12elve

167 31 9
                                    

Obstruction

Taehyung ff_____

_______________________

Kookie chuan ka nghawk pawh chu hria angin a awm lo. Lo lutthar nu chu ala melh char2....
Ahmeltha ava ti awm ve aw.... Ka nui tut2 a.

"Kookieee...." Alo harh thut.

" Umm...Soobin"

" A hmeltha tiraw?"

"Imm...uhh...engmaw i sawi?"

Ka nui suka.

"A hmeltha reuh em a."

"Jung Soobin i hmeltha fe zawk"

"Ka hre tho aa...mahse Keitihloh ah chuan a hmeltha ber ang" uii ka va han zak theilo tak.

Kookie hmel chu ka en a anui eih lo. Mak tih hmel deuh hian a awm reng a. A ngaihna ka hrelo hle Kookie mitmeng ka en leh chuan hmeltha tihvang a en pawh a ang leh chiahlo.
Thlahrang hmu a ang mah zawk. Makti takin ka en reng a.

"Kookie,tinge enge awmzia?"

"Aho lutuk engmah anilo"

"Dawt min hrilh suh aw"

"Aaahh...Soobin break ah ka hrilh ang che"

"Promise??"

"Imm promised"

Class chu kan tan a,Kookie chu ka en zeuh2 luttharnu chu a notice hle tih ka hria,enge awmzia ngaihna pawh ka hrelo. Nge ni a Kookie hian a duhzawng te hi tihian a melh thin zawk le??!! Ni leh lo keipawh tiang in min melh ngailo tak. Huizz ka hre chak tawh lutuk ka pen ka seh reng mai.

Break ah chuan kan classmate te an chhuak sup2 a,Ka thiante pathum pawh intur lei turin an kala.

" Kookie sawi tawh laa...ka za cheng tawh ania"

" Nge i hriat chak viau le?"

"I zep phei chuan ka chak zual"

"Anih lo ngaithla rawh"

Ka thu rem sauh2 a.

"Nichin a i hmuh Kim Zii kha US a kan awm laiin kan in classmate thin a. Kum 13 ka nihlai atang tawh kan inkawm thin. Korean US a thian ka neih chhun ania kan lo in kawm ngaih ve nen school khatah hlir kan lut a,tlemin kan lo puitling ve tan a. Mipa leh Hmeichhe rilru kan pu chho a. Kan lo in hnaih tawlh2 a a hnuah phei chuan kan in ngaizawng ta daiha kum 2 kan in ngaihzawn hnu chuan Vawikhat chu ka Bestfriend Yoongi nen an in kiss lai pic ka hmu fuh a. Chuta tang chuan kan inthen a,ka be tawh ngailo. Mahse Yoongi nen chuan an in ngaizawng lemlo, Yoongi chu kala kawm renga mahse min phatsantu hmeichhia chu ka be thei tawhlo ani. Tunah Korea ah alo let ve leh a,kan school ah alo lut leh mai bawk si. Mak ka tihtur zia chu i hrethiam em. Ka first love ania, theihnghilh tawp chu ahar ve ani. Mahse nang ka tawn che atang khan ka rilru ah Zii a awm tawh ngailo,Zii hnua ka duh hmasak ber leh awm chhun ila ni. Nie tun kha chu ka hmuh thut vang mai2 anihkha"

" Kookie, i hmangaih anihkha"

"Teuhlo min bumtu..."

"Ila hmangaih anihkha..."

A ngawi vung2...ka thusawi vang chuan ka inthiamlo lutukk...

" Kookie ka tihpalh"

"Aho lutuk,ngatan mah ngai suh"

Hetiang vang hian aniang min puih alo in huam emem. Zii hnu a a duh leh hmasakber ka nia,rilruna taka a awm hnuah heti hian kei lahin kalola hmang kual ania. Ka inthiamlo tak zet zet.

______________

Author POV

Jungkook chuan Zii a hmuh leh hnu chuan Soobin in Tae a hmangaih a theihnghilh thei miahlo ang mai chuan a lola hmangaih reng tih a hrechhuak leh a hreawm ati hle. Mahse anipawn amah phatsaktu ani tih a hria a. Theihnghilh daih a chak lutukk...Soobin nen in ngaizawng anga an lo awm chu a lawm.hnuhnawh hle.

~I fell in love with the Devil~.    Taehyung Ff (Completed)Where stories live. Discover now