Babam bir gün dayısının yanına Düzce'ye gider.Babamın dayısı 80'ler de kırmızı bültende aranan Ülkücü militanlardan
birisidir. Naim SÜLEYMANOĞLU 'nu TÜRKİYE 'ye kaçıran isimlerdendir.Babam Aydın ülkü Ocakları orta öğretim başkanı olduğu zamanlarda geçiyor bu olay.Babam Dayısının yanında kendisini çok rahat ve mutlu hissediyormuş, Dayısı Ankara'ya bi iş için giderken babamıda yanında götürmüş.Ankara'ya gittiklerinde babam çok heyecanlıymış çünkü olayların nasıl gelişeceğini bilmiyordu,dayım demokrat partinin Karşısı Başbakanının evinin yanında dükkan kiralamış,dükkan için eşya alınmıştı. Dayım dükkanın üst katına toplantı odası yaptırmış, toplantı odasına arkadaşlarını çağırmıştı.Dayısı ve arkadaşları konuşurken babamın eline para verip gezmesini söylemiş ve 1-2 saat sonra gelmesini söylemiştir.Babam gezmiş ve en sonunda dükkana gitmiştir.Dükkan'a gittiğinde dükkanda dayısı hariç kimse yokmuş.Babam dayısına ;o adamlar da kim demiştir Dayısı ;Benim arkadaşlarım demiştir. Babam ben sanki birini daha önce görmüştüm diyince, Dayısı hepsinin isimlerini söylemişti.Abdullah ÇATLI, YEŞİL,ve bir kaç isim daha söylemiştir. Babam 'ın aklına hem başbakanın evinin yanında parti binasının karşısında olduğunu fark etmiş ve ÇATLI ismini duyunca şüphelenmiştir.Ve bir kaç ay sonra tam dükkanın önünde biri öldürülmüş,Ve daha sonra ÇATLI yurt dışına çıkmıştır. Babam olayı anlamış ama kimseye hiçbirşey bahsetmemiştir...