Sohbetimizi bitiren bts in gelmesiydi onlar geldiğinde hemen doyayı elime aldım ve ayağa kalktım.
J:evet eun dosyada ilk ne var.
Dedi ve elime hemen dosyayı aldım.
E:ııı ilk dans provalarınız var.
J:peki kaç saat.
E:ııı 2 saat.
J:peki hadi gidelim.
Dedi ve dans provo odasına girdik onlar başlayınca ben de hemen jungkook un suyunu ve havlusunu getirdim. Sonra onları beklemeye başladım öteki stajyerlerin yaptığı gibi.Dans provoloru bittiğinde jungkook'a suyunu verdim.
Ardından hvlusunu verip kiyafetlerini almaya gittim baya terlemişti kiyafetleri tuta bi oda vardı hemen oraya girip bi tşört alıp çıktım tşörtü ona verdim ve giyinmesini beklemek için aekamı döndüm.
J:hey neden arkanı döndün bendenmi utanıyorsun.
Dedi ve açıkçası utanmıştım.
E:yoo hayır senden utandığımdan deyil senin rahatsız olmandan arkamı döndüm.
J:benden utanmana gerek yok nasıl olsa ilerleyen zamanlarla büyük ihtimal görürsün.
Neeeeee!ben Jungkook'un çıplak halini yuh amına koyim ben karınmıyım.
J:ahh neyse hadi benim karnım acıktı hadi yemekhaneye gidelim.
Jin:valla benimde karnım acıktı hadi gidelim.
Dedi ve hep beraber yemek yemeye gittik.Yekhaneye gittiğimizde kimse yoktu biz hemen yemeklerimizi aldık ve yerimize geçtik.
Yemekte ramen,suşhi,kimçhi ve çikolatalı süt vardı.Yemekler bittiğinde öglen olmuştu saat 2:00'dı.
J:evet şimdi dosyada ne var.
Diye sordu ben hemen dosyaya baktım.
E:şimdi şarkı provalarınız var.
Dedim ve şarkı provoları olan bi odaya girdik. bts hemen içeri girdi bizde camın ordan onları izliyorduk.Provo bittiğinde akşam üstü olmuştu ve yanımıza sara geldi.
S:evet stajyerler bugün yurtta sizde kalıcaksınız patron öyle istiyor.
Dedi ve herkes onayladı bende mecburen evet dedim ve yurta gitmeye başladık.Eveeet beyendiyseniz votevotevotevote
Yorum
Bybybybyby
❤❤❤❤❤❤