22. rész

8 3 0
                                    

•Másnap•
Csilla szülei még nem voltak otthon, így szerencsére nem kellett magyarázkodnia. Orsi, ahogyan ígérte, elvitte őt a "kórházba".
Ez is egy hasonló ház volt a gyülekező házukhoz képest. Csilla leült az egyik kihelyezett kanapéra, és várta, hogy Martin kijöjjön. Azt mondták neki, hogy a kanapékig kimehet, de ne menjenek sehova, még nem olyan biztos az egyensúlyérzéke sem.
Mikor meglátta a fiút, boldogan állt fel. Egy fehér pólóban, és egy világos szürke rövid, melegítőnadrágban volt. Fején kötés, szája egyik szélén egy piros sebhely. Jobb karja könyékig gipszben.
-Úristen, a szívbajt hoztad rám!-ment közel a fiúhoz, aki egy perce csak megállt, hogy megtalálja újra egyensúlyát, aztán mosolyogva átölelte a lányt.
-Sajnálom. Kibaltázott velem az a démon-húzta el a száját, de egyből odakapott a kezével a sebhelyhez.
-Mit mondanak, mennyi ideig kell a gipsz?
-Kb 2 hónap... De ez így nem lesz jó. Addig is, kell hogy helyettesítsen valaki...
-És ki lesz az?
-Még nem tudom, de valószínűleg egy kezdőt akarnak majd odaállítani. Nem tetszik ez nekem. De tök mindegy, kiengednek inenn, ugyanúgy megyek majd Őrizni, a gipsz nem hátrány, majd megszokom.
-Felejtsd el. Előbb gyógyulj meg! Még utána is pihentetned kell majd, meg gyógytornáznod!
-Ne szórakozz. Nem bízlak egy kezdőre.
Csilla erre nem mondott semmit. Adott egy puszit a sebhelyre, aztán még pár mondatot váltottak, de inkább visszaküldte pihenni Martint.
-Sérülten akar Őrizni. Ez nem oké, még nagyobb baja lehet ebből-sóhajtotta Csilla.
-Sajnálom, de ha rád nem hallgat, rám se fog... Majd Mester beszél vele-mondta Orsi, aki Csilla mellett sétált a keskeny ösvényen, ki az erdőből.
-A buli után is szerintem az ő beszéde világította fel arra, hogy mit is csinált...
-Miért, mit?-kérdezte felvont szemöldökkel Orsi, és egy pillanatra megtorpant. -Láttam, hogy beszélt Martinnal, de azt hittem csak valami démonokkal kapcsolatos amit mond.
-Tudod részeg volt... Na mindegy, hagyjuk-legyintett Csilla. -Köszi, inenn már hazatalálok-terelte a témát.
-Jó. Mostmár tudod a telefonszámomat, szóval ha bármi van, engem is tudsz hívni-kacsintott Orsi, és szorosabbra húzta a lófarkat a fején.
-Értettem!-nevetett Csilla, és intett még egy utolsót Orsinak.

Kutyája a lány elé szaladva üdvözölte őt.  Szülei még mindig nem értek haza, így hát egyedül sétált be a házba. A nap már lemenőben volt. Leckéit megírta, unalmában felnézett inkább YouTube csatornájára.

Sokan likeolták a zongorás videóját, és kértek még újabbat. Pár lány a videóban látható hajfonata után érdeklődött, hogy hogyan csinálta. Elhatározta, hogy erről fog egy videót csinálni.
-Sziasztok. A mai videó inkább a lányoknak lehet majd érdekes. Néhányan kértétek, hogy magyarázzam el, hogyan kell azt a hafonást csinálni, amilyere volt csinálva a hajam a legutóbbi videóban is. Tehát, most megmutatom-azzal magyarázott, és magyarázott, közben szépen lassan elkezdte befonni a hosszú, aranybarna haját. Feltöltötte a videót, és közben szülei is hazaértek.

•Szombat•
Martint már kiengedték az orvosok a "kórházból", és a napokban egyfolytában csak a gipszére panaszkodott. Az egyensúlyérzéke nem a legjobb volt az agyrázkódása után, ezért kellett csinálni pár gyakorlatot, hogy jobb legyen.
Egyszer meglátogatta Csillát, de azonkívül nagyrészt a házában tartották, hogy még véletlenül se menjen el Őrködni.

-Nagyon makacs. Nem bír magával-mondta egyik telefonbeszélgetésükben Orsi.

Igaza van. Tehát Csilla csak próbálta nyugtatgatni Martint, eközben már megismerkedett az ideiglenes Őrzőjükkel. Egy 16 éves lány, nem nagyon beszélgetett vele Csilla, mert a lány egy kicsit visszahúzódó, és nem volt ínyére, hogy Csilla látja őt.

A szombati napon kifejezetten meleg volt. Elhatározták Grétiékkel, hogy letudják a víziparkos programjukat, így ki is tudják pipálni Linda programjait.
Kora délelőtt már Grétiék háza előtt toporgott a három lány, mindegyikük hátán egy-egy hátizsákkal.
-Gréti! Bezárják a parkot mire idejössz!-kiabált ki Tami Linda kocsijából. Csilla újra becsöngetett a házba.
-Igen?-nyitott ajtót egy Martinnal körülbelül egyidős srác. Gréti bátyja volt. Álmos arca volt, valószínűleg a csengőre ébredt fel. Egy rövidnadrág volt rajta, és egy fehér, gyűrött trikó.
-Grétit várjuk. Szólnál neki légyszi?
-Ja-azzal egy pillanatra hátrafordult. -Gréti! Szedd a cuccodat, itt várnak már rád-ordított fel az emeletre.

Csilla meglepetten figyelte az eseményeket.

-Jövök már!-ugrált le a lépcsőn egy virágos ruhában Gréti. Haját kontyba csinálta meg. Ja és a színes hátizsák sem hiányozhatott. -Ijj, bocsi!-kapta fel izgatottan szandálját, és kirohant a kocsihoz. Eközben bátyja már elment.
Rövidke út után megérkeztek.
-Waaaa!!! Ez nagyon izgi!!!-visított Gréti, mint egy kisgyerek.
Mikor beértek, Grétin kívül mindegyikük úgy sétált, mintha egy filmbe lenne, és pont menne a Fifth Harmony-Worth it című száma alatta.
Linda még a haját is hátradobta a hitelesség kedvéért. Tami és Csilla a napszemüvegük mögül figyelték. Tami csak egyik ujját a rövidnadrágjának "övtartójáb"a akasztotta, és úgy sétált magabiztosan. Mert bizony, ma meghódítják ezek a szexi, magabiztos csajok a víziparkot!

Vagyis hát megpróbálják. Linda addig dobálta a haját, míg meg nem csúszott a vizes kövön, és ha Tami meg Csilla nem kapnak utána, akkor eltaknyol. Jót nevettek a saját bénázásukon.
Megkeresték az öltözőt, és már kapták is fel a bikinijüket.

Az elveszett kristály darabkái [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora