2- Son Hazırlıklar

24 4 11
                                    

Evin kapısı açıldığında meriç oldukça hoş bir görünümle beni karşıladı. Açıkçası gerçekten görüşmeyeli çok güzelleşmişdi.
Üstüne ince, uzun kollu, siyah bir bluz;
Altına kare desenli şort-etek giymişti.

Göz alıcı aksesuarları ile kombini tamamlayan meriç'i görünce koşarak boynuna sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz alıcı aksesuarları ile kombini tamamlayan meriç'i görünce koşarak boynuna sarıldım. Herzamanki sıktığı dalin kokulu vücut spreyi burnumla buluşunca gerçekten onu çok özlediğimin farkına iyice varmıştım.

- hadi Asellll... iki saat burda sarılırsak annenin "eve geç gelme merak ederim" olan klasik sözü yalan olacak. Hadi düş önüme gidiyoruz.

Hızlı adımlarla yürümeye başladık. Yol boyu meriç, bütün hayatını bir platoniğe adadığı oğlandan bahsetti. Adı furkan, sarıya yakın saçları, uzun bir boyu vardı. Aynı okuldaydık fakat sınıflarımız farklıydı. Buna rağmen arkadaş grubumuzun içinde güzel bir rolü vardı...

 Buna rağmen arkadaş grubumuzun içinde güzel bir rolü vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-MERİÇ!!

Yerinden zıplarcasına irkildi.

- GİT ALLAH AŞKINA ŞU ÇOCUĞA AÇIL! Vallaha ben burda neler çekiyorum anlamıyorsun. Yaklaşık yarım saattir ondan bahsediyorsun artık kafam almıyorrrrr...

Meriç, awm 'nın girişinde bir kahkaha patlattı ve sonra duraksadı. Gideceğimiz yere vardığımızı görünce durumun ciddiyetini anladı;

- sanırım haklısın Asel ama korkuların beni öldürmeye yetiyor.

Gözlerimi devire devire suratına baktım ve kolundan çekiştirip bir mağazaya doğru yol aldık.

...

Yaklaşık 1 buçuk saatlik alışverişin sonunda oldukça güzel şeyler almış bir vaziyette awm'den ayrıldık.
Meriç'e evine kadar eşlik ettim. Ayrıca Edirne'den gelince arkadaş grubumuzla geçirebileceğimizi düşündüğümüz bir gece planladık. Onun için de meriç kendine beğendiği kıyafetler aldı. Bu alışveriş ikimize de yaramıştı. Sonunda meriç'in evine vardığımızda birbirimize veda edip evlere dağıldık...

Eve geldiğimde o kadar yorgundum ki kendimi rahat yatağıma bırakıverdim.
Telefonumu alıp biraz sosyal medyada dolaşırken kapımın açılmasıyla dikkatimi içeri gelen anneme verdim;

- neler aldın göster bakalım küçük hanım.

İsyan edercesine;
- offf yinemi. Bu sefer hayır, oldukça yorgunum ve uyumak istiyorum, yarın üstümde görürsün anne hem sana da süpriz olur.

- Tamam canım, sen dinlen yarın erken kalkmalıyız, iyi geceler.

-iyi geceler..

Annem odamdan çıktıktan sonra hemen yorganımın içine girip rüya alemine doğru yola koyuldum. Yarın güzel bir gün beni bekliyordu, buna emindim...


SABAH SAAT 07:24~

Odamdan içeri giren güneş yüzüme çarparken artık uyanmam gerektiğini anladım. Gece neredeyse heyecandan uyuyamamıştım. Aslında o kadar heyecanlanacak bir durum değildi fakat nedense içimi heyecan basmıştı. Ev halkında ilk uyanan bendim. Sessizce alt kata inip mutfağa yöneldim. Kendime hafif bir ballı süt hazırlayıp yukarı tekrar odama çıktım.
Birazdan bizimkiler uyanır diye düşünerek yolda çantama koymam gereken eşyalarımı koydum. Aceleye gelmesin diye üstümü fln da giymeye başlasam iyi olur diye düşünerek hazırlandım. Edirne'nin sıcak olduğunu biliyordum bu yüzden gidip dün aldığım kot şortu ve üstüme askılı siyah crobumu giydim. Kombinimi takılarımla süsleyip saçımı ve makyajımı da yaptıktan sonra evet hazırdım...

 Kombinimi takılarımla süsleyip saçımı ve makyajımı da yaptıktan sonra evet hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı kattan annemlerin seslerini duyabiliyordum. Anlaşılan bizimkiler uyanmıştı. Hızlıca yanlarına indim ve onlara nasıl olduğumu sordum;

- "çok güzelsin meleğim" diye cevap veren anneme karşın benim gıcık kardeşim ukala ukala kıkırdamayı tercih etti. Sakin kalmaya çalışırken babamın çoktan arabayı hazırladığını yola çıkmaya hazır olduğumuzu gördüm...

Devam edecek...💫~

GARSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin