[Vineri, 27 august]
Ora 2 PM. Lucas iese de la cursuri scos din fire, era pur și de recunoscut.
Lucas obișnuia să mai scrie diverse rânduri în jurnalul său, din plăcere, dar și din plictiseală.
Într-una dintre pauze își scoate atent jurnalul, ca nu cumva cineva să-l observe, și începe să scrie. Când deodată, în timp ce stiloul atingea suprafața filelor, notebook-ul îi este smuls din mână cu brutalitate de un tip numit Jax Butch, un coleg de clasă. Acesta îi luase jurnalul și îi rupsese mai bine de 10 pagini din el. Victima s-a enervat cumplit, iar numele său de familia a început să urle precum un lup în lumina lunii. Lucas Wild și-a ieșit atât de mult din pepeni, încât i-a mutat fața lui Butch cu o palma din cale-afară de zdravănă.
(La terminarea orelor).
Acum nervozitatea care-l înconjoară pe Lucas are deodată sens. Directorul școlii, imediat după ce aflase de conflictul dintre cei doi, a decis să-i cheme în camera sa. Jax a reușit cumva, prin magie, să scape, însă Lucas nu a avut același noroc. Cel din urmă a primit 2 ore de detenție, fără niciun obiect sau dispozitiv, singur alături de un profesor.
Ghinionul lui Lucas era că mama sa îl aștepta să vină acasă pentru niște sesiuni, programte, de comunicare cu la phisolog. Leah respectă cu sfințenie punctualitatea și e foarte severă la vederea greșelilor, iar Lucas știe bine asta.
Ajuns acasă, acesta află că atât jocurile video, jurnalul cât și muzica îi sunt strict interzise pentru o săptămână.
Scrisul era precum inima din pieptul lui Lucas, iar muzica reprezenta creierul, mâinile și picioarele, nu putea renunta așa de ușor la "el" așa că s-a hotărât să schimbe puțin regulile. Fira adolescentină, rebelitatea specifică vârstei abia acum ieșisea din el.
După o lungă autoanaliză psihică, Lucas a realizat că are un caracter lipsit de proeminență, o personalitate ce avea nevoie de o dezvoltare puternică. Lucas avea nevoie de experiențe, pozitive sau negative. Trebuia să incerce mai multe rute ca să vadă dacă se află sau nu în trenul corect.
Acel moment l-a făcut pe Lucas, pentru prima dată, să-și pună întrebări despre sine: Am un comportament greșit, oare ceilalți au dreptate? Sunt bun oare la ceva? Ce se va alege de viitorul meu, O să gust și eu potirul succesului precum tatăl meu? Îmi voi întemeia o familie, Va fi fericită, Voi fi
fericit? Voi ajunge să-mi traiesc visul?
Toate acele întrebări l-au pus pe Lucas serios pe gânduri. Iar înainte de a-și pune capul pe pernă, și-a promis că în fiecare zi va face ceva pentru el, că se va schimba și va devenii independent de părerile altora.
CITEȘTI
The Red Ink-Pagini scrise sânge
Fiksi Remaja"În interiorul meu e doar intuneric, însă hemoragia de emoții din mine nu cred că va avea vreun sfârșit prea curând. Sper să văd verde, narura. Îmi e dor de albastru, ce frumos era cerul, ce frumoși erau norii, soarele, stele. Totul e frumos, dar ac...