From Author

1 1 0
                                    

Halo kalian (Entah bila akan dibaca oleh korang)...Kali ni Erry akan gabung (bukan fusion ya.) ngan rakan rakan Erry dalam pembikinan cerita Close To You:Season 1 until 5...untuk kali ni..perbezaannya amat ketara..yelah selama ni Erry selalu buat citer Real life so...kali ni Erry ganti Genre cerita jadi...

Anugerah Genre pilihan tahun ni(bapak gile aku...)

Di tangga ke-5
.
.
.
.
.
.
Genre comedy
.
.
.
.
.
Kenapa ada genre komedy??Sebab genre ni selalu dilakukan oleh seorang rakan Erry dikelas...Dia ada Youtube Channel..Nama Channel dia JOKENON Channel.Hah..boleh lihat video 10 minit lebih dia di Ome TV..Key jom teruskan Anugerah kita...
.
.
Di tangga ke-4
.
.
.
.
.
.
Genre bestfriend
.
.
.
.
.
Hah..genre ni sentiasa ada ya dalam hati Erry..Bukan senang dapat kawan yg satu kepala..🤣🤣.Lagi² yang sokong bakat kita kan...Project V.E.N ni adalah hasil kepala kami🤣🤣 V for Videl ,E for Erry and N for Natalyn.Haha...dari situlah Erry putuskan nak gunakan V.E.N key lah jom teruskan..
.
.
.
.
.
Di tangga ke-3
.
.
.
.
.
.
Genre Killer
.
.
.
.
.
.
Huhuhu...Semasa dalam pembikinan light novel Close to you:Season 1 dalam buku di sekolah.Tiber buku tu berpindah-pindah tangan(Sorry ya..hanya perempuan yg rajin baca light novel dalam kelas Erry).Pastu siap kasi sanitizer sekali buku tu..🤣🤣🤣Giler...yelah..kan sekarang ni Covid-19 masih wujud..Nanti Erry publish citer tu dalam dunia oren ni...😌😌Kalau Erry dapat WiFi yang mencukupi..(Harap saja dunia oren ni tak buat hal...)
.
.
.
.
.
.
Tempat ke-2
.
.
.
.
.
.
.
Genre High School
.
.
.
.
.
.
.
hehe..tak akan ku lepaskan Genre ini..Kenapa highschool?sila check gambar di atas ya...Tak nampak ke diorang di sekolah🤣🤣🤣.
.
.
.
.
.
.
.
Tempat pertama😆😆😆
.
.
.
.
.
.
.
Genre romance atau Love😌😌
.
.
.
.
.
.
.
.
Sila berikan tepukan pada Erry sebab akhirnya buat citer yang ada percintaan antara dua insan...😌😌.First time Erry buat ni genre,Erry dapat pujian dari rakan yg telah baca..huhuhu...Sorry..🤣🤣Rakan sekelas saya tahu spoilernya dahulu🤣🤣🤣.

Ni pujian mereka...(Nah..nakambangan terus)

Pengawas sekolah:Boleh sdh ni kasi buat novel ni!!!

Pelajar biasa
1:Erry best gilerr citer kau bila sambung bab seterusnya??Cepat sambung!!!

2:Kenapa citer ni rasa cam real je??Cam kau pernah je lalui😏😏

Me:Gabungan kisah hidup tu nak🤣🤣

PRS:Uwahhhh gile!!!Erry cepat sambung!!Aku mau bunuh ##### sebab ganggu #### dan ####.

Tu jelah...kalau baca light novel dia...rakan sekalas Erry jadi terlampau geram hingga Erry pun hairan...Citer gila tu dapat sampai kelas sebelah!!!Nani!!!

Project V.E.NWhere stories live. Discover now