Totul mergea tot mai rău pentru bietul Lucas, neînțelegerea sa căpătând cu totul alt nivel.
Dar lipsa lui de reacție nu ducea niciunde, viața lui era precum o pană căzătoare în vid.
Acest comportament și această reticiență cu privire la implicări, de orice natură ar fi ele, își are originea din sânul copilăriei. Lucas a crescut în condiți mai mult decât modeste, însă nu a avut parte de prea multă atenție din partea părinților.
Mama sa avea creierul încărcat de la servicu și responsabilitățile casei, iar tatăl său era aproape în permanentă lipsă, acesta lucrând într-o altă țară, destul de îndepărtată ce-i drept.
Părinții lui Lucas, Logan și Leah sunt puțin mai reci, nu sunt chiar reprezinții afecțiunii ieșite din comun sau a cuplului înconjurat de o bulă de romantism adolescentin, însă asemeni oricărei alte relații, ei se iubesc, și asta este tot contează.
Logan a luat-o de soție pe Leah la 28 de ani, ea având 26.
La doi ani de la oficializarea căsătoriei, familia s-a mărit, astfel luând viață oaia neagră a familiei, Lucas.
Logan este bărbat înalt, înălțimea sa atingand aproape 1, 90 m; elegant, dar și atent la aspectul său fizic: de la freza sa clasică, bine pusă la punct, până la musculatura sa suficent de lucrată, deorece Logan, pe lângă orele pe care le petrece la serviciu, este și un adept al sportului și al unui stil de viață sănătos, plăcandu-i să rămână în formă tot timpul.
El este un bărbat independent în adevăratul sens al cuvântului, acesta a studiat, finanțat de bursa sa de merit, o universitate acceptabilă din UK apoi și-a deschis propriul business la 1 de la terminarea studiilor universitare, și asta de unul singur.
Spiritul său de lider și versatilitatea cu care abordează situațiile l-a făcut să atingă începutul unei afaceri de succes în domeniul hainelor.
Cât despre Leah, aici este puțin mai diferit. Ea nu a excelat niciodată la școală, fiind un elev mediu.
Însă avea calități precum: disciplină, ambiție ridicată, loialitate și dorință puternică de a muncii, de a realiza totul perfect.
La nivelul aspectului fizic, aceasta este o femeie simplă, dar îngrijită. Are părul roșcat inchis, ochii sunt de o nuanță foarte deschisă de maro, iar corpul ei este unul micuț, asemănător unei adolscente.
Toate aceste trăsături l-au convins pe Logan că ea este aleasa, indrogostindu-se doar din priviri.
La început se bucurau de fiecare descoperire făcută unul la celalalt, erau într-un continuu proces de învățatare, de experimentarea a unor serii întregi de emoții.
Însă, din cauza job-ului lui Logan, relația dintre ei devenise precum gustul unei lămâi, tot mai acră.
De asemenea, Logan încerca să-și țină în viață și rolul de tată, dar orice cadou pe care l-ar primi Lucas, nu ar putea să valoreaze mai mult decât lucrurile mici, în căutarea cărora este de atât de multă vreme. El dorea atenție și iubire din partea celor doi, mai ales a tatălui său.
Golul pe care-l are Lucas în interiorul său a fost provocat de implicarea aproape inexistentă a părinților, cât și de momentele în care mama sa țipa la el din furie și din presiunea care era pusă pe ea.
Aceste mustrări l-au făcut pe Lucas să se interiorizeze tot mai mult, până când a ajuns să fie complet "înghețat" și indiferent față de orice discuție în care era implicat.
Perfecțiunea înaltă și rigitatea mamei sale, alături de timpul foarte puțin petrecut cu tatăl său nu au contribui deloc la dezvoltarea copilului. Neavând prea multă parte de discuții, explicații sau afecțiune, acesta se cufundase în lumea internetului, a muzicii și a cărților, de unde și aflase foarte multe noțiuni ce țin de dezvoltarea sa personală.
Un exemplu adecvat în care axietatea sa socială este prezentă și de-a dreptul hrănită este redată printr-o intermediul unei întâmplări din trecut:
Lucas, ca de obicei, își scria gândurile într-un jurnal, în același timp asculta și muzică în căști, dorind să fie cu totul deconectat de pământ.
-Lucas, haide la masă!
(Nu răspunde o dată, de două ori, însă a treia vine în dormitorul lui.
-Lucas, scoate-ți căștile din urechi și lasă jurnalul. Cina e gata!
(El a observat-o, dar nu a făcut absolut nimic, decât să o ignore.
Din cauza nervilor și oboselii, mama sa îi ia căștile din cap, le aruncă pe jos, iar dintr-o dată pumnul ei străpunge lemnul biroului la care stătea fiul ei.
Lucas s-a ridicat de la masă rapid, făța lui schița o privire dezgustată și mahnită de gestul mamei sale, însă pe de altă parte, știa că trebuia să se prezinte la masă de la strigare.
CITEȘTI
The Red Ink-Pagini scrise sânge
Novela Juvenil"În interiorul meu e doar intuneric, însă hemoragia de emoții din mine nu cred că va avea vreun sfârșit prea curând. Sper să văd verde, narura. Îmi e dor de albastru, ce frumos era cerul, ce frumoși erau norii, soarele, stele. Totul e frumos, dar ac...