ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

48 3 0
                                    

Η σκληρότητα έχει ανθρώπινο πρόσωπο .
______________________________________

-"Το σεξ μαζί σου είναι σαν το καλό κρασί ." Της λέει ο Bruno προσπαθώντας να βρει την ανάσα του .

"Οσο περνάει ο καιρός γίνεται και καλύτερο ." Συνεχίζει και η βολεύεται καλύτερα στο μεγάλο κρεβάτι της .

Με τον Bruno συνεργάζονται τα τελευταία 7 χρόνια , στην αρχή η σχέση τους ήταν εντελώς φιλική μέχρι που αποφάσισαν να βάλουν το σεξ ανάμεσα τους .

Αγαπάνε ο ένας τον άλλον αλλά δεν αισθάνονται κάτι παραπάνω , το σεξ μεταξύ τους είναι κάτι τελείως σαρκικό που τους ευχαριστεί .

Ο Bruno είναι αρχηγός της Camora που τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να ξεπεράσει τη μαφια της Σικελίας , ο πατέρας του και προηγούμενους αρχηγός της συμμορίας συνεργαζόταν με τον Σταύρο .

-"Ολα έτοιμα για την άλλη βδομάδα ;" Ρωτάει με ενδιαφέρον ο Bruno .

-"Ναι , μην ανησυχείς ." Τον καθησυχάζει η Διωνη .

-"Μονο εσύ θα σκεφτόσουν να κρύβεις τα ναρκωτικά μέσα στους πατους των παπουτσιών ." Σχολιάζει γελώντας .

Η Διωνη είναι γνωστή ως μια από τις καλύτερες επιχειρηματίες του κόσμου .

Έχει μια τεράστια ναυτιλιακή όπου η εδρεύει στο Λονδίνο και βέβαια χρησιμεύει κυρίως στο λαθρεμπόριο όπλων , αλλά και στις υπόλοιπες παράνομες δραστηριότητες της .

Εκτός από την ναυτιλιακή όπου και φανερά τα έσοδα της είναι εξωφρενικά πολλά , έχει και μια επώνυμη εταιρία παπουτσιών που την βοηθάει αφάνταστα στις δουλειές της .

Ο Bruno κοιτάζει την ώρα και ένα πονηρό χαμόγελο στολίζει το προσωπο του .

"Σε μερικές ώρες πρέπει να επιστρέψω στη Νάπολη οπότε να αξιοποιήσουμε τον χρόνο μας όπως πρέπει ." Χώνεται κάτω από το πάπλωμα και η Διωνη δαγκώνει τα χείλη της .

Την επόμενη μέρα η Διωνη ξυπνάει κατά τις 11 , πηγαίνει για το καθιερωμένο τρέξιμο , τρώει πρωινό και φεύγει .

Μόλις φτάνει στο γραφείο της , ακολουθεί ο Σέργιος για να την ενημερώσει .

-"Τα πλοία φεύγουν σήμερα για καταστροφή στο ναυπηγείο της Κίνας , πρέπει να ρίξεις μια τελευταία μάτια στα όπλα ." Την συμβουλεύει ο Σέργιος και εκείνη γνέφει .

-"Δωσε μου τα έγραφα καταστροφής των πλοίων ." Ζητάει και το μεγάλο μαύρο ντοσιέ βρίσκεται στα χέρια της .

Μέχρι την καταστροφή μαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora