• Kuzeybatı, Kubatı Kalesi •
KORAL
↷♛↶
Kuzey batı toprakları soğuktu. Kuzey toprakları kadar sert, güney toprakları kadar nazik değildi. Ortası da değildi. Her zaman soğuktu ama bir noktada ılımlıydı da, tıpkı kuzey batının koruyucu aile lideri Koral Tunar gibi.
Şöminenin hemen çaprazında duran, kahverengi işlemeli berjer koltukta oturan kızıl saçlı kadın odunlar üzerinde tutuşan ateşi izliyordu. Fiziken oradaydı ancak ruhen varlığı çok farklı yerlerdeydi. Etrafındaki sessizlik o kadar uzun süredir odasına hakimdi ki, dalıp gitmişti ve odasına giren hizmetçi hanımın da ne varlığını ne de sesini fark etmişti.
"Leydim!"
Başını aniden çevirip odanın ortasında duran genç kıza ve onun da arkasında başını eğmiş olan şovalyeye baktı.
"Evet?" dedi sesini sert bir tonda ayarlayarak. Otoriter duruşu hizmetçi kızı da, şovalyeyi de şaşırtmamıştı. Buna alışıktılar.
"Leydim, ne yazık ki Leydi Selay'dan bir ize rastlayamadık."
Duyduğu olumsuz haber Leydi Koral'ın boğazına bir yumru oturmasına sebep oldu. Kız kardeşi Leydi Selay aniden ortadan kaybolmuştu ve bir süredir kayıptı. Koral her ne kadar bütün adamlarına arama emri çıkartsa da, Selay'ın ne kendisine, ne de izine rastlanamamıştı. Öylece yok olmuş gibiydi ve hala bulunamamış olması Koral'ın aklına her geçen saat biraz daha kötü senaryolar getiriyordu.
"Bir iz de mi bulamadınız?" dedi güçlü durmaya çalışsa da kırgın çıkan sesiyle. Sorusuna olumsuz bir cevap daha aldığında ikisinin de odasından çıkmasını emretti. Odada tek kaldığında ağır ağır yerinden kalkıp odasında bir o yana, bir bu yana turlamaya başladı. Eli boynunda asılı kızıl kurt simgeli kolyesinde, aklı ise Selay'daydı.
Kardeşinin tam şu an nerede olduğunu, ne yaptığını ve hepsinden de öte iyi olup olmadığını merak ediyordu. Kaybolduğunu fark ettiğinden beri tanrıya kardeşinin iyi ve sağlıklı olması için dualar edip duruyor ve çaresizce eve geri dönmesini bekliyordu. Bütün umudunu adamlarına ve tanrıya bağlamış durumda, eli kolu bağlıydı.
O ve iki kız kardeşi hanelerinin yaşayan tek saf kanlarıydı. Artun hanesine yapılan katliamlar sırasında çok ama çok ince bir farkla Kral'ın merhametini görebilmişlerdi ancak merhametin böylesi bile ailelerini tüketmek için güçlü bir darbe vurmuştu. Ana ailedeki bütün erkek varisler öldürülmüş ve kadınlara yaşam hakkı tanınmıştı.
Bu bir merhamet gösterisi olsa da, mesaj açıktı.
Soylarının tamamen kurumasını ve topraklardan bir daha dönmemek üzere yok olmasını istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Artunlar ♛ Simurg I
Fantasi@azediala 'DA DEVAM EDİLMEKTEDİR YENİ BÖLÜMLERİYLE. "Merhamet bir Artun'un en kutsal özelliğidir. Ancak derler ki; Artun'un merhametini yok edersen, onu özlersin." Yüzyıllar boyunca üç büyük kıtaya hükmeden Artun hanesi, kral 2. Bayran ve kraliçe 1...