30- Okay What The Fuck +

545 22 195
                                    

Çok tatlılar yazar delirmemek için kendini zorluyor mesela bu bölüm jacklytagram için aynı onun gibi tatlılar

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

"Sence bu güvenli mi?"

"Sence güvenli olup olmaması umurumda mı?"

"Calum!"

"Ne!? Seni istiyorum."

"Tanrım..."

Bacağını Ashton'ın diğer tarafına atarak üstüne çıktı. Dün akşam üzerinden dolayı hala çıplak olan bedenlerini birbirine bastırdı. Ellerini Ashton'ın boynunun arkasında birleştirmişti.

"Mmh, beni bu kez kandıramazsın."

"Öyle mi dersin? Bence çoktan kandırdım, Babacığım."

Ashton sırıttığını hissedebiliyordu. Yavaşça kulağını ısırdı. Anlaşılan sevişme faslı dün gece son bulmuştu. İkisinin de bundan şikayetçi oldukları söylenemezdi tabi ama bazen sert sekslere kısa bir ara vermek eğlenceliydi. Calum kulağından boynuna, oradan da sağ omzuna inerken Ashton'ın sertleşmeye başladığını fakat sesini çıkarmadığını fark etmişti. Kalçalarına sert olmayan bir şaplak attığında kıkırdadı.

"Yapabileceğinin en iyisi bu değildir diye umuyorum..."

"Ah, emin ol değil."

Ashton göz açıp kapayıncaya kadar yerlerini değiştirmişti. Calum hala kıkırdamaya devam ediyordu. Aynı şekilde bir şaplak daha attı ve daha da çok gülmesine sebep oldu. Vücudunun her yerine sesli öpücükler bırakarak erkek arkadaşına olan hayranlığını gösterirken yaşamak için tek ihtiyacının Calum'ın sevgisi olduğunu biliyordu.

Erkek arkadaş... Buna alışmak o kadar da zor olmayacaktı.

"Ağzını daha iyi bir şey için kullanmak ister misin? Mesela-"

"Mesela bunun için."

"Siktir!"

Dilini dün geceden sonra fazla dar olmayan deliğine bastırarak içine girmiş, Calum bunu beklemediği için dilinin etrafında kasılmıştı. Ashton hareket etmesini engellediği için bacağının iç kısmına vurdu. Bu daha da kasılmasına neden olsa da ne demek istediğini anlamış ve rahatlamaya çalışmıştı. Tamamen işe yaramasa da en azından artık dilini oynatabiliyordu. Calum'ın hoşuna gittiğini bildiğinden üzerine biraz baskı uygulamaya karar verdi. Sürekli hareket ettirdiği ya da istemeden de olsa başının etrafında sıkılaştırdığı bacaklarını iç kısımlarından kavrayarak onu yatağa bastırdı.

Kıpırdamasını neredeyse imkansız hale getirmişti, kıpırdaması için bir sebep de yoktu zaten ama Calum hareket etmeye çalışıp Ashton'ın onu ne kadar sıkı tuttuğunu hissetmeyi seviyordu.

"A-Ash!"

Sertçe emdiği deliği kızarmaya başlamıştı. Geri çekildi ve tatmin edici manzaraya sırıtarak parmağını üzerinde dolaştırdı.

"YaPaBiLeCeĞiNiN eN iYisİ bU dEğİlDiR dİyE uMuYoRuM."

"Uğraşmayı bırak ve beni becer!"

"Ama bu şekilde istemiyorduk, değil mi Puppy?"

Parmağını aniden içine iktirince vücudu sarsıldı. Fakat hızlı hareket ettirmiyordu. Calum daha fazlasını isteyip de alamadığı için refleks olarak kalçalarını yukarı kaldırdığında boşta duran elini kasıklarına bastırarak tekrar indirdi ve hareket etmesini önledi.

Best Friend // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin