Rahatsız edici sessizlikten sonra Jennie utangaçça Jimine baktı .
Abisini özlemişti. Abisini çok özlemişti.
Sarılmak ve doya doya öpmek istiyordu .Ama Jiminin soğuk bakışları karşısında tek kelime dahi edemiyordu.
Jimin değişmişti.
Oldukça zayıflamış ve adeta çökmüştü. Gülüşüyle neşe veren Jimin gitmişti artık.
Kimse tek kelime dahi edemiyordu.
Üç yıl önce bulundukları yerdeydiler . Aynı yerlere oturmuşlardı .
Jiminin hayatını resmen bitiren yerdi bu oda .
Üç yıl önce son toplantı demişti Jimin. Ama yine bu lanet yerdeydi. Yine bir toplantıda
Koskoca üç yıl tüm hayatlarını değiştirmişti .
Hiçbir şey aynı değildi . Herşey eskide kalmıştı.
Yaklaşık yarım saat olmuştu. Bir zamanlar delicesine birbirini seven , çocuk ruhlara sahip iki adam karşı karşıyaydılar şimdi.
Nefretle bakmak istiyordu Jimin hepsine. Ona yaşattıklarını haykırmak istiyordu .Ama bunu bile yapamayacak kadar yorgundu bedeni ve ruhu.
Jungkook . Ah Jungkook ,filmin en kötü adamıydı değilmi ?
Bu masadan kalkıp siktirip gitmemek için zor duruyordu .
Karşısındaki sarışının , ne kadar yaşı büyüse de o onun minik adamıydı.
Yani bir zamanlar .
Artık o adam başkasınındı.
Jiminin gözlerinde dolandı kendi gözleri.
Yüzünün her ayrıntısını inceledi Jeon.Doya doya öptüğü kıpkırmızı yanakları gitmişti .
Saçları hala sarıydı.
Dudaklarındaki pembemsi renk kendini mora bırakmıştı.
İçindeki huzursuzluk artarken ince bedenine indirdi ruhsuz bakışlarını.
Kolları incecik olmuştu.
Bir heves çok sevdiği yumuşak tombul parmaklarına bakındı.
Onlarda artık yoktu . İncecik parmakları canını bir kez daha yaktı Jungkookun .
Ne çok severdi .
Parmağındaki alyansa baktı daha sonra .
Sahi evlenmişti .
Park Jimin artık Park değildi.
Hep sen Jeon Jiminsin dediği adam artık Park bile değildi. Nefes alması güçsüzleşirken kafasını hızla yanında oturan Lisaya çevirdi.
İyi değildi . Üç yıl sonra onu karşınında böyle görmesi canını çok acıtıyordu.
Lisa sorun yok dercesine baktı Jungkooka . Sessizce "sakin ol " diye fısıldıyordu.
"Abi geldiğine çok mutlu olduk seni çok özledik"
Jennie hevesle bakındı Jimine . Jimin ise donuk bakışlarını gezdirdi bir süre kızkardeşinde .
Daha sonra odada telefon sesi yankılanınca Jimin Jennie' yi umursamadan telefonunu açıp ağırca kulağına götürdü.
Jennie hayal kırıklığı ve dolu gözlerle lisaya döndü.
"Efendim Tae ?" Jungkookun Jimine olan bakışları bir anda ciddileşti .
Jimin bir süre bekleyip odada göz gezdirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sillage Texting | Jikook
Fiksi Penggemar°Yarı Texting [•Kokunun izi hala peşimde sevgilim.•] Jjk+pjm •07072020