Kat and Daff 7.

138 5 0
                                    

En vecka senare (typ)

Katias perspektiv (i dansstudion)

"Ska ja ringa efter killarna nu?" Ja tittade frågande på Daff och han nickader. Ja tog upp mobilen och sökte efter Oscars nummer. (K=Katia O=Oscar)

O= Tja Katia!

K= Hej Oscar! Du ni måste komma till studion liksom nu!

O= okejj... va är det?

K= vi berättar sen.

O= men du får Wilma komma med?

K= aah visst! Men kan du ringa till Ogge å seja till han också?

O= aadå! Hejdå

K= hejdåå!

Ja ringde till Omar och Felix och de skulle komma så snabbt de kunde. Jag gick fram till Daff.

"Du, Wilma kommer också!" "Men det skulle ju bara vara vi och killarna Katia!" "Men herregud Daff hon bor hos Ogges, e en av mina bästa vänner och Oscar älskar henne! Om du hade nån som betydde lika mycket för dej som Wilma gör för oss så skulle du inte va så sjukt dum!!?" Daff tittade förvånat på mej och jag blev totalt chockad över va ja just sade.

"Förlåt Daff ja menade det inte!" Sa ja på samma gång som jag kramade om han.

"Nej du har rätt... ja borde lära kämna Wilma innan ja dömmer henne och hon är viktig för er. De e jag som ska säga förlåt! Sa han och kramade mej hårt tillbaka.

"Oooooh, Kat and Daff!" Vi släppte varandra och tittade mot dörren där Felix, Ogge och Omar stod och skrattade. Jag gav dem en grimas och sneglade lite på daff. Efter ca 5 minuter kommer Wilma och Oscar ingående genom dörren.

"Kärleksparet nummer 2!" Ropade Omar.

"Vad menar du??!" Frågade Oscar.

"Då vi kom in till studion så stod Katia och Daff och kramades!!" Berättade Felix. Oscar började skratta medans Wlima kom gående mot mej. Hon hade på sej de kläderna hom köpte då vi va och shoppade för några dagar sen. Ljusblåa ripped boyfriend jeans en ljusrosa top och en svart kavaj som va öppen med uppvikta ärmar och vita låga converse. Hon va väldigt fin.(the friendly way)

"Såå... berättade du för daff att du har känslor för han och han sa att han känner lika dant?!" Frågade hon.

"Nejj, ja kunde inte..." Wilma kramade om mej

"Du kommer att våga då tiden är inne!" Ja log som svar. Hon vet alltid va hon ska säga för att man ska må bra. Om hon bra skulle ha haft de så där hon bor. Hon har berättat för mej om allt som hänt i hennes liv och det ända som var positivt i hennes liv var att hon fick sin syn tillbaka(förklarning kommer senare).

"Men va gör vi ens här? Vi har ju liksom inga träningar?" "Nej men vi vill prata om vad som kommer att hända lite frammåt." Svarade jag på Ogges fråga

"För det första... vi ska släppa en ny skiva!!" Sa daff och alla hurrade

"Och för det andra... vi ska på en mini turne i sommar!" Sa jag och alla jublade och började prata om det hela.

"Men vi är inte klara ännu! 10 månader från och med nu alltså i slutet av maj åker vi till USA!!!"(ja vet att tiden ändrar hela tiden och att det kan vara svårt att hänga med men nåjaa) Alla skrek och hoppade runt i rummet och va helt crazy! Jag väntade så mycket. Jag skulle också försöka övertala daff om att Wilma också skulle få följa med, då skulle det inte kunna bli bättre

*

Ny del! Skulle ha lagt ut den igår men de gick inte...
Katia och Daff... oolalaa!
Och de ska till USA igen
Ja vet att man inte ska skriva mej, dej och sej... men jag gör det så ni får leva med det!
How ever komentera och rösta!

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora