סוף טוב, הכל.. סוף?!

398 41 11
                                    

בדקות הבאות, שני הבנים הרגישו כאילו אלה הרגעים הכי ארוכים, מעיקים ומביכים בחייהם. אם משווים את הפנים שלהם לעגבנייה, אפילו היא נראית חיוורת לידם!

וגם כאן, הארי היה זה שדיבר ראשון.

"אתה... רציני?" שאל בשקט.

מאלפוי השפיל את מבטו, מסמיק עוד יותר.

"דראקו..."

"ממתי אתה קורא לי כך?!" שאל הבלונדיני עם גיחוך קל, עדיין לא מעיז להביט על הגריפינדורי.

"זה משנה?" הארי צחק גם הוא.

דראקו הרים בחשש את עיניו, פוגש במבטו הזורח של שחור- השיער, ומייד מרגיש הקלה עצומה- הארי לא שונא אותו! הוא שמח... שמח!!!

"ומה איתך?... אני מתכוון- הרי אני הודאתי... לא?"

"אני..." החל הארי, "טוב נו, אתה מבין כבר... לא?!"

"כן, אבל אני רוצה להיות בטוח!"

"אתה חייב שאני אגיד?"

"כן!!!"

"טוב, אז ככה-"

עבר רגע.

"אני די..."

ועוד אחד.

"כן, זאת אומרת..."

עכשיו, עברו עוד שלושה.

"טוב אתה מתכוון לנשק אותי או לא?!"

שניהם הסמיקו אפילו יותר, אפילו שדראקו התעשת יחסית מהר וענה, "לא עד שלא תגיד..."

להארי נמאס לחכות, הוא רצה לטעום שוב את השפתיים הרכות של הנער השני. במהירות מצמצם את המרחק שנשאר ביניהם, ובו זמנית מניח את ידו על כתפו של הבלונדיני ומקרב אותו עוד יותר אליו.

דראקו הופתע, אך לא לזמן רב. הוא עצם את עיניו והחזיר נשיקה.

כמה נפלא זה הרגיש! המחשבה עברה בראש של שניהם. אבל זה לא נמשך זמן רב מידי. הרי בכל זאת, דראקו עדיין לא קיבל תגובה. וכשדראקו רוצה משהו, הוא יעמוד על שלו, עד שישיג!

מתנתק הגריפינדורי, אך עדיין נשאר קרוב, הוא שאל, "ומתי אני אשמע כבר את מה שאתה צריך להגיד?!"

הארי הביט עליו. תחילה ניסה להשוות לפניו אשרת פנים כעוסה, אך הבין שזה בלתי אפשרי, ברגע שהביט בסלית'ריני, וראה כיצד הוא משלב ידיים בעקשנות. הארי אחז בבטנו והחל לצחוק בקול.

דראקו נעלב. "מה מצחיק אותך?!", שאל.

"אתה..." ענה מבין הגיחוכים הגריפינדורי.

דראקו קם במהירות במקומו, וצעד אל עבר הדלת.

באותו רגע, הפסיק הארי לצחוק, וקפץ אחריו. "לא, חכה!", קרא, "זה לא מה שהתכוונתי..."

הבלונדיני הסתובב והביט בו בשאלה.

"נו ברור שאני אוהב אותך!" הארי ניגש אליו ואחז בידיו, "יותר מכל דבר אחר..."

"יותר מכל דבר אחר?" שאל הסלית'ריני, זוקר מעת את אפו.

"מפגר!" קרא הארי, מצמיד את שפתותיהם בשנית.

טוב, כנראה שלאכול הוא לא יצליח היום... חשב לעצמו הארי, בעוד הבלונדיני עוטף אותו בזרועותיו ומעמיק את הנשיקה.

***

DrarryWhere stories live. Discover now