Luni dimineața ora 7:00
N/t pov*
Mă trezesc când nenorocita aia de alarmă începe să sune.Îmi este greu să mă ridic din pat luând în calcul faptul că aseară iar a venit tata beat acasă și m-a bătut.Lăsând asta la o parte,mă ridic din pat și merg la baie să fac un duș.Fac repede un duș,apoi îmi fac rutina și merg în cameră să îmi aleg hainele.Deschid ușile dulapului și aleg aceste haine:
Mă îmbrac repede,apoi încep să îmi acopăr rănile.După ce termin îmi iau geanta și cobor încet jos.Merg în bucătărie și îmi iau un măr,apoi plec spre cafeneaua la care lucrez.După 20 de minute ajung.Intru și văd că nu este nimeni înafară de Hea colega mea și cea mai bună prietenă.
N/t:Neața.
Hea:Neața.Ce faci?
N/t:Nu prea bine.
Hea:Ce s-a întâmplat?
N/t:Tata.
Hea:Iar te-a bătut?
N/t:Da,dar partea cea mai rea este că m-a bătut mai tare ca niciodată.La un moment dat am crezut că nu mai scap cu viața.
Hea:De ce nu faci o plângere la poliție?
N/t:Tu vrei să mă omoare?
Hea:Dar dacă nu faci plângere la poliție nu o să scapi de el niciodată.
N/t:Să zicem că fac o plângere la poliție.Eu nu am dovezi că el mă agresează,iar poliția fără dovezi nu o să-i facă nimic și dacă o să afle că eu am depus plângere împotriva lui o să mă omoare.
Hea:Ai dreptate.
N/t:Eu mereu am dreptate.
Hea:Cum zici tu.Acum vezi că au intrat clienți.
N/t:Mă duc să le iau comanda.
Seara ora 20:00
Nici nu mi-am dat seama când a trecut așa de repede timpul.În mai puțin de 10 minute trebuie să urc pe mica scenă din cafenea pentru a face un anunț.Sunt foarte emoționată,chiar dacă fac asta în fiecare săptămână tot am emoții.
Perspectiva BTS
Jimin pov*
Mai sunt 2 ore până începe concertul,așa că am hotărât să mergem să bem o cafea pentru a avea energie pe scenă.Plecam de la BigHit și mergem la cea mai apropiată cafenea.Intrăm în cafenea și văd că este foarte multă lume.Am văzut o masă liberă așa că am mers și ne-am așezat acolo.Nu după mult timp vine o fată foarte frumos și ne ia comanda.
N/t pov*
Stau după tejghea și mai am puțin și îmi rod și unghiile de la picioare la ce emotii am.Mă uit prin cafenea și văd un grup de 7 băieți că intră în cafenea și se pun la ultima masă liberă.Nu mai stau pe gânduri și merg să le iau comanda.
N/t:Bună seara.Va-ți gândit ce vreți să comandați?
X:Eu vreau o cafea cu lapte.
X1:Eu vreau un cappuccino.
X2:Eu vreau un Latte Macchiato
X3:Eu vreau un Americano.
X4:Eu vreau o cafea cu lapte.
X5:Eu vreau un Latte Macchiato.
X6:Eu vreau un Americano.
N/t:În 5 minute o să vă aducă colega mea comanda.
După ce le iau comanda merg și mă apuc să fac cafelele.Apuc să fac doar una că deja este timpul să urc pe scenă.Urc pe scenă și iau microfonul în mâna.
N/t:Bună seara.Sunt aici să vă anunț că începând de acum puteți urca pe scenă să cântați.Nu trebuie să vă fie rușine.Dacă vreți în seara asta o să fiu prima care o să cânte,dar vreau să vă aud și pe voi cântând.
Mă dau jos de pe scenă și mă duc să pornesc melodia,apoi mă urc din nou pe scenă.
(P.S:Aceasta este vocea ta și melodia cântată).
Termin de cântat și toată lumea începe să mă aplaude,când văd că cineva intră în cafenea.Mă uit mai bine la acea persoană și văd că este tată și pun pariu pe cât vrei că iar este beat.Când am văzut că se apropie de mine am început să tremur de frică.Vine la mine și mă prinde de mână și mă strânge tare.
N/t:Tată dă-mi drumul.Mă doare.
Tata:Nu îmi pasă.Lasă că vezi tu acasă.
Tata începe să mă tragă după el până ieșim din cafenea,apoi se oprește și îmi dă drumul.
Tata:Ție îți arde de cântat și eu stau acasă și mor de foame că tu nu mai vii.
N/t:Dar aveai mâncare în frigider.
Tata:Ai îndrăznit să îmi comentezi?
N/t:Da.M-am săturat să fiu sacul tau de box.Cu ce ți-am greșit?
Tata:Cu ce mi-ai greșit?În primul rând tu ai fost o greșală și în al doilea rând tu nu ai voie să îmi comentezi.
După ce a terminat ultima propoziție mi-a dat o palmă peste față și mă prin din nou de mână și a zice:
Tata:Treci acasă.Nu am terminat încă.
Cu astea fiind spuse începe din nou să mă tragă după el până ajungem acasă.Intru cu frică în casă deoarece stiu ce mă așteaptă.Nu intru bine în casă că deja începe să mă lovească.Îmi dă o palmă peste față atât de tare încât îmi pierd echilibrul și cad jos.Îl văd cum se apropie de mine și începe să îmi dea picioare în burtă,dar asta nu se termină aici.Dintr-o dată îl văd că își dă cureaua jos și începe să mă lovească cu ia.Durea atât de tare încât urlam de durere.Mă zbăteam pentru a nu mă mai lovi,dar a fost în zadar.Când a văzut că nu mai sunt în stare să mai mișc un deget,a început să mă dezbrace până am rămas goală în fața lui,apoi s-a dezbrăcat și el.A intrat în mine foarte brutal.Cu cât se mișca mai repede în mine cu atât urlam și plângeam mai tare.Îl imploram să se oprească,dar nu mă asculta și se mișca și mai tare.Simteam că o să mor de durere.Vroiam ca totul să se termine.După 3 ore în care nu a ieșit deloc din mine,în sfârșit a terminat.S-a ridicat de pe mine și a plecat.După ce am mai stat 5 minute pe jos am decis să mă ridic și să merg în camera mea.Am urcat cu greu scările și am intrat în camera mea.Mi-am luat pijamalele și am mers să fac un duș.După un duș fierbinte am ieșit din baie și m-am îmbrăcat în pijamale.
M-am pus în pat și am văzut că este ora 5:00,asta înseamnă că mai am două ore de dormit.Am pus telefonul pe noptieră,apoi am pus capul pe perna adormind instant.
*N/t-numele tău*
CITEȘTI
Te-am iubit și încă o fac
ActionN/t,o fată de 24 de ani.În urmă cu 10 ani părinții ei au divorțat,iar ea a rămas cu tatăl ei care este foarte agresiv.Într-o zi ea întâlnește un băiat care ia dat lumea peste cap și care a facut-o să se îndrăgostească de el,dar cine stie ce îi rezer...