מוזמנים לשמוע את השיר תוך כדי הקריאה :)
למי שלא מצליחה להפעיל את השיר, קוראים לו Dancing in the sky
~~~~~~~~~~
הארי הרגיש חנוק.
החליפה הציקה לו, מזג האוויר היה לח ומגעיל וכולם עמדו בצפיפות.
הוא היה בטוח שלא ככה לואי רצה שתיראה ההלוויה שלו.
בטח הוא היה רוצה שכולם ילבשו מה שנוח להם, לא חליפות מגעילות ומגרדות, ושלא יהיו שם עשרות אנשים, אלא רק המשפחה והחברים שלו. לואי היה בנאדם מוחצן מאוד, אבל הוא לא אהב אירועים מלאים באנשים.
בכל רגע שעבר, הוא הרגיש איך הוא נשבר יותר ויותר. "הארי, אתה רוצה לדבר?" לחשה לוטי באוזנו. הארי הנהן בכבדות ועלה על הבמה הקטנה, ליד קבר השיש. הוא כחכח בגרונו והתחיל לדבר.
"אף פעם לא הייתי יותר מידי טוב עם מילים, אז אני אעשה את זה כמה שיותר מדויק ו... תסלחו לי אם אני נתקע באמצע." הוא מלמל, זוכה בתגובה ללחישות מזדהות. הוא הוציא מכיס מכנסיו דף, פתח אותו והחל לקרוא:
"לואי היה הבנאדם הכי טוב שהכרתי. הוא היה מצחיק וחכם, הוא היה טוב לב וללא ספק פשוט יפיפה. להגיד שאני שמח שטוב לו עכשיו יהיה סוג של שקר... כי אני כן רוצה שהוא יהיה שמח, אבל אני לא רוצה שהוא יהיה שמח בלעדיי, כמו שאני לא רוצה להיות שמח בלעדיו." קולו של הארי נשבר לרגע ודמעות בודדות זלגו במורד לחייו. הוא משך באפו והמשיך:
"לואי, אני מקווה שאתה נמצא שם למעלה ומסתכל עלינו עכשיו. ואני תוהה-האם הפחדים שלך נעלמו? האם הכאב נעלם? האם באמת הרבה יותר טוב שם? אני מניח שאת התשובה אנחנו נצטרך לגלות בעצמנו, בבוא הזמן.
בערב שבו לואי מת, הוא ביקש ממני להיות חזק. ואז הוא עצר ותיקן את עצמו, הוא אמר לי להישאר חזק. אבל לואי, אתה לא הבנת דבר אחד דבר אחד...
אתה מי שהופך אותי לחזק." הארי לא הצליח לשלוט יותר בדמעותיו ופרץ בבכי. ג'מה נעמדה לצידו וחיבקה אותו חזק. "רוצה לרדת?" הארי הניד בראשו. "יש לי רק עוד משפט אחד." הוא לחש, ממצמץ קלות בעיניו.
"אנשים הם מלאכים שהגיעו מגן עדן כדי להפוך את החיים של מישהו לטובים יותר. אבל לואי... אתה היית כל כך טוב, כל כך טהור, כל כך מושלם, ששם, למעלה, היו צריכים אותך בחזרה."
ועם המשפט הזה הארי ירד מהבמה. הכומר הוסיף עוד כמה מילים, ואז הכל נגמר.
לואי השאיר אחריו שתיקה רועמת שהופרה מידי פעם בגלל יבבה שקטה, ועשרות אנשים שבורים.
אבל הארי היה שבור יותר מכולם.
הסוף
~~~~~~~~~~
בכיתי במהלך הכתיבה של זה >_<
בבקשה תצביעו ותגיבו!
אוהבת ;*
YOU ARE READING
Stay-Larry Stylinson [✔]
Hayran Kurgu[גמור] "תהיה חזק. תהיה טוב. תהיה מאושר." "לא... לא בלעדיך..." "בעצם, אל תהיה. תישאר." ---------- לאחר שסבו מת, הארי עובר לדונקסטר עם משפחתו כדי לעזור לסבתו שנותרה לבדה. שם הוא פוגש את הבן של השכנים, לואי טומלינסון. לואי והארי מתחברים במהירות, אך מה...