1.BÖLÜM

20 7 11
                                    

Elenora, Elenora, Elenora buraya gel  her kimse çatalca konuşuyordu.İlerledim beyaz bir kapı üzerinde kanlı el izleri vardı.Kapı kendiliğinden açıldı.Ve boynumda soğuk bir metal hissettim.
-Sonun geldi Elenora.
Ve çığlık...

Yüzünde hissettiğim ıslaklıkla uyandım.Odamdaydım yine o kara büyülü rüyalardandı.Camdan dışarı baktım krallığımız bütün ihtişamıyla görünüyordu. Üzerime savaş kıyafetini ve sihirli âsâmı alıp.Babamın yanına indim.Babam hazırlık  yapıyordu. Çok sevdiği arkadaşı baş seherbaz bay hadward bizi arkadaşlıklarımızın yücelmesi ve bu yılki turnuvalarda bulunmamızı istiyor. Turnuva sihirbazların eşleriyle kazandığı bir turnuvadır.Ve bizde o turnuvaya  Zegra Entütisi olarak katılacağız.İçeriye askerlerden biri girdi.Bizi selamladı.
-Geminiz hazır efendim.
Gemiye bindik.
-Daha yolumuz var mı baba.
-Çok az kaldı Elenora.
Hangar şatosu bütün ihtişamıyla görünüyordu.

Kapıdaki korumalar içeri geçmemiz  için duvarı kaldırdı.

Gemiden indim.Korumalar baş selamı verdik.Ve askerlerle içeri geçdik.Büyük kapı açıldı.Önden askerler  geleneksel asa selamını yaparak geçtiler babam önde ben arkada içeriye geçtik.İçerde resmi kıyafetleriyle akranım oldukları belli kızlar ve erkekler vardı. Salonun tam ortasında uzun bir masa vardı.Hepsi ayağa kalktı.Sakalları uzun olan bir adam babama sarıldı.Bu galiba Bay Hadwird 'dı bay hadwird  bana bakarak içten gülümsemeyle

-Sen Elenora olmalısın.

Baş selamı verdim.
Bir çok kişi aralarında bu Elenora Swan diye fısıldaşıyorlardı. Bey hadwird bizi büyük uzun masanın yanındaki masaya yönlendirdi tam karşımızda diğer okulların öğrencileri vardı.11 büyük sihirbazlık okullarından sadece 3 tanesi burdaydı.Bunların biri dumstrang,hodward,bolderma.Entitüsi Ve biz zegra entütisi vardı. Kızlar ve erkek lerin bazıları bize ağzı açık şekilde bakıyorlardı.Normal karşıladım.50 tane erkeğin arasında savaş kıyafetiyle olan kız banada garip gelirdi.Bay hadwird âsâsına bakarak.
-Zegra etütisinden Elenora Swan
ve bizim masadakiler âsalarını yere vurarak.Bulgarca sampiyon Elenora diye bağırdılar ayağa kalkarak susmaları için elimi kaldırdım.Bay hadwir konuşmasına devam etti.
-Ve bayan elenorayla Dumstrang entütisinden Victor krum.
Kafamı kaldırarak. Kim olduğuna baktım bir çift kara göze maviliklerimin dikildiğinde victor krum mın karşımda  olduğunu idrak ettim. Bay Hadwird 'e baktım.
-Hodwar entütisinden Secret dicory ve bolema entütisinden bayan kewin dark turnuvaları birlikte 2 büyük sihirbaz kupasını kazanmak için yarışacaklar. Şimdiden beraber çalışmaya başlayın.
O anda bir gürültü oldu ve beni karanlığa hapsetti.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 25, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

ZEGRAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu