''Darcy scumpo ,trebuie sa iesi.Mara si Dani au ajuns.'' Imi spune vesela mama mea adoptiva Laila
Ii ador pe parinti mei adoptivi,nu vreau sa ii parasesc ,dar Laila spune ca este bine sa merg la familia mea.Laila si Josh sunt parinti perfecti,ei nu pot face copii de aceea au fost fericiti sa ma adopte doar la 2 luni de la nastere.Parinti mei Mara si Dani nu au mai facut alti copii dupa mine si asta ma bucura .Palmele imi transpirau si emotile erau uriase,nu le puteam stapanii . Nici la prima intalnire nu am avut emotiile astea.Ii voi intalnii pe parintii care mi-au dat viata acum 20 de ani.Nici Laila si Josh nu vor sa plec,dar refuza imi spuna adevarul.Imi aud numele strgat din nou ,oftez si cobor usor scarile pana ajung in living alaturi de parinti mei.Ei se uita zambind la mine si sar pe mine lundu-ma in brate.Zambesc si ma retrag politicos.
''Oh draga ,cat ma bucur sa te vad'' Tipa mama fericita,zambesc si aleg sa nu zic nimic
''Haide sa mergem Darcy''Spune tata dand mana cu Josh.
''Darcy unde iti sunt bagajele?''Intreaba Laila
''Oh,sunt sus in camera'' Spun oftand
''Merg eu dupa ele''Spune Josh
Josh mi-a adus bagajul si l-a pus in porbagajul masinii.Parinti mei au intrat in masina si au asteptat sa imi iau la revedere de la parinti mei adoptivi.
''Doamne nu vreau sa plec''Spun incepand sa plang
''Ne va fii dor de tine Darcy'' Spune Laila ,lacrimile si-au facut aparitia si pe fata ei fina.
I-am luat in brate si am stat asa cateva secunde
-Darcy asta este pentru tine,vreau sa il folosesti doar pentru tine,nu il arata parintilor tai.Eu iti voi pune banii lunar pe card''Imi spune Josh zambind,l-am bagat in buzunarul pantalonilor
''Oh,ok va iubesc,sunati-ma,va voi vizita''Le spun luandu-i in brate pentru ultima oara
Pornesc spre masina din fata noastra si deschid usa din fata a masinii,ma intorc cu fata la ei si le fac cu mana zambind,ma urc si inchid usa,pe tot parcursul drumului am stat cu capul sprijinit de geamul masinii.Dupa 2 ore in care fundul meu a amortit ,masina s-a oprit si eu am coborat din ea mergand la porbagaj,mi-am luat cele doua valize mari si am pornit dupa parinti mei,cartierul in care voi locuii era unul mizerabil si galagios.Am intrat intr-un bloc iar de aici era si mai rau,mirosea oribil a fum si alcol si era mizerabil.Am inceput sa urc dupa parintii mei cu valizele care acum pareau mai mari.Ne-am oprit in fata unei usi maronii ,mama a descuiat usa si am intrat dupa ei in apartament,mirosul nu mai era asa puternic dar tot se simtea,apartamentul era destul de ingrijit si nu era foarte spatios .
''Darcy lasa-ti valizele aici,vom merge sa ne intalnim cu o persoana foarte importanta'' Imi spune tata sec
''Deja,dar vreau sa stau cu voi acasa'' Spun oftand
''Vino''Mama iasa pe usa ,urmata de tata,am iesit bosumflata si am iesit impreuna din blocul mizerabil.
Ne-am intreptat pe trotuarul ingust eu in spatele lor urmandu-i si dupa 10 minute de mers pe jos ,am intrat intr-o cafenea,nu era foarte spatioasa dar mergea,parinti mei au mers la o masa din colt si acolo era un baiat cu parul cret,ochii verzi ca smaraldele.Mi-a zambit si mama mi-a facut semn sa ma asez pe bancheta din fata lor langa baiatul cret.
''Ok,deci domnule Styles,ea este Darcy,fata noastra'' Ii spune tata.
''Buna Darcy,eu sunt Harry Styles,dar spune-mi Harry.'' Imi spune zambindu-mi si intinde mana spre mine
''Oh,eu sunt Darcy Walker,dar banuiesc ca sti asta''Zambesc si dau mana cu el
''Ok deci''Spune si se intoarce cu fata la tata ''Banii sunt aici'' Spune ii ii intinde o valiza.
CITEȘTI
Souls Destiny [Harry Styles-fan fic]
FanfictionSouls Destiny este o fictiune. Darcy este o fata obijnuita care duce o viata nu oarecare usoara.De mica a fost data altei famili din cauza lipsei de banii.Familia ei adoptiva stie cine sunt parinti ei ,dar ea nu a vrut sa ii vada niciodata,asta pana...