Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα.Σήμερα παντρεύεται ο Μπομπ!Ναι,καλά διαβάσατε.Ο Μπομπ παντρεύεται!Παντρεύεται ο κολλητός μου!Δε μπορώ ακόμα να το πιστέψω.Ο Μπομπ αποφάσισε να παντρευτεί την Σούζαν!Πρέπει να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος για εκείνον.Επιτέλους έφτιαξε τη ζωή του.
Πάντως,όπως είπα,ο Μπομπ παντρεύεται σήμερα.Σε μια εκκλησία του Bay Terrace.Και πρέπει να πω ότι αποφάσισε με την Σούζαν να γίνει ο γάμος σε στενό οικογενειακό κύκλο.Αυτό σημαίνει ότι θα παρευρεθούμε στο γάμο εγώ,η Τζέσικα,η Έλεν,ο Τζέραλντ και η κολλητή της Σούζαν,η Μέριλιν,και οι γονείς της.
Για το γάμο πάντως ανυπομονώ πολύ.Φρόντισα κι όλας η ενδυμασία μου να ταιριάζει με την περίσταση.Γι'αυτό,πήγα στο μαγαζί που είχα αγοράσει εκείνο το κουστούμι για τη δεξίωση,ναι τη γνωστή δεξίωση,και αγόρασα κι άλλο κουστούμι.Η Τζέσικα πάντως πρέπει να πω ότι προτίμησε να φορέσει ένα μακρύ,κόκκινο φόρεμα.
Σε αυτό το σημείο πρέπει πάντως να ότι έχω ετοιμάσει για τον Μπομπ μια έκπληξη.Μια έκπληξη που θα τον κάνει να χαρεί πολύ.Αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί,θα πρέπει να μείνω στο παρόν.
Η αλήθεια είναι ότι θα έπρεπε τώρα να είμαι στην εκκλησία και να περιμένω τον Μπομπ να έρθει πρώτος.Όμως όχι.Προτίμησα να πάω μαζί του στην εκκλησία,μιας και έχω την έκπληξη που του έχω ετοιμάσει.Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο σπίτι του και τον περιμένω να ντυθεί.Αργεί όμως να βγει από το δωμάτιο.Γι'αυτό,αποφάσισα να πάω να δω γιατί αργεί.Προχώρησα μέσα στο σπίτι μέχρι που έφτασα έξω από την κρεβατοκάμαρα.Χτύπησα την πόρτα και μπήκα.
《Μπομπ;Γιατί αργείς;Δε ντύθηκες ακόμη;》,του είπα όταν μπήκα μέσα.Πρέπει να πω πάντως ότι ο Μπομπ είχε προλάβει να ντυθεί.Είχε φορέσει ένα μαύρο πουκάμισο και ένα ωραίο μαύρο παντελόνι.Άρα,αφού ντύθηκε,κάτι άλλο τον κάνει να καθυστερεί.
《Γιατί αργείς;》
《Λάρρυ.Αγχώνομαι》
《Γιατί αγχώνεσαι;》
《Αγχώνομαι με όλο αυτό που θα γίνει.Για μένα είναι κάτι πρωτόγνωρο》
《Μπομπ.Μην ακούω ανοησίες.Δεν είναι κάτι ο γάμος》
《Για μένα είναι Λάρρυ.Φοβάμαι》
《Τι φοβάσαι;》
《Τη δέσμευση.Φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω στο τέλος να σταθώ δίπλα στην Σούζαν ως σωστός σύζυγος》Αναστέναξα.
《Μπομπ.Να σου πω κάτι;Αν ήταν να μη μπορείς να σταθείς δίπλα στη Σούζαν ως σωστός σύζυγος,τότε εκείνη δε θα δεχόταν να σε παντρευτεί》
《Περίμενε.Εννοείς...》
《Αυτό που κατάλαβες εννοώ κολλητέ.Η Σούζαν ξέρει ότι εσύ θα της σταθείς δίπλα της ως σωστός σύζυγος.Γι'αυτό και σήμερα σε παντρεύεται》
《Δε ξέρω Λάρρυ.Μάλλον έχεις δίκιο》
《Μπομπ.Άκουσε με.Την αγαπάς;》
《Ναι》
《Τότε μη το σκέφτεσαι.Θα πάμε στην εκκλησία,θα παντρευτείτε και μετά θα ζήσετε ευτυχισμένοι》
ESTÁS LEYENDO
Mr Larry (#TYS21)
Misterio / SuspensoLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...