Πλευρά Ερμιόνης
Όλοι κοιτάμε τον Σνέιπ σοκαρισμένοι. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε αυτό που λέει. Εγώ αρχίζω και κλαίω με λυγμούς. Σκέφτομαι τους γονείς μου. Σίγουρα θα είναι νεκροί. Σίγουρα θα είναι οι πρώτοι που ο Σνέιπ θα σκότωσε. Ο Ντράκο προσπαθεί να με ηρεμήσει. Με αγκαλιάζει τόσο σφιχτά.
"Αυτό σημαίνει πως ο πόλεμος έχει ξεκινήσει ήδη." λέει ο Σείριος
"Πρέπει να πάω στο σπίτι των γονιών μου. Είμαι σίγουρη ότι είναι νεκροί και δεν θέλω να σαπίσουν εκεί. Θέλω να τους θάψω." λέω καθώς δάκρυα πέφτουν ασταμάτητα από τα μάτια μου
"Φυσικά και θα θάψεις τους γονείς μου Ερμιόνη. Όλοι μαζί θα επισκεφτούμε τον κόσμο των μαγκλ. Ο Βόλντεμορτ σίγουρα έχει γυρίσει πίσω." λέει ο Σείριος και στη συνέχεια κοιτάει τον Σνέιπ
"Θα πάμε αμέσως τώρα." απαντάει ο Σνέιπ και κάνει νόημα να ενώσουμε όλοι μαζί τα χέρια μας
"Θα έρθω και εγώ." λέει η Ανδρομέδα και ο Σείριος της χαμογελάει. Ενώνουμε τα χέρια μας και κλείνουμε τα μάτια μας. Μόλις τα ανοίγω βρίσκομαι μπροστά από το πατρικό μου σπίτι. Υπάρχει ένα πτώμα στο δρόμο. Ο ουρανός είναι τόσο σκοτεινός. Ο Ντράκο είναι δίπλα του και πιάνω το χέρι του.
"Σε παρακαλώ έλα μαζί μου." του λέω και με αγκαλιάζει
"Φυσικά και θα έρθω μαζί σου." απαντάει και ανοίγουμε την πόρτα. Οι υπόλοιποι μένουν έξω. Το σπίτι είναι χάλια. Υπάρχουν σπασμένα πράγματα μέσα. Ανεβαίνω τα σκαλιά και η πόρτα στο δωμάτιο των γονιών μου είναι μισάνοιχτη.
"Θες να μπω εγώ πρώτα;" λέει ο Ντράκο και κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά
"Είναι οι γονείς μου." απαντάω κάνοντας ένα βήμα προς τα μέσα. Σε λίγο αντικρίζω τα πτώματα των γονιών μου πάνω στο κρεβάτι. Νεκροί και οι δύο με τα μάτια ανοιχτά. Ουρλιάζω από τον πόνο που νιώθω. Η καρδιά μου σπάει ολόκληροι. Πέφτω στο πάτωμα και ο Ντράκο με κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του. Κλαίω με λυγμούς.
"Πέθαναν χωρίς καν να με θυμούνται. Χωρίς καν να τους έχω δει." λέω καθώς η φωνή μου σπάει στα λόγια. Ο Ντράκο προσπαθεί να με ηρεμήσει και με βγάζει με το ζόρι έξω από το δωμάτιο.
"Μωρό μου, κοίτα με!" φωνάζει ο Ντράκο και προσπαθώ να τον κοιτάξω με τα δάκρυα στα μάτια
"Ξέρω πόσο πολύ πονάει. Έχασα την μητέρα μου. Θέλω όμως να φανείς δυνατή. Μπορείς να είσαι δυνατή;" με ρωτάει ενώ ακουμπάει τα χέρια του στα μάγουλα μου. Κουνάω το κεφάλι μου θετικά και πέφτω στην αγκαλιά του ξανά.
أنت تقرأ
Black Love {Dramione Fanfiction}
خيال (فانتازيا)Ένας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...