Bölüm 1: TANIŞMAAA

490 15 3
                                    

DENİZ'DEN

Sabah okulun ilk günü diye erkenden kalkmıştım.Hazırlandığımda bizim kızlar daha yeni kalkmıştı.İçerde onların süslenmelerini izlemek yerine dışarı da beklemeyi tercih ettim.Yarım saat sonra anca lütfedebilmişlerdi.hemen okula gitmeye başladık.

.

.

.

Sınıfa girdiğimizde eminim ki hepimiz içimizden ''OHA LAN !!!'' diye geçirdik tabi bunu her zamanki gibi du dışarı vurdu iç geçirerek ''OHA LAN'' Masalla ben su yu cimcirmeye başladık ''Tamam be ne var! Hepiniz öyle düşünmüyonuzmu sanki ''dedi sessizce.Böyle dememizin sebebi sınıfta 3 tane taş daha doğrusu meteor çocuğun olmasıydı.Ama garip bi şekilde sınıftaki kızların ağızlarının suyu aka aka onları izlemesine ve onların tekli oturmasuna rağmen neden üçününde yanı boştuuu?Aman neyse işimize gelir:) onların yanına gittiğimizde ''oturabilir bilir miyiz '' diye sorduk.Cevap çıkmayınca çantaları onların yanına koyduk(bu arada bizim yüzsüz onların da tam bir ÖKÜZ olduğu kanıtlanmış oldu.) Benim oturduğum çocuğun kumral saçları ve bakarken önünde erinebilecek mavilikte gözleri vardı ve çok yakışıklıydı.Su nun oturduğu çocuğun siyah saçları ve kahve gözleri vardı .Ama işin kötüsü konuşkan birine benzemiyordu Su' nun konuşmadan durduğu sure en fazla 5 dakkaydı.Kolay gelsin Su'cum diye geçirdim içimden.Masal ın yanında oturduğu çocuk sarışın maviş bi çocuktu.Tam Masal'ın tarzı.

Ders başladı ve yanımdaki adını bilmediğim taş çocuğun çaktırmamaya çalışarak beni kestiğini gördüm. Adı Mert miş su ve masal ın yanına oturdukları çocuklarla ev tutmuş(ADLARI BERK VE CAN MIŞ).bende bizim kızları göstererek onlarla ev tuttuğumuzu söyledim.Bu şekilde bir ders boyu konuşmuştuk.Aslında biz konuşmaya başladıktan biraz sonra Masalla Can te konuşmaya başlamıştı ama Su ve Berk hiç konuşmuyordu.Sadece arada bir bakışıyorlardı . Hala inanamıyorum su ve konuşmamak. Kıyamat mi kopcak yoksa la! Kopcaksa söleyin bi imana girip geleyim.

SU'DAN

Offff bu çocuk çok suratsız.koca bir ders hiç konuşmadık.Bu arada kendi çapımda rekorumu kırdım tam 37 dakka hiç konuşmadım zilin çalmasına 3 dk kala çocuk bana dönüp''çok konuşkansın''dedi aiaylı alaylı.''normalde konuşurum ama sen konuşmayınca...''

''iyi o zaman ben başlıyım adın ne?''

''Adım hem Handan hem Su, benim annem ve babam ben küçükken boşandı.Annem bana su babam ise handan derdi.''

''Sen hangisini seversin hangisini kullanalım?''

''Su.Su'yu kullanın.''

''Neden?''

''Su temizdir ,saftır,kiri yoktur.''

'' Hııı anladım .Neyse seni arkadaşlarımla tanıştırayım.''

''Memnun olurum''

''Bu Mert,bu da Can ,birlikte ev tuttuk.''

''Aaa öylemi? bizde birlikte yaşıyoruz..Bu Denizz,bu da Masal.''

''ikiniz de su'yken o niye masal?''

''Espiri yapma yeteneğininde olmadığını anlamış olduk''

''Yaaaaa öylemi! Öbür kızlar espirilrimi çok beğenirler''

''Onlara genelde sürtük derler ama''

''Gülmediğine göre sen sürtük değilsin''

''Evet değilim.''

Öküzler federasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin