Vampirlerin emperyalizmi benimsediği, kurtadamların liberalizmi önemsediği ve kitsunelerin, "vampirlere hayran" ve "kurtadamlara yanık" olarak ikiye bölündüğü topraklar üstünde isyan etmeden durmak bir tek benim için yorucu değildi lakin baskınlık kurma isteğinin insan ruhunu ele geçirdiği bir ülkede, insanın kendi grubunda koyulan kurallara uymamak gibi bir şansı yoktu. Yasaların insan ruhuna saldırışı, vampirlerin aç biilaç aldıkları yoğun kan kokusuyla önlerine gelen ilk insana yahut önlerine gelen ilk hayvana saldırmaları gibiydi. Etraf şimdiden kan kokuyordu lakin henüz kimse ölmemişti; bütün hayvanların, bütün insanların kanı yerli yerindeydi, zira duygulardan ibaret olduğunu düşündüğüm resme son zamanlarda duygusuzlukla donatılmış fırça darbeleri savuruluyordu Tanrı'nın elleri tarafından. Yapayalnız ölme korkusundan çok narsistliğini konuşturamadan ölecek olmaktan insanlarla kaplı bir sahanın ortasında olmak, kahkaha atarak oyun oynarken yere düşmüşüm ve bütün kemiklerim kırılmış gibi hissetmeme sebep oluyordu.
Bencillik, canavarlık ile harmanlanmış insanoğlunu yiyip bitiyordu ancak bunun farkında olan tek bir kişi dahi olmadığından adım kadar emindim. Siyah ve beyazın ahengi içinde yaratılmış griliğin içine sıçrayan fazladan siyahlıklar her şeyi ele geçirmeye yemin etmişçesine durmadan ilerlediyordu; saniyelerin yarattığı mecazlıkla yepyeni bir mezarlık yaratılıyordu koyu gri mezar taşlarının olduğu. Kan kokusu siyahlığın içinden süzülerek etrafı kaplıyordu usulca, kimsenin umurunda olmayan savaş havası yüzünden birimizin soyu tükenecekti; kitsuneler, vampirler ve kurtadamlar. İnsanları çileden çıkartmaya yetecek kadar az olan beyazlık, iyiliğin yitirilmesi için çabalayan insanları delirtmekle kalmayacak birçok can alacaktı fakat bu da zerre umurunda değildi kimsenin.
Vampirlerin ölümsüz olduğu söylentileri yalnızca tiyatro perdelerinin, kan rengi ile aynı renk olmasından kaynaklanıyor kanımca. En fazla altı yüz sene kadar yaşayabilmemiz bir yana, kitsunelerin ve kurtadamların yaraları göz önüne alındığında yaralarımız daha uzun sürede iyileşiyor. Vampirlerin güneş ışığında yok olduğu fikri Freiedrich Wilhelm Murnau'nun Nosferatu, Bir Dehşet Senfonisi filminde ortaya atıştır, Popüler Kültür'e ait modern bir düşünce olsa da gerçek bu yönde değildir; biz vampirler gün ışığından etkilenmeyen aptal yaratıklarız ve her zaman da öyle olduk. Basit alerjik reaksiyonlar çoğumuz için hiçbir şey fakat bir savaş yapılacaksa ve biz savunan taraf olacaksak bunun kesinlikle gün ışığının en güzel göründüğü bir yerde olacağından eminim. Kurtadamlar tarafından hepimiz Kontes Elizabeth Bathory olarak görülüyor olsak da asla diğerleri gibi olmak istemiyordum; kan emici bir yaratık olmaktansa küçük bir ezik olmayı tercih ederdim lakin kurtadamlar için ikisi de aynı şeydi. Elizabeth gibi gençlik güzelliğimi umursamıyordum ancak kurtadamlar, vampirlerin hepsini aynı tutma konusunda uzmanlardı. Herkesleştirildiğim bir ülkede liberte için her şeyini verebilecek bir vampirdim.
Ben Kim Taehyung ve Kim Taehyung olmanın basit olmadığını söylemekten çekinmiyorum; farklılıkların olmadığı bir grubun içerisinde farklı düşüncelerinizin aşağılandığı gerçeğini kabul ediyor ve kabul etmenize karşın delirmeden duymayı başarıyorsanız, kaçıp gitmiyorsanız siz olmak kolay değildir. Delirmedim ama her daim düşünceli olmamdan kaynaklı olarak benden uzaklaştırılan küçük vampirler ve deli muamelesi yapmaktan geri durmayan insanlara delirmişim gibi davranmak hoşuma gitmiyor değildi.
-
[Liberalizm; herkese vicdan, inanç, düşünce özgürlüğü tanınmasının gerekli olduğunu savunan, özgür düşünceye bağlı dünya görüşü.
Emperyalizm veya yayılmacılık; bir devletin veya ulusun başka devlet veya uluslar üzerinde kendi çıkarları doğrultusunda etkide bulunmaya çalışmasıdır. Etkileyen devlet, etkilenen devletin kaynaklarından "yararlanma" hakkına sahiptir.
Vampirlik, VC17 virüsünün vücuttaki sindirim, sinir ve kas hücreleri üzerinde gerçekleştirdiği mutasyondan ortaya çıkmış bir hastalıktır.
Kontes Elizabeth Bathory, şizofreni hastası olduğu düşünülen, güzelleşmeye takıntılı, işkence yapmaktan zevk alan soylu bir kadın. Hem bir seri katil hem de entelektüel bir asilzade. Gençlik güzelliğini koruyabilmek adına genç kızlara işkence ederek etlerini ısıran ve kanlarında banyo yapan en ünlü gerçek vampirlerden biridir.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veleno | taegguk
FantasyBu zehirlenmiş ruhu taşımak ezik gibi hissetmeme sebep olsa da derinlerde bir yerlerde kendimle gurur duyuyordum.