3

694 31 0
                                    

Dimineața ora 7:00

Hea pov*

Stau și mă uit la N/t cum doarme.Nu după mult timp văd că deschide încet ochii.Nu mai stau nici o secundă și o iau în brațe.

Hea:N/t ești bine?Te doare ceva?

N/t:Sunt bine.Nu trebuie să îți faci griji.

Hea:Cum să nu îmi fac griji?Ești cea mai bună prietenă a mea.M-am speriat foarte tare când am văzut că ai leșinat.

N/t:Scuze.Nu am vrut să te speri.

Hea:Nu-i nimic.Acum tot ce contează este că ești bine.

N/t:Când o să fiu externată?

Hea:Nu stiu.Mă duc să o chem pe Hye.

N/t:Ok.

Mă ridic de pe scaun și ies din salon,apoi merg să o caut pe Hye.La un moment dat o văd vorbind cu niște băieți.Nu stiu cine sunt.Mă duc la ea și zic:

Hea:Hye s-a trezit N/t.Poți veni până la ea în salon?

Hye:Ok.Tu du-te la N/t.Nu o lăsa singura.Vin și eu imediat.

Hea:Bine.

Hye rămâne să vorbească cu acei băieți,iar eu mă îndrept spre salonul în care se află N/t.Nu după mult timp a intrat Hye în salon.îi face un control,apoi zice:

Hye:În seara asta vei fii externată.

N/t:Abia aștept să plec din spital.

Hea:Când vei pleca din spital vom merge direct la apartamentul meu și vei sta acolo până îți revii complet.

N/t:Tu nu trebuia să deschizi cafeneaua?

Hea:Ba da,dar mai sunt 30 de minute,deci mai am timp să stau cu tine.

N/t:Dar nu trebuie să te schimbi?

Hea:Ai dreptate.Eu voi pleca acum.Ne vedem diseară.

N/t:Ok.Pa.

Hea:Pa.

După ce Hea a plecat,eu m-am pus la somn,deoarece eram obosită.

Hea pov*

Am plecat de la spital și mă îndreptăm spre casă pentru a mă schimba ca apoi să merg la cafenea.Ajung acasă,fac repede un duș apoi mă îmbrac și plec spre cafenea.După ce ajung la cafenea îmi scot telefonul și îl apelez pe Kai, fratele meu.

După ce ajung la cafenea îmi scot telefonul și îl apelez pe Kai, fratele meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Convorbire telefonică*

Kai:Alo.

Hea:Alo.Kai ai putea te rog să îmi aduci ceva de mâncare?Sunt la cafenea.

Kai:În 5 minut

Convorbire telefonică încheiată*

După 5 minute îl văd pe fratele meu intrând în cafenea.

Te-am iubit și încă o facUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum