01

17 2 7
                                    

.
.
.
.

@Ddyjiminie
PRESENT

_____________________

" Hingus tak reti nak basuh ! Gigi tak berus ! Dah ah blah la kau semak "

Seorang namja yang berbajukan baju sekolah Ko Ko's High School terlihat di hadapan pintu locker dengan seorang gadis.

Entah kenapa gadis ini tak nak blah walaupun di usir berkali-kali. Degil ? Keras kepala ? Dia lah tu.

" TAK NAK !! AERIN NAK JEMAN !! "

Lengan lelaki itu dipaut dari tepi, sumpah, bagi Park Jimin, Aerin lah yang paling menyemak dalam kehidupan seharian dia, tak boleh nak biarkan dia tenang langsung !

Anak mata lelaki itu menatap tajam kearah gadis itu, dah sudah, nak tunggu kena sebat dengan batang kayu baru nak insaf.

" Kau tak serik lagi ke nak kene sebat dengan kayu ? "

" Gulp...E-ehehe....Aerin pi dulu "

Laju yeoja itu meninggalkan lelaki itu,nafas di hembus keluar, tangan lelaki itu menggapai susu kotak perisa strawberry dari dalam locker dan meneguk laju.

Sudah jadi kebiasaan pada waktu rehat kalau susu strawberry menjadi pilihan Park Jeman untuk minum.Selepas habis, kotak di campak masuk ke dalam tong sampah.

" Park "

Laju lelaki itu menoleh ketepi dan melihat satu figura yang sangat dikenalinya, Jeon Jungkook.Deheman dikeluarkan untuk kelihatan lebih cool di hadapan anak Jeon.

" Ye, ko nak apa "


" Tak de pape...hehe..ko tau tak aku happy ? "

" Na Hee text aku malam tadi bodoh "

Senyuman paksa diukir di wajah Jimin.Ceh, Na Hee dia lagi, bukan tak pernah Jeman ni mengutuk Na Hee sebab Jungkook ni terlalu bangga dan over.

Gaduh teruk pun pernah sampai tangan Jimin, Jimin toreh sendiri, and perah darah dia atas kepala JK.

JK ? Dia tak ada perasaan, walaupun tahu mem dia luka, tetap jugak sebok dengan si Na Hee, katanya precious,cantik dan baik.So Jimin pun malas nak cakap apa, and layankan aje lah si JK ni.


Bahu lelaki itu disentuh dari belakang, kelihatan Taehyung tercungap dan tersekat untuk bernafas. Kedua lelaki itu menoleh kebelakang melihat kearah figura mem ketiganya iaitu Kim Taehyung.


" Park ! Kau tengokkan si Aerin tu ! Dia buat hal pastu sebut nama kau ! She choose you, kau pergi ah "

Dey, ni lagi satu, Kim ni kalau kena terajang dengan Jeman....confirm tak mati, ko tanya asal ?

Si Jeman ni pernah try nak prank goda dia,acah-acah suka jadi gay ngan dia,last-last waktu Jeman nak prank goda dia atas katil Kim yang ambik part sampai leher si Jeman kena jilat.

Confirm..Lepas tu,terus si Jeman trauma dan si Kim ni lah yang suka sakat Jeman.

Dan apa yang tak dapat di tahan, Kim ni dah macam lover dengan Aerin, tapi Kim tak nak pulak tanggungjawab ambik dia bila Jeman kene usik dengan Aerin or Aerin ngada buat hal and sebut nama Jeman.

Ko cakap sape je tak begang ?


" Kau ni, tanggungjawab ko kan, kau suka dia an ? Pi la sane ngan Aerin ko tu, aku penatlah layan korang "

" Sian . "

Hanya itu yang keluar dari mulut JK, jahanam punya kawan.

" Ko diam ah "

Terus mood si Jeman lenyap, lelaki itu beredar dan masuk ke kelas . Haih, sian si Jeman ni, bila lah agaknya nak ada gf, kalau ada boleh ah tolong dia gak.




___________

● End 01 ●

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

(hiatus) 낙하 || Fall \ PJM x JJKWhere stories live. Discover now