Capitolul VI: Gustul Succesului

0 0 0
                                    

Singurii oameni cu care Lucas se simțea în largul lui, oamenii care de asemenea sunt iubitori de literatura și de frumosul artei, sunt grupul de prieteni cu care mai ieșea în oraș.

Datorită sprijinului moral primit de la prietenii lui, Lucas și-a găsit suficientă incredere de sine, suficientă convingere că amprenta sa nu a fost pusă fără rost și că, de-potrivă, prima sa carte este neașteptat de bună pentru nivelul la care se află acesta.

Kate, David, Alex și Julia sunt cei care l-au pus cu mintea și picioarele pe drumul corect, defrisand-ui toți boscheții care-i înfundau ramificațiile mintii sale.

Atât zilele cât și săptămânile treceau rapid neobservate, își luau zborul către o realitate cât mai depărtată, însă acea realitate urma să-l privească pe Lucas cândva. Părea că existența cărții este nulă, că se află intr-o bibliotecă ale cărei cărți sunt închise cu lacăte dintr-un material de o duritate chiar mai mare decât cea a titanului.

Nu se întâmpla absolut nimic, nu se auzise nici măcar o șoaptă de la publicare cărții, însă peste aproximativ 4 luni, domnul scriitor este contactat de o firmă de producție cinematografică pentru ai putea folosii povestea în schimbul unei sume de bani, bineînțeles destul de impresionantă, din partea firmei.

În timp ce discuta micile detalii despre locul întâlnirii și procesul de achiziționare a drepturilor de autor, o parte din Lucas amuțise, era total uimit de impactul puternic pe care l-a putut avea cartea și de calitatea cu care a scris-o, din moment ce a fost aleasă pentru o pruductie de anvergura procesului cinematografic.

Alte două săptămâni mai târziu: cartea lui ajunsese pe una dintre paginile unui ziar, iar un site de știri, cunoscut, din Detroit, scrie un întreg articol despre complexitatea și maturitatea textului său, ceea ce îl încântă la nebunie pe Lucas, fiind prima dată când se simte mândru de rezultatele efortului depus.

La finalul lunii iunie, are loc intalnirea cu firma care se ocupă de film making, iar cum viața e foarte ciudată și plină de coincidențe, acesta întâlnește acolo trei băieți talentați care urmau să se ocupe de o parte din coloana sonoră a filmului, având câteva piese care au fost alese pentru filmul care urma să inglobeze povestea cărții lui Lucas.

Lucas acceptat numai decât să semneze contractul, văzând ce fel de oameni au ales aceștia pentru coloana sonoră și observând nivelul de implicare și seriozitate a angajaților.

Filmul neavând un buget de promovare prea mare sau unul uriaș pentru plata actorilor, filmul nu s-a bucurat de vreo prezență mare la apariția sa în cinematografe, însă spectatorii care au viozionat filmul au apreciat cu profunzime povestea din spatele imaginilor.

Pe departe, cel mai mare câștig sufletesc pe care l-a simițit Lucas a fost începutul relației de prietenie dintre el și băieții pe care i-a cunoscut la firmă. Băieți cu care a hotărât să formeze o de muzică, având ca gen muzical rock-ul, deorece este genul care i-a făcut atât de uniți și interesați unul de celălalt, încât acest proiect de grup s-a materializat.

Trupă formată din:Andrew și Jason la chitară, Lucas la tobe, iar Harry este solistul trupei The Red Faces.

The Red Ink-Pagini scrise sângeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum