Yıl 1989, bir pazartesi sabahı. Mehmet Rauf Bey sahibi olduğu şirkete gitmek için yola çıkmıştı. 5 katlı bir bina olan şirketine girip merdivenlerden odasının bulunduğu 5. kata çıktı. Odasına girdiğinde onu 3 tane adam karşıladı.
Adamların başındaki kişi:
-Merhaba Mehmet Rauf Bey. Buyrun rahatınıza bakın sizin odanız ne de olsa.
Mehmet Rauf:
-Sizin burada ne işiniz var? Odama ne cüretle benden önce ve izinsiz girebiliyorsunuz?
- Bir yerde yanılıyorsunuz. Biz izinsiz girmedik bakın sekreterimiz şurada oturuyor. Güvenlik görevlileri de tam karşısında. Gerçi şimdi fark ettim zaten hayır diyemezlermiş. Ağızları bantlı. Neyse daha fazla uzatmayalım konuyu ve finali yapalım isterseniz.
- Ne finalinden bahsediyorsunuz? Hızlıca odamı terk eder misiniz?
- Borçlarınız için size belli bir süre vermiştik ama siz ödemediniz diye hatırlıyorum. Doğru mu hatırlıyorum Mehmet Bey? Şey bu arada size Mehmet Bey diyebilir miyim? Rauf'la beraber coky uzun geliyor?
Mehmet Rauf Bey tiksinc bir bakış atıp konuşmaya devam etti:
- Ben size borçlarımı en kısa zamanda ödeyeceğimi söyledim zaten.
- Ama bizim artık bekleyecek vaktimiz yok.
- N'olur biraz daha zaman verin en kısa zamanda ödeyeceğim bütün borçlarımı.
- Bir saniye? İki saniye? Aaaa ödeyemediniz en kısa zaman doldu. Son bir isteğiniz var mı? Gerçi olsa da bana ne?
Adam, elinde silah bulunan bir adamına vurması anlamıyla göz kırptı.
Mehmet Rauf:
- Hayır durun bir dakika.
Adam geri döndü ve adama vurmaması anlamıyla el hareketi yaptı.
-Buyrun devam edin Mehmet Bey.
- Bugün benim kızımın doğum günü. Lütfen biraz daha zaman verin en azından yarın öldürün ama bugün öldürmeyin beni n'olur kızım çok üzülür doğum gününe katılmazsam çok üzülür. Söz verdim ben ona bugün ilk bisikletini alacağım ona.
- Mutlu yıllar kızınıza size de Allah huzur versin.
Dedikten birkaç saniye sonra tetik sesi binanın içinde inledi.O tetik sesi ile belki de bir çocuğun hayali de bitti. O tetik sesi belki de bugün bir kızın hayatına yön verecek.
KARAKTERLER:
DEFNE YILDIRIM
Mehmet Rauf Bey'in bir tanecik kızı.
Annesinin göz bebeği
MimarDORUK YILMAZ
Çiftçi bir baba ve ev hanımı bir annenin bir tanecik oğlu
PolisMEHMET SELİM KILIÇOĞLU
Mehmet Rauf Bey'i öldüren adamın oğlu
Annesi o 2 yaşındayken kaçırılmış/ zorla kaçırtılmış
Kılıçoğlu ailesinin tek veliahtıMERT DÜLGER
Defne'ye delilercesine aşık
Babasını ve annesini küçüklüğünden beri tanımıyor. Yetimhanede büyümüş efendi biri
Öğretmen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
ActionBabasının ölümünün ardından 20 yıl geçmiştir. Defne artık 25 yaşına gelmiştir. Bir gün eve bir mektup gelir. Mektup'un içinde Defne'nin babası hakkında bilgiler vardır. Bu mektupla beraber Defne artık yeni bir hayata merhaba diyecektir demek zorunda...