3 Tahun Kemudian..Unniee gyuri tunggu miho...
Jerit Miho Dari atas..Tu la tadi lagi krys kejutkan tak nak bangun..macam mana nak jadi wife orang kalau bangun pun lambat..
Jerit krys kepada miho..Krys pun sama jugakan..??
Balas gyuri..Tak la..menjak balik dari london krys awal bangun da..sekarang miho yang tukar.hehehe..
Kata krys lagi..Fany masuk ke dalam memanggil unnienya yang lama sangat nak bersiap..
Cepat la oppa jisub da marah sebab lambat sangat..
Kata fanyOppa jisub jangan nak eksen sangat la..dia jadi driver pun nak belagak..
Balas krys..Siappppp..jerit miho dari atas dengan baju puplenya seakan gaun..
Wahhh...cantiknya macam miho je yang nak kahwen..
Kata gyuri...Cepat2 nanti bertambah marah lagi oppa jisub..
Kata gyuri lagi..Dalam kereta..
Untung la unnie sica..oppa yonghwa yang bawa..rindu nak tengok muka comel lauren..
Kata miho..Unnie sica bukan dengan sapa2 jugak..dengan husband dia jugak kn..
Kata fany..gyuri hanya diam yang duduk bahagian depan..Unnie minah dengan unnie yuri kahwen..mesti lepas ni rumah tambah sunyi lagi..
Kata shin pulak..Unnie gyuri kalau kahwen nanti unnie nak tinggalkan kitaorang ke juga..??
Soal fany lagiYahhh...mana boleh..unnie kan nak jaga saeng2 unnie yang belum kahwen lagi..lagipun unnie tak nak pindah la..rumah tu unnie sayang..
Balas gyuri..jisub hanya tersenyum2 mendengar cerita dorang..Gereja..
Cantiknya unnie yuri sesuai la dengan oppa minho..unnie minah pun sama padan sangat dengan oppa chen..
Kata fany..Fany senyap la sikit..dia je yang bising..
Kata shin..Fany terus senyap memuncungkan mulutnya..
Majlis menyarungkan cincin da selesai..sekarang mereka berpindah ke dewan yang di tempah khas junki untuk adik2nya..
Sulli yang hadir dengan kai berjumpa dengan sica..
Comelnya baby lauren..
Kata sulli..Sulli ada isi lagi ke..
Soal sica mata melirik ke arah perut sulli yang kelihatan besar..Sulli hanya tersenyum dan mengangguk..
Wahhh...chukaeii..
Balas sica dan memeluk sulli..Oppa yong bila nak tambah lagi ni..
Kata kai pulak tersengih sengih..Baby Lauren masih kecil la..lagi pun kami nak pergi honeymoon lagi buat kali ke dua..
Kata yonghwa sambil memegang pinggang sica..Sulli dengan kai hanya tersenyum..
Omo..kenapa miho main langgar2 ni..
Kata krys miho melanggarnya..Tu sapa yang miho jumpa..
Kata shin..Tu ren la..kenapa ren boleh sampai sini..
Soal krys kepada dirinya sendiri..Haiii..
Sapa satu suara..
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
FanfictionMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...