Tramvaj

102 6 0
                                    

Pohled Hejlovce:

,,Konečně!" řeknu v tu chvíli, když zazvoní. Jsem hrozně unavený a vyčerpaný, skoro nedokážu udržet víčka otevřená. Sbalím si sešity a učebnice a vyrazím do Starbucks si koupit latté. Zaplatím a odejdu na zastávku. Vytáhnu si mobil a projíždím si Marwexův instagram, kde najdu další fotku s její přítelkyni, jenže mé oči jsou namířené na Marwa. ,,Áááaach" řeknu si potichu pro sebe. ,,On je tááááák cute" Ano, jsem teplej a taky zamilovaný do Marwa, jeho husté a krásné tmavé vlasy jsou pro mě jako klid a svoboda, ale ty oči, ty jeho oči jako sametové moře mi dává naději a .... ehm, to by už stačilo. Prostě ho M-I-L-U-J-U! Mezitím, když jsem si říkal jak ho moc miluji, přijel tramvaj.

Zvedl jsem se a šel dovnitř, abych si zase sedl. Kdo by chtěl stát v tramvaji, když je tu milióny míst kde si sednout, já ne, protože jsem EXTRÉMĚ psychicky i fyzicky vyčerpanej. Nasadím si airpody a pustím si ,,You Will Always Be The One" zavřu oči a chilluju. 

Asi o pět minut později do mě někdo drkne. Chtěl jsem mu nebo jí říct co to jako dělá, ale když jsem otevřel oči, tak jsem nemohl uvěřit. OMG, co tu k sakru dělá?!?

Pohled Marwexe:

Vracím se z práce a nastupuji na tramvaj. Vidím tam nějakého kluka, nechci lhát, nechtěl jsem sedět sám, tak jsem si sedl vedle něho, jenže jsem ho nechtěně drknul a vzbudil se. Zpanikařil jsem. Rychle jsem se mu omluvil a šel si sednout od něho opodál. No jo, Marw rovná se neskutečnej debil. Ach jo..

Pohled Hejlovce:

MARWEX?!? Panebože, chtěl jsem omdlít, ale pak jsem si uvědomil, že nejsem přece holka, no a tupým výrazem jsem se na něho koukal. On se mi omluvil a odešel opodál. Vypadalo to, že si chtěl sednout vedle mě, ale asi se lekl a šel pryč. Hmmm, kdyby to byla pravda, normálně bych se říkal Jasnovidec (XD). To ale teď není důležitý, teď je hlavní role Marw. Vyndal si ze sví "kabelky" herní sluchátka a nasadil si ji a asi taky chilloval. To je tak roztomilí...Počkat?! Cože?! Herní sluchátko?! Really?! 

Pohled Marwexe:

Vyndal jsem si ze sví napůl "kabelky" a napůl brašny herní sluchátka. Ano, vídíte dobře, herní sluchátka. No jo, jsem línej si koupit normal nebo airpody za tísícovku. A to není vše, sluchátka prodávají naproti mého domu, asi tak deset metrů, ale mě to příjde spíš deset KILOMETRŮ!!! ,,Měl by jsi cvičit, ty líné čuně." řeknu si pro sebe a potichu se za směju...


---------------------------------------------------------------------------------------------- Je to konečně venku lidi!!! další díl bude možná ještě dneska nebo zítra. Konec prázdnin a začíná zase škola, Jééééj, kecám, HRŮZA!!! Ale nebojte, pro vaše trápení tu máte příběh na uklidnění.                                                                                ČUS BUS!!!

With youKde žijí příběhy. Začni objevovat