PRVI DIJO

246 17 5
                                    

A/N: 

Sve se mijenja pa tako i ja, sve se mijenja pa tako i harrabella, sve se mijenja pa tako i ja poceh pisati poput sekspira i odlucih napisati dramu!

* * * * * * * * * *

Nakon svakojakih drama, silovanja, ribarenja i ostalih cucipapakina, u kuci Garabele i Harrya se apsolutno nista nije dogadalo. 69 dosadnih godina se nakupilo. Svaki dan bi im bio isti. Harry i Garabela u krevetu, Harry se ujutro probudi, sjedne na kauc, Garabela se probudi, Garabela skuva dorucak, Darcy se probudi, skupa jedu neki pohani dorucak, Darcy ode u skolu, Garabela gleda televiziju, Harry ode vani malo prosetat londonskim ulicama, Darcy se vrati iz skole, skupa gledaju teveliziju, odu spavati i tako svaki dan. 

Harry je biJo uznemiren takvim nacinom zivota, nije bilo akcije, nije bilo seksa nije bilo nicega. Odlucio je sagradit novi zivot.

69 dobrih dosadnih godina je smisljao kako bi mogao ponovno ozivjeti onaj njihov stari normilarni nacin zivota.

Napokon je shvatio kako.

***************************

Harry:"Garavice, Garabellice?"

Gara:"Hariet, pa lopato moja, godinama me tako nijesi zvao!"

Harry:"Sjecas li se, Maschchobice, kako smo bili srecni, tada, tada davno, ta davnina mi izdaje hemeroide, metaforicke hemeroide, svakako."

Gara:"Zelis mi, Harisu, Harisu moj truli, reci da nasa veza kao gladan trbuh kruli?"

Harry:"AH! Svrsih na licu mjesta. Garanfilu moj najsiri, ja... meni... meni je samo... malo dosadno! Nista sire nista uze! Samo nesto iskreno od mene, Hazze Huzze."

Gara:"Ali Hariet moj, Hariet moj, zasto ti je, pobogu, dosadno?!"

Harry:"Nekoc sam ja bio tvoj Hariet koji te svirao kao klarinet. Sad sam obicni Haris koji ima okus kao oni keksi Paris. Od seksa nema nista, nema ni od zabave, poceo sam pisati poeziju, umirem od neke vrste zablude. Pomozi mi Garrabello, daj mi snage prezivjeti, daj da ne umrem od dosade, daj da si ne dopustim uzaludno se uzbuditi!"

Gara:"Harisu moj, Haris, pa ti si bio moj najdrazi Paris! U sreci sam umirala 69 sretnih godina, zar zelis mi to uskratiti?!

Harry:"Ako ja tebi uskratim tih 69 godina, meni ce se moja lopata skratiti za 69 metara. Garabelice moja Garo, Garanfilu najdrazi, zar zelis da od dosade umirem najtezi?"

Gara:"Ti, prokletnice gadni, iskoristavao si me zbog obrva mojih jadnih! Zelis obnoviti sve sto imamo, poceti ispocetka, napraviti da zaboravim ljubav kao da je desna klijetka!"

Harry:"Oh Gara, Gara, Garanfilu, shvatila si me krivo, sad se pravis kao da me citas kao neko stivo! Ja zelim nam sve naj, a ti ocito zelis kraj! Ja doveo sam te na ovo mjesto, mjesto ljubavi i raja, odvest cu te sad na putu, do kraja!"

Gara:"Oh sto mi zelis, oh sto mi zelis reci? Harry ti, uvijek si bio prokleti!"

Harry:"Stani na ovaj kamen, ovaj kamen kraj provalije, za nasu ljubav da obnovimo, da se ponasamo zdravije!"

Gara:"Koje su ti namjere, Harisu moj dragi, koje su ti namjere, neces me poljubiti, kao kakav ajvar, blagi?"

Harry:"Stavi ruku na srce, zazmiri mirno, zamisli stado ovaca i padni krivo!"

*Harry gurne Garrabellu u provaliju*

Gara:"HARIETU, SLASNI, ZAR ME UBIJAS KAO VOJNIK CASNI?!"

*Garrabella padne mrtva u dno provalije*

Sto se dogadja kada umre glavni lik u drami? Ostaje li moralni pobjednik, ili ga njegova dobrota ozivljava?

BAD BOY HAZZA HUZZI TRECA SEZONA: 69 SRETNIH GODINAWhere stories live. Discover now