Medya:The Neighbourhood-Sweater Weather
Keyifli okumalarr"Tek başına ne yapıyorsun burada?"
Gülümseyerek sorduğum soruma minik bir tebessümle cevap verdi.
"Hiç,gökyüzünü izliyordum."
Yanına oturdum ve onunla birlikte gökyüzünü izlemeye başladık.Aramızda huzur verici türden bir sessizlik vardı.Bu sessizliği bozmak istemiyorduk ikimizde.Gökyüzüne bakıyorduk sadece.
Bir zaman sonra gözlerim istemsizce onun suratına kaymaya başladı.Cidden çok güzel bir yüzü vardı.Büyük ve siyah gözleri,açık saçları,özenle yapılmış gibi duran bir burnu ve hafif dolgun dudakları...Sanırsam dudakları benim zaafımdı.Bir kere bakmaya doyamıyordum.Öyle güzel bir cazibesi vardı ki, farkında olmadan ona aşık olabiliyordunuz.
"Sıkılmadın mı?"
Aramızdaki sessizliği gülerek sorduğu soru bölmüştü.
"Neden sıkılayım ki?
Doğrularak konuştu
"Suratımı incelemekten"
Onun gibi bende yerimde doğruldum ve kafamı gökyüzüne çevirerek konuşmaya başladım;
"Suratını ömrümün sonuna kadar izleyebilirim Manoban.Ve inan bana hiç sıkılmadan hemde,çıtım çıkmaz."
Bu dediğimle suratının düşmesi bir oldu.Gökyüzüne çevrili olan başımı ona doğru çevirerek sordum;
"Sorun ne,yan-"
"Benden hoşlanma Jennie."
Başını gökyüzünden eğdi ve ayaklarına bakmaya başladı.
"Anlamadım?"
"Benden hoşlanma,beni sevme,bana aşık olma Jennie."
Sesi hafifçe titreyerek konuştu:
" Sen çok güzelsin Jennie.Bir kere çok iyimsersin ve etrafına pozitif bir enerji veriyorsun.Çok güzelsin,etrafındaki bütün kızları ve erkeleri kendine çekiyorsun.Ay gibisin sen Jennie,daima parlak ve güzel.Ben ise..."
Acı dolu bir gülümseme bıraktı dudaklarına.Gözlerim dolmuştu,göz yaşlarım her an düşmeye hazırlardı.Beni böyle görmesine o kadar sevinmiştim ki.Bir yandan da üzülmüştüm, kendi değerini bilememesine...
"Ben ise sa-"
"Sen yıldızlar gibisin Lisa."
Şaşkınlıkla bana döndüğünde gözlerinin dolu olduğunu gördüm.Kafamı tekrar gökyüzüne çevirdim ve konuşmaya başladım;
"Sen yıldızlar gibisin Lisa.Her konuda parlıyorsun,bu yüzden ay gibi değilsin,tek bir noktada parlamıyorsun her yerdesin. Harika bir dansçısın,mükemmel bir vücudun var,harika bir sesin ve herkesi kıskandıran bir suratın.Üstelik dışın kadar için de çok güzel senin.Çok iyi birisin örneğin sorunu olan insanlara yardım ediyorsun onları sakince dinleyip çözüm üretiyorsun.Tıpkı yıldızlar gibi,onlar da insanları dinliyorlar dertlerine ortak oluyorlar.Güzellikleriyle insanları büyülüyorlar.Biliyor musun ben geceleri hep yıldızlarla konuşurum Lisa."
Durduramıyordum artık göz yaşlarımı.Nedenini bilmiyordum,istemsizce seri bir şekilde süzülüyorlardı yanaklarımdan.Lisa'ya küçük bir bakış attığımda onun benden pek farkı yoktu yüzünde minik bir tebessüm ve göz yaşlarıyla beni izliyordu.Bakışlarımı yıldızlara çevirdim ve devam ettim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alma Estrellada [Jenlisa Oneshot]
Fanfiction"Eğer ben ay isem,sende benim yıldızlarımsın Lisa.Ay yıldızlarından ayrı kalamaz,bende senden."