlarım vardı sadece yanımda.Şimdi ise acı çekiyorum.Nedenini bilmeden.Tüm sadeliğiyle.

Şimdiye kadar kimseye hiçbir şey anlatmayan ben,şimdi çabalıyorum.Yanımda biri olması için,bana verilen değeri hissetmek için.Oluyor mu?

Belki

Ama öyle bir içgüdü yok.Tozlu bir pencereden bakıyormuş gibi hissediyorum.Genel olarak görebiliyorum fakat ayrıntılar yok.

''Esin.'' Bulut mayışmış bir şekilde konuştu.

''Hı''

''Aşk ne kanka?''

Önümdeki rakıyı fodipleyip gözlerimi kısarak Bulut'a baktım.

''Biri gelir,hayatını siker ve gider.''

Söylediğim cümlenin üstüne kahkaha attı ve ''Galiba hayatımı siktirmek istiyorum.'' dedi.

''Ne işin var olum senin aşkla sevgiyle?
Hayatın boyunca bir kere adam gibi sevilmemişsin.
Demle çayını, yakala o en sevdiğin şarkının nakaratını, yak sigaranı, bak işine..''

Gülümseyerek bana rakı doldurdu.Rakının içine suyu katarken dikkatle izledim.Aşk buydu içte;

İki farklı renk,

İki farklı duygular,istekler.Ama birleşince kusursuz oluyor.Bence buydu işte.

Kapının kırılıcak derecede sert açılmasıyla Bulut'la aynı anda oraya baktık.Kapının yanında dikilen kişiye gözlerimi devirerek rakı bardağını elimde çevirmeye başladım.

''Seni seviyorum Esin,''

Gözlerimi devirip Bulut'a baktım kafasını masaya koymuş bizi izliyordu.Kafamı Işık'a çevirip''Neden Işık?''

''Efendim!''

''Neden?Bak görmüyor musun?Olmuyor.Biz olmuyoruz.O eski iki küçük çocuk değiliz biz.Neden bırakmıyorsun!?''

Uzun bir süre sustu.Ellerini saçının iki yanından geçirerek Bulut'a baktı.

''Demedi abi.Bir kere bile seni istemiyorum demedi''

Ben rakıdan bir yudum alırken Işık'ta karşıma oturdu ve rakı şişesini açıp içmeye başladı.Gözlerim kocaman onu izlerken yarısına gelip durdu.

''Amına kodumunun,kaç promil gerekiyor?''

Yine saçmalamaya başlamıştı ''Ne?''.

''İkimizi çift görebilmek için.''

''Ne kadar içersen iç,başın döner,gidenler değil.''

Onun suratına bir süre bakıp rakıyı bitirdim ve ayağa kalktım.

Beni zorlamaması gerektiğini biliyordu ama hala üstüme gidiyordu.Sevmediğim,hatta değer vermediğim birini seviyormuş gibi yapamazdım.Ben ihtiyaç duyulmak istiyorum. Benim birisinin hayatında vazgeçilmez olmaya ihtiyacım var. Bütün boş vaktimi, egomu ve dikkatimi yiyip bitiricek birine ihtiyacım var. Bana bağımlı biri. Karşılıklı bağımlılık.

Beni sevdiğini zannediyordu ama öyle değildi.Kendini birini sevmek adına zorluyordu.Onu vazgeçilmez olduğuna inandırmışlardı belkide.Ama ben rüyadan uyanmasını sağlayabilirim.Övünmek gibi olmasın;

.İSİMSİZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin