Kapitola třetí. Proč mě držel za ruku?

724 25 0
                                    

Violetta vypráví: Když už jsme došli k našemu domu pokusil se mě políbit, ale já couvla a řekla: Prosím Leóne tohle mi nedělej sotva tě znám. Objal mě a řekl: Zítra se uvidíme? Přikývla jsem na souhlas, mezitím co odcházel můj otec v kuchyni rozbil talíř. Vykřikla jsem a zamířila do kuchyně,  podívat se co se stalo. Když jsem přišla do kuchyně uviděla jsem tátu jak sedí v pokleku a zametá střepy porcelánu. Zeptala jsem se co se stalo a oba jsme se na sebe podívali. Když jsme s tátou dozametli ty střepy, vyběhla jsem schody nahoru do mého pokoje pro mou nejmilejší věc na světě, můj deník. Začala jsem si do něj psát: Dneska jsem potkala moc milého kluka, jmenuje se León a byl moc hodný, provedl mě celým městem. Ale potom se mě u vchodových dveří pokusil políbit... docela šílené, ale i moc hezké. Když jsem si to dopsala tak už mě táta volal na večeři. Seběhla jsem rychle schody a sedla si k jídelnímu stolu. Měli jsme Čínu, byla výborná. Když jsem dojedla vyběhla jsem zase po schodech nahoru. Když už jsem byla v pokoji, najednou mi přišla SMS a řekla jsem si od koho to může být? Je už moc pozdě, kdo mi píše takhle pozdě večer? Podívala jsem se a stálo tam: Pokud jsem ti dneska přišel roztomilý tak zítra přijď do parku v 3 odpoledne. S láskou León. Když jsem uviděla, že to je od Leóna lekla jsem se, až moc. Ale tak napsala jsem mu: Tak dobře přijdu. Violetta. A teď mi proběhlo v hlavě, kde vzal moje telefoní číslo? Ale nakonec jsem to přestala řešit a šla si lehnout. Šlo to velmi těžce, pořád jsem musela myslet na Leóna.

Pokračování příště ;)

Leonetta příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat