2. Desenul

65 6 0
                                    

   Ma trezesc din cauza alarmei si observ ca fețele inca dorm asa ca pot sa ma duc prima la baie . Ca de obicei fac un dus iar după imi iau uniforma si imi usc parul iar apoi imi iau placa de par si imi fac cateva bucle lejere si aleg ca machiaj unul simplu: fond de ten, anticearcan, bronzer, blaj , rimel si imi fac cu tusul codite.  Ies din baie si ma apuc sa fac curat, m-am trezit m-ai devreme pentru asta , deșteptarea e la 7 jumate iar e 6 jumate si trebuie sa fac curat.

****

Ma indrept cu prietenii mei către cantină:

X: mi-e somn! Se plange ea facandu-ne pe noi sa chicotim

E: ce ore aveti azi? Sper sa avem ore identice. Spun ingrijorata

Ell: păi eu am muzica, desen, istorie, matematica, chimie si lupte . Spune ea curioasa

X: eu am la fel doar ca ultima ora am biologie. Afirma ea

E: Elle avem aceleasi ore ! Spun si ma ia in brațe. 

  Intrăm in cantină iar toată lumea ne privește , dubios de ciudat. 

X: Ce au pățit ăștia? Spune enervata de faptul ca toata lumea se uită la noi.

Ell: Au mâncat stricat toți. Afirma ea făcându-ma sa râd.

E: Nu fiți rele! Lăsa-ți! Spun si le iau de mâna . Cand ne îndrept către masa noasta , gasca noastra cu gasca fratelui meu.

X: Ce dracu? Spune nervoasă.

Ell: Nu cred! Astia nu io bagat in seama niciodata . Spune si vad ca este destul de nervoaea. 

E: Ușor Elle! Spun si ne îndreptăm spre masa alăturată lor.

Ell: chiar e frumos in partea asta! Spune in partea asta.

X: Nu! Clara ai grija ! Spune și-mi intorc capul catre persoana care vine spre mine. E acelasi timp care m-ai avea puțin si ma viola.

¿: Îmi pare rău! Foarte rău ca te-am jignit si lovit! Spune iar eu sunt uimită la fel si fetele.

E: E-E ok! Nu-ti face griji! Spun si zâmbes . Iar el pleacă. 

X: Asta a fost ciudat! Spune si toate chicotim.

Ell: Vine partea a doua! Spune nervoasa.

E: ce vrei sa spu.... nu mai apuc sa zic ninic.

¿: Clary? Asa? Spune o fata blondă, avea tocuri inalte , fusta prea scurtă si camasa deschisă.

E: de fapt ii Clara dar da eu sunt! Spun si zâmbesc drăguț.

¿: stai departe de Willi! Urlă ea la mine si mă face să-mi pun multe întrebări.

E: scuze dar nu stiu despre ce vorbești. Spun calma zâmbind. 

W: las-o Amanda! Striga William la ea . Asta ii prea ciudat.

E: E ok !  Amanda oricum cred ca ai gresit persoana pentru că e de abea a doua zi a mea aici si nu m-am apropiat de William de loc . Spun calma zâmbind la fel de drăguț.  Fetele se uita la mine iar eu la ele , rugându-le sa ms scoata din asta.

X: Clara trebuie sa plecam ... a... mi-a murit motanul! Spune si eu ii arunc o privire serioasa.

Ell: Aaa da .. motanul , vino! Ma ia de mână se iesim pe hol.

E: Marsi fetelor! Cine e fata aceea? Întreb șocata de ceea ce sa intaplat in cantină. 

Ell: Este " iubita"  lui William ! Ma rog ea se crede asta, sa nu stiu. Cert este ca se culca cu ea din cate stiu. Spune si raman șocata .

 Liceul EclaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum