Μέχρι τέλους

4 1 0
                                    

Για λίγα λεπτά κανένας δεν είπε κουβέντα. Ήταν όλοι σοκαρισμένοι και ξαφνιασμένοι με όσα ξετυλιχτηκαν μπροστά στα μάτια τους. Τότε την απόλυτη σιωπή τους τη τερμάτισε ο ασύρματος, από τον οποίο ακούστηκε μια γυναικεία φιλική φωνή.
"Καλησπέρα σε όλους. Ονομάζομαι Κειτ" ήταν τα πρώτα της λόγια.
Κ:  είμαι σίγουρη ότι θα αναρωτιέστε τι έπαθαν οι 2 φίλοι σας. Με χαρά λοιπόν σας ανακοινώνω ότι είναι σε τέλεια κατάσταση. Τους κρατάμε στο καταφύγιο του τάγματος. Σας είχαμε πει και στο γράμμα ότι δεν μπορούμε να σας σκοτώσουμε αλλά μπορούμε να σας τραυματίσουμε. Και αυτό πρόκειται να γίνει ξεκινώντας με τον φίλο σας τον Γιώργο ο οποίος μας έχει νευριάσει όλους και ειναί αρκετά προκλητικός. Αυτό όμως μπορείτε να το αποτρέψετε! Έχετε μέχρι τη δύση του ηλίου να έρθετε στις 2 σπηλιές και να σώσετε τους φίλους σας. Τα λέμε σύντομα!
Χ: θέλω τόσο πολύ να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνο που μας έδωσαν για να φύγουμε από εδώ, αλλά από την άλλη αν γίνει αυτό θα ξεχάσουμε όσα έγιναν εδώ αυτές τις μέρες και πάνω από όλα ότι έγινε μεταξύ μας Μυρτώ.
Μ: Δεν υπάρχει περίπτωση να τα παρατήσουμε! Θα παλέψουμε μέχρι τέλους.
Σ: Τότε τι περιμένουμε μην χάνουμε χρόνο πάμε να τους σώσουμε!

Και έτσι ξεκίνησαν τη διαδρομή τους ενώ το 1ο στοιχείο  ανέλαβε να το κρατάει ο Σπύρος. Καθ'όλη τη διάρκεια ο Χάρης προσπαθούσε να αποκωδικοποιήσει την σημασία του κωδικού.
Μ: δείξε μου και μένα ρε χάρη τον κωδικό μήπως βγαλω άκρη!
Χ: ορίστε μην γκρινιάζεις ο κωδικός είναι  20028031...
Μ: δεν πάνε καλά λιγότερα ψηφία δεν μπορούσαν να βάλουν έλεος!
Σ: ε παιδιά κοιτάξτε φτάσαμε!

Τότε οι φίλοι μπήκαν προσεκτικά μεστη σπηλιά όπου και αντίκρυσαν την Ξένια δεμένη σε ένα βράχο. Ο Χάρης έτρεξε και την έλυσε και όλοι περίμεναν απαντήσεις.
Σ: Μα τι έγινε Ξένια είσαι καλά;;;
Ξ: θα τους σκοτώσω με έδεσαν εδώ και με άφησαν να πεθάνω. Έβαλαν ένα χαρτάκι στη τσέπη μου για οδηγείες για το που μετέφεραν τον Γιώργο.

Μετά από λίγη ώρα και αφού η Ξένια ένιωθε καλύτερα, μεταφέρθηκαν όλοι μαζί σε ένα μεγάλο δάσος στο κέντρο του νησιού ώσπου είδαν μπροστά τους μία κρύπτη. Ο Σπύρος την άνοιξε και οδήγούσε σε ένα υπόγειο πέρασμα. Άφού το διέσχισαν έφτασαν στον προορισμό τους. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό και σίγουρα κάτι που δεν περίμενε κανείς τους. Πριν προλάβουν να αντιδράσουν εμφανίστηκε μια ψηλή γυμνασμένη κοπέλα σε νεαρή ηλικία και τους συστήθηκε.
Κ: καλώς ήρθατε στο τάγμα! Ας σας συστηθώ και από κοντά. Είμαι η Κέιτ
Μ: δεν πα να σαι και η βασίλισσα της Αγγλίας. Ήρθαμε μόνο για τον Γιώργο.
Κ: ήρεμα κοπελιά ο φίλος σας είναι καλά. Από ότι βλέπετε είμαστε σε ένα στάδιο. Ο φίλος σας θα αγωνιστεί με  έναν μονομάχο και αν καταφέρει να  επιζήσει θα σας πούμε που θα βρείτε το σεντούκι του πράσινου κλειδιού και κατ επέκταση το  δεύτερο κλειδί.
Σ: μου φαίνεται γνώριμο το πρόσωπο σου. Μα ποιοι είστε τελικά!
Κ: ηρέμησε Σπύρο. Αν κερδίσει ο φίλος σας θα σας πω και την δική μου ιστορία αν σας ενδιαφέρει τόσο. Για την ώρα προέχει η μονομαχία του με τη τίγρη.
Μ: ΤΊΓΡΗ; ΓΙΑ ΜΟΝΟΜΑΧΟ ΕΊΠΕΣ
Κ: Η τίγρης είναι ο μονομάχος. Αν καταφέρει και βγει ζωντανός θα μας αποδείξει ότι είστε αποφασισμένοι να φτάσετε μέχρι τέλους.
Χ: τι εννοείς αν επιζησει μας είπες ότι δεν μπορείτε να μας σκοτωσετε.
Κ: εμείς όχι άλλα για ένα ζώο της άγριας φύσης δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Καλή του τύχη τα λέμε στην αρένα.

Και έτσι ο Γιώργος βρίσκονταν μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση του καθώς η τύχη της ομάδας βρίσκονταν στα χέρια του.

**************************************************************************************
Τι θα γίνει στη συνέχεια; Θα καταφέρει να κερδίσει τη μονομαχία ο Γιώργος; Θα αποκαλυφθεί το τάγμα;  Που βρίσκεται το 2ο στοιχειο; Η συνέχεια στο 10ο κεφάλαιο.
Αν σας αρέσει το βιβλίο ψηφίστε τα κεφάλαια ώστε να δουν το βιβλίο και άλλα άτομα. Επίσης σχολιαστέ τι θέλετε να δείτε στη συνέχεια. Μέχρι την επόμενη φορά αντίο!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 13, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Εξερευνώντας στα τυφλαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora