Of,oof. 16 yaşındaki bir kızı evde, tek başına ,telefonunun şarjı bitmiş ve elektriklerin kesildiğini bilseydiniz ne yapardınız? Bana bir yol gösterin ya , ölüyorum burada.
Bloğuma bir şey yazayım dedim; şarjım bitti, televizyona bakayım dedim; elektrikler kesildi .Ben şimdi ne yapayım ,söyleyin ya, ne yapayım?
30 dk sonra: bekle bekle bekle... AAAA! beyaz çikolatanın 100 gramında 538,7 kalori varmış.
toplamda 1 saat sonra: AAAA! kumandanın üzerindeki tuşlara baaak! Allah'ım sen yardımm eeet!
Ayyy elektrikler geldi sonunda ben ışığın yanıp sönmesini 3 harfliler geldi zannettim de:).
Şu telefondan bari yaşadığım olayı bloğuma aktarayım .Ding ,ding ,ding, ding... ay ne oluyor yaa! sonuç; 41 tane cevapsız arama,210 tane de mesaj ve hepsi de annemden ve babamdan. Malum annem ve babam pasaportlarını değiştirmek için Ankara'ya gittiler.
Eee, doğal olarak bende evde yalnız kaldım. Hemen annemi arayım. Dıııt,dıııt,dıı-
-Alo Deniz kızım sen misin aaaa görüyor musun Kıvanç ses vermiyor , ne kadar istiyorsunuz kızıma? Ühühühhühü Allahı'm ya niye böyle oldu niye!!
- anne dur niye ağlıyorsun ben buradayım ,beni kimse kaçırmadı.
-Kızım sen bizi delirtecek misin? Babanla iki saat seni düşündük niye açmıyorsun telefonu bakiyim?
-anne sakin ol. elektrikler kesildi ve şarjım bitti neyse beni boş ver de babam orada mı?
- Evet burada .
-Ona da verir misin?
-Tamam veriyorum yavrum .Bak kendine dikkat et .Kapıları kimseye açma emi yavrum
-Tamam anne hadi görüşürüz.
-Alo kızım orda mısın?
-Evet baba buradayım.
-kızım biz çok korktuk. Özellikle annen, kadıncağız 1 saat aralıksız ağladı.
-Ne?!
-Neyse bizi boş ver sen ne yapıyorsun?
-Hiiiiç .oturuyorum öyle .
-Bizden istediğin bir şey var mı?
- Yani öyle aman aman bir şey yok ama gelirken oranın nesi meşursa onu getirir misiniz?
-Tamam kızım, görüşürüz.
-Aaaa baba dur !
-Ne oldu kızım
-Ne kadar yolunuz kaldı?
- Bu akşama doğru dönmüş oluruz herhalde.
-Tamam baba görüşürüz, dikkatli gelin.
-Tamam kızım görüşürüz.
Ohh sonunda bitti konuşma babamın değil de annemin konuşması. O neydi öyle ya ?!
sanki cinayet işlemişim de yeni öğreniyorlar gibi...
Grullgrul.. ses benim karnımdan mı geliyor? EEE tabi 12 saat yemek yemezsen tabi gelir. Bari en iyi yaptığım yemeği hazırlayayım "makarna".
Ne gerekiyordu? Ha su , makarna birdee? Birde yok galiba sadece su ve makarna. Neyse şu suyu koyalım kaynasın , makarnaları çıkartalım bu sefer spagetti olsun.
5 dakika sonra: oohh, mis gibi kokuyor makarnalarım.
Acaba corona virüste son durum ne . bir bakayım haberlere di mi?
Spiker: Bir son dakika haber ile karşınızdayız sayın seyirciler . Ankara'dan İzmir'e dönen bir araç kaza yapmış .2 kişi yaralanmış, durumları tam olarak belli değil. Şimdi spor haberlerine geçelim...
Ne?! Hayır hayır , kötü düşünmeyeceğim , bizimkiler değildir ya. Ne yapacağım, ne yapacağım?
Haa dur dur en iyisi annemi aramak;
- çalıyor . çalıyor, çalıyor... aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz...
offff... ya yok şarjı bitmiştir. Babamı da arayayım o zaman;
- çalıyor,çalıyor,çalıyor alo?!
AA alo baba sen misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyadaysam Uyandır
Teen FictionBen Deniz. Her şey ben ergenlik çağındayken annemin ve babamın trajedik bir şekilde trafik kazasında ölümüyle başladı. O an, o dakika ve o saniyeden sonra benim hayatım tamamiyle değişti ve bir daha da eskisi gibi olmadı. Yeri geldi bu değişimimin i...