TANIŞMA

45 6 8
                                    

"Hayat çabuk kalk acile hastalar geldi"
"Ne ne hastası?"
"Askerler çatışmada yaralanmış. Hadi çabuk gelll"
"Tamam hemen geliyorum"
Hemen koltuktan kalkıp acile doğru koşmaya başladım. Bu arada ben Hayat. Hayat Kara. Ben bir doktorum. Hayatım hep aksiliklerle dolu geçti. Ben adım ve soyadım gibi hayatım kara oldu.

Şimdi ise çalıştığım hastanenin acilindeyim. Bir sürü yaralı asker var.
Hangisine bakmalıyım her yer kan olmuş. Ne olmuş böyle.
"Hey doktor öyle bakacağına yardım etsene"
"Bana mı dediniz?"
"Şuan etrafımızda sizden başka etrafına boş boş bakan var mı?"

Şuan bana seslenen muhtemelen 28 yaşlarında bir asker. Yanında yaralanmış bir asker vardı.
Bende hemen askeri sedyeye yatırıp muane ettim. Yarası fazla derin değildi.

Bana seslenen askere dönüp "mühim birşeyi yok" dedim. Tamam anlamında kafasını salladı. Tam gidecekken onunda yaralandığını gördüm.

"Hey sizde yaralanmışsınız"
"Mühim birşey değil. Kurşun sıyırdı sadece"
"Şimdi önemli değil ama sonra mikrop kaparsa kolunuzdan olabilirsiniz. Gelin oturun şuraya pansuman yapalım"
"Gerek yok dedim" diye bağırıp gitti.
Bende peşinden gittim.
"Bence gerek var"
"Bana bak..."
Cümlesini tamamlayamadan biri geldi sanırsam komutanıydı. Nerden anladığımı sorarsanız ona selam verdi ve şöyle dedi "selam,dur" komutanıda "rapor ver" dedi. Oda " efendim şehidimiz yok çok şükür ama 14 yaralımız var. 7'side ağır" "selam,dur"
dedi. "Araya giriyorum ama 15 yaralımız var"
"Hayır, 14 yaralı olduna eminim"
"Bende 15 yaralı olduna eminim"
"Sen benimle dalgamı geçiyormusun kızım"deyip üstüme yürümeye başladı. Bende hemen komutanın arakasına geçtim.

Evet biraz korkmuştum resmen o mavi gözleri alev almıştı.
"Kaan ne yapıyorsun? O bir doktor."
"Evet ben bir doktorum ve iş başındaki devlet memuruna saldırmaktan seni şikayet edebilirim"
Dedim demez olaydım mavi gözleri yine alev aldı. Sonra komutanına bakıp " özür dilerim efendim" dedi

Salak benden özür dileyeceksin komutanından değil sonuçta benim üzerime yürüdün.
"Benden değil doktor hanımdan özür dileyeceksin"dedi komutanı acaba ben bunu dışımdan mı söyledim?
"Acaba ben bunu dışımdan mı söyledim komutanım?" Komutanım mı salak Hayat.
Komutan önce güldü sonra "hayır doktor hanım dışınızdan söylemediniz ama şimdi içinizden bunu geçirdiğinizi itiraf ettiniz" deyip bi daha güldü. Ahhh tam bir rezillik.

"Evet Kaan seni bekliyorum"
"Peki. Özür dil-"
"Kaan ne oldu iyi misin?"
"Yok hayır sadece başım döndü. Neyse ben devam edeyim. Doktor hanım üstünüze yürüdüğüm için özür dil-"
Diyemeden gözümün önünde yere yığıldı.

Evet merhba arkadaşlar. Bu benim ilk kitap denemem. Umarım güzel olmuştur. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum biraz kısa oldu galiba ama emin olun diğer bölümler daha uzun olcak. Bu arada kitap biraz okunsun diğer bölümü öyle yayınlayacağım. Şimdilik görüşürüz❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin