Глава 40 🔞

2.2K 78 5
                                    

В главата има еротична сцена +🔞

Валъри

Алек обвива ръката си около кръста ми и ме побутва да вървя напред. Очите ми са вързани с тънка копринена превръзка.
- Алек,къде ме водиш?
- Почти стигнахме.
Побутва ме напред и се качваме в асансьора. Чувам шума на затварящите се врати. След миг усещам топлия дъх на Алек срещу лицето си и допира на пръстите му. Точно разтварям устните си,за да прошепна нещо,пръстите му ме спират. Той гали лицето ми с опакото на ръката си. Пръстите му минават през косата ми. След това преминава към устните ми и започва да ги докосва с палеца си. Вратите на асансьора се отварят и Алек отново обвива ръцете си около кръста ми.
- Стигнахме.
Правим няколко крачки напред и излизаме от асансьора. Усещам лекия полух на вятъра. Изведнъж се спираме и Алек застава зад мен. Превръзката от очите ми вече я няма.
О,Боже! Гледката пред мен е уникална. Оглеждам се наоколо. Намираме се на покрива. Навсякъде има малки свещички и разпилени цветове от рози,които образуват пътека,водеща към масата ни. На фона на това е гледката на нощният Сан Франциско.
Не мога да повярвам на очите си. Алек е направил всичко това за мен!?
Ообръщам се и се хвърлям в прегръдката на Алек.
- Честит рожден ден,Валъри!- прошепва и ме притиска към себе си.
Отдръпвам се от него и го поглеждам.
- Но откъде знаеш?
- Тайна. Хайде ела да седнем.

Алек ми дръпна стола,за да седна и наля шампанско в две чаши. Докато го гледах,усмивката от лицето ми стана по-широка. Той вдигна поглед към мен и попита.
- Какво има?
- Не знаех,че Алек Блейк може да е толкова романтичен.
- Това е заради теб.

Всичко е просто перфектно! След като се навечеряхме Алек стана от масата и протегна ръката си към мен.
- Ще танцуваме ли?
Усмихвам се и хващам ръката му.
- Да.

Започва да звучи мелодията за валс.
Обвивам ръце около врата му,а той около кръста ми. Започваме да се движим бавно като следваме ритъма. Вдигам поглед към очите му и се усмихвам.
- Обичам те,Алек!
Бях толкова развълнувана и щаслива. Подпрях главата си върху рамото му и се отпуснах. Сърцето в гърдите ми биеше като лудо.

Затворих очи,за да се насладя на момента. Сега съм в обятията на мъжа,когото обичам и танцуваме под нощното небе. Всичко е като в приказките,в който бях спряла да вярвам отдавна,но Алек промени всичко.
Винаги ще помня този момент!
Мелодията свършва,но ние оставаме така известно време.

DARK/Тъмен Where stories live. Discover now