|------------------------i want you----------------|
| hanlim multi art highschool
Jungkook menghalakan pandangannya kearah seorang gadis yang di maksudkan oleh Kwon Naera iaitu Song Jihyo . Gadis yang tertera dikaca telefonnya itu sedang menunggu di bus stop . Baru sahaja dia mahu buka pintu kereta , seorang pelajar perempuan mendekati Song Jihyo .
Pelajar perempuan itu tampak dingin . Seperti mengatakan sesuatu yang tidak enak kepada Jihyo menurut dari raut wajah Jihyo yang kelihatan sedih .
Tatkala pelajar perempuan itu menapak pergi bersama dengan seorang lagi pelajar lelaki , Jungkook terus keluar dari kereta dan menuju ke bus stop . Keluar sahaja dia , beberapa pelajar yang baru keluar dari pagar sekolah terus mengalihkan perhatian kearahnya . Soseh-soseh kedengaran mereka bicara tentang Jungkook .
Siapa sahaja tidak mengenali seorang ahli perniagaan muda yang sering mengisi rancangan bisnes di kaca televisyen . Jungkook juga adalah ikon bagi anak muda sekarang . Ketampanannya sering membuatkan para gadis salah fokus .
Tanpa menghiraukan pandangan 'peminat' , Jungkook jalan kearah Jihyo dan duduk tidak berapa jauh dari gadis muda itu . Jihyo toleh sekilas dan kembali buat hal sendiri merenung jalan . Di samping Jihyo yang sedang relax , pelajar lain sudah tergedik-gedik melihat Jungkook .
" Tunggu siapa ? "
Jihyo toleh ke sebelah . Jungkook sedang memandangnya . Jihyo menunjuk dirinya bertanya adakah Jungkook sedang bercakap dengannya .
Jungkook angguk sambil alisnya terangkat sebelah .
" Panasnya ! "
Ujar Jungkook seraya membuka kotnya ." Arghhh— so handsome . . "
Teriakan para pelajar perempuan mulai kedengaran melihat tindakan Jungkook membuatkan dahi Jungkook berkerut dan dia senyum sinis . Sengaja ke hah ?
Jungkook abaikan sahaja para 'peminat' nya itu .Dia letak kan kot nya atas lengan . Lengan baju kemejanya di singsing hingga ke siku .
Jihyo pandang Jungkook kebingungan .
Apakah lelaki ini sedang melakukan pertunjuk kan di hadapan para gadis muda ? apa dia fikir dia handsome ?Erm, yes !
diakui memang handsome ." Kau balik dengan bas ke ? "
Tanya Jungkook lagi apabila Jihyo tidak menjawab soalannya sebentar tadi ." erm . . nae . . "
Jihyo menjawab singkat tanpa melihat kearah Jungkook . Dia terus berdiri dan jalan kearah bas yang sudah datang . Apabila Jihyo masuk kedalam bas , Jungkook laju masuk juga dan duduk di sebelah Jihyo .Senyuman Jungkook tidak dibalas , hanya jelingan kecil diberikan . Jihyo memang tidak berapa suka dengan orang asing yang dia tidak kenali .
Pelajar lain yang turut masuk kedalam bas melihat kearah Jungkook dan ada rasa cemburu dihati kerana Jungkook duduk di sebelah Jihyo .
YOU ARE READING
𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮 | 𝙅𝙐𝙉𝙂𝙆𝙊𝙊𝙆 ✔︎
Fanfictionshot your hearteu - daddy jeon . Jeon Jungkook seorang daddy muda berusia 25 tahun mempunyai seorang anak kecil bernama Jeon Dasha . Anak kecil yang berusia 9 tahun itu kehilangan mummy nya diusia yang sangat kecil . Mendiang isteri Jungkook iaitu J...