Hyung I hman tawh em yeontan chuan a hyung coat suit dum nalh zet mai ha chunga lo thu ngui bar chu a zawta.. Tae chuan mittui tling piuau chuan a nau chu a en chho a.. A kuah thlawpa.. Ka tihpalh ka venghim zawh loh che avangin I bulah ka awm thei dawn tawh lo a mahse ka lo tlawh fo ang che inhnit fuih2 chuan a sawia.. A nau pawh chuan engmah a sawi thei tawh lo a tap hawm"a..a hyung a tet lai atanga enkawl tu khawvela hmangaih tu anga a a ngaih chuan tunah hian kalsan a tum mek chu ani sia...
Rei deuh fe an tah hnu chuan an inthlah thei hrama.. Tae chuan a table hnuaiah bawm pakhat chu a la chhuaka.. Tui pawh in lem lo chuan a a kutah chuan a buna a bar nghal thuaia... Hyung kha2 eng nge ni a anau yeontan chuan mak tih hmel zet chuan a a enkara... Nachhawkna kal tawh ang din a tum chu a lu a hai a Thu leh chawta.. Hyung anau chuan a ban vata... Ka tha kal ang anau kai chuan a chhuahpuia...
Pawnah chuan an driver chuan alo nghaka inneihna hmun lam chu an pana.. Inneihna hmun an thlen chuan Tae hmelah chuan hlim hmel reng hmuhtur a awm lo hmangaih chu a hmangaih teh meuh mai..mahse eng nga tan maha tilo tuleh jungkook ngeiin hmangaih dang a neih thu hrilh reng chung chuan engtin a neih theih teh lul ang a hlim dawn lo ani tih hrereng chung chuan....
Inneihna an zawh chuan an apartment lam chu an pana.. Ka chhuak dawn ania jungkook chuan inthlak sawk2 chuan Tae enlem Lo chuan a hrilha... Kal a tum chu Tae chuan a hnung zawngin a kuaha.. Min kalsan suh jungkook tap aw tiau chuan a ngena.. Jungkook chuan a kuahna chu a peih thla a.. Nanghi ka hmangaih vang che a neih che angah min ngai em ni...
I khawngaih thlak hle mai Kim taehyung ka pa company ka duh vang chauha nei che ka ni.. Kan innei tawh bawka kanin then thuai ang keichuan hmangaih dang ka nei ka nunah Lo buai lo la I nunah ka buai hek lovang tihleh a chhuahsan nghala...
Tae chu a thingthi hnawka.. Tah pawh a tap chhuak thei tawh lo.. A ph chu a phawrha... Hello bogeum tap aw tiau chuan a tia.. Kanin ah a ti chiah chu a khuh bawrha thisen a khuh chhuaka nikhaw hrelo in a awm zui nghala...
Tae chuan a mit chu a meng siar2 a bulah chuan tumah an awm lo a mutna ngai ah chuan ala mu renga a mittui bawk chu arawn tla leha... A thisen kai chu a hrufaia.. Kum 2 Liam ta a a thil tih thin damdawi a duh vang reng pawh niloa a rilru na lutk tih zia awm Nana over khawpa a ei thin chu a kutah chuan a buna a hmangaih tu ka neilo tumahin min hmangaih lo tihleh damdawi chu a bara.. Tae hi eng takin in nge a nun a tihchhiat tih reng a hre si lo..
Minute 10 hnu chuan a tap fuih" chu a rawn meng dur khupa.. Tumahin min hmangaih lo tihleh a bula pot chu a peih keha tumahin min hmangaih lo nui vak" pah chuan drower chu a nemthlu nuaia a chhunga thawmhnaw te chu a peih darh nuaia..
Engthil nge a chungah hian thleng a hrethiam bik lo Chutia nui tap vak" pah a bungrua a peih darh vak lai chuan eng thil nge ti nia I inhriata.. Jungkook chuan thinrim mit meng chuan a en a a aw pawh a pawr tha khawp mai... Nangmaw ilo kal ta maw ka pasal duh tak ilo kal maw fawh a tuma jungkook chuan a theh hruaia.. Min hmangaih ang khang awm tum suh.. Ka hausakna avanga min neih chauh inih kha ka pa in ka nu a ti ang chiahin.. Ka hmangaih che kook mittui parawl pung chuan a ti tiaua... Dawt min hrilh hlek tum suh Kim taehyung min hmangaih pawh nila keichuan ka hmangaih ve ngailo ang che.. Mahse zanin chu kanin neih zan te ni sia it hmel zet chuan a ena..
"Lo kal teh "..tae chuan a pan phei hna"a..jungkook chuan a kawgah chuan a kuah chata engtia rei nge I deih en ila tihleh tae chu a fawp nghal buan"a...bangah chuan a nambeta.. A nghawngah chuan a fawp thla tana.. Tae chu alo rum tan tawha.. I hmanhmawh deuh animaw tihleh tae thil chu a hram sawka. Tae alo ipchawiha.. Jungkook chuan Tae kekawr chhanah chuan a thil chu a khalh sak niap"a..a fawp pah zel bawka.. Chutia a fawh lai chuan a ph chu arawn ria.. Eng nga aw ka lo kal tihleh a ph a aka chhuah nghal a tuma tae chuan a banah alo chelha..