9ine

154 31 10
                                    

Again and Again.....

Taehyung Ff------

_________________

Kan nghahhleh emem mai Tour hun tur chu alo thleng ta. Kan thianho chuan kan helhhawlh em avangin kan mutha theilo zing dar2 vel thleng kan in chat char2 a.

Ahnu chuan kan chhing ve hlawm anih hmel. Ka muttlai ngaihtuah chuan tho hma tak ka ni dar 6 leh a chanve ah chuan ka inbual zo diam tawh. Kan maid eitui siam rimtui zet ka hriat phei chuan ka mood a ti on emem a, ahma zana ka in pack kim leh kim loh ka check lai chuan ka dairy atang thlalak pakhat hi alo tla nawlh mai a.

 Kan maid eitui siam rimtui zet ka hriat phei chuan ka mood a ti on emem a, ahma zana ka in pack kim leh kim loh ka check lai chuan ka dairy atang thlalak pakhat hi alo tla nawlh mai a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ala hre ve angem le!?? Min ngaihtuah chhuah a min ngaihlaite anei ve angem?!!... Ka hriatloh laiin ka mittui alo Luang leh tawh... Tae chu ka ngai thar leh hle mai a....Ka na hi ala reh tak2 theilo anihhi....

Chutia ka rilru a Tae alo lut chiah chu call ka dawnga. Lalpa ka lawm e Jungkook alo ni.
A hma vak theih dawn loh thu leh ka thiante ruala kal mai turin min tia.
Thlalak chu ka la kang leh a, a tawpnan ka en nawn leh vawikhat ka fawp a. Ka pawtthler ta. Dustbin ah ka paih ta daih a.

Jungkook lo awm hlauh hi chu ka lawm ngawt mai. Nilose chu Tae ngaihtuah hian ka â thei hial ang.
Mahse ka lungngaih lai leh harsat laiin Tae ka ngaihtuah chhuah laite hian min lo bia in ka bulah a awm renga tlem chuan hma ka sawn ve tawh...

Kei hi ka in ngaihtuah nasa lutuk a ka tlai palh ange. Long run tur anih avangin cheipawh ka in chei peih vello. ka Baggage kala a ka chhuak a.

Stand ka thlen chuan ka thiante an lo awm vek tawh. An nipawh an phur hmel khawp mai. Bus alo thlenga School lam panin kan kal ta a.

School kan thleng chuan an lo tam ve reuh tawh hle mai, chutia kan zik nuaih2 karah chuan kan bul hnaiha miten " keichu Jisoo leh Tae pawh hi an inhmeh tawh ka ti khi" ka thin a khei zak mai....

Ka hawi nghal

Inkai rial hian an lokal a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Inkai rial hian an lokal a. Taehyung mawlh saw.. nie a tha ve thlawwt ani. Ka hriatloh lai chuan ka mittui alo luang.

" Soobin miin an hmu ang che" tissue min lope vat ka in hnit feih² . Chutihlai tak chuan vanneihthlak takin Jungkook chu bike in a rawn tlân. Niee awi a chhelo lutukk.... Tae tluklo mahse a tluk teuh khawp mai. An lo au leh tuar2 tawh.

~I fell in love with the Devil~.    Taehyung Ff (Completed)Where stories live. Discover now