(medya süper dimi jdjdjdj)
Bubbles ve Boomer şaşkınca etrafa bakınırken Brick te Butch a sen öldün
bakışı atıyordu.✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Bubbles'ten:
Boomer'ların küçüklük fotoğrafına bakıyordum ki bi anda bir ses duydum.
Sesi duymamla beraber etrafıma bakınmaya başladım ne olduğunu, sesin nereden geldiğini anlamaya çalışıyordum.
Boomer da şaşırmış olacakki benimle aynı tepkiyi verdi.
Sonra gözüm pencereye kaydı.
Pencerenin kenarında kırmızı bir şey vardı. Daha dikkatli bakınca bunun birinin kafası yani şapkası olduğunu anladım. Orada birisi vardı.
Hımmm kim olabilirki?.......... Kırmızı şapka........ Kırmızı şapka.......... Huh!... Yoksa.... Oradaki Brick mi?
Evet oradaki kesin Brick ti, iyide neden bizi izliyordu...... belkide Boomer dan özür dilemeye gelmiştir ve ben varım diyede girememiştir.
Agh olamaz buradan hemen gitmeliyim.
Yazardan:
Brick sinirli gözlerle Butch a bakıyordu.
Boomer şaşkınca etrafa bakıyor ve sesin nereden geldiğini anlamaya çalışıyordu.
Bubbles hızlı bir şekilde arkasına döndü ve....
Bubbles: Uhm Boomer ben artık gitmeliyim
Boomer bunu duyunca biraz üzülmüş gibi oldu Bubbles bunu fark etti fakat gitmesi gerekiyordu. Daha sonra Boomer ile arkadaş olmaya çalışacağına dair kendine söz verdi.
Boomer: Tamam hoşçakal
Bubbles Boomer a el salladı ve ağaç evden çıktı.
Bubbles ağaç evden çıktığında direk Brick ile Butch ı gördü. Onlar Bubbles a şaşkınca bakarken Bubbles sadece onlara göz kırptı ve oradan uçarak uzaklaştı. Brick ile Butch, Bubbles ın arkasından şaşkınca bakakaldı.
Bubbles gittikten sonra Boomer ın gözüne yerde birşey takıldı. Boomer daha çok yaklaşınca bunun Bubbles ın kolyesi olduğunu anladı.
Bubbles in kolyesi
Boomer hızlı adımlarla ağaç evden dışarıya çıktı.
Boomer: Bubbles kolye-
Fakat dışarıya çıktığında Bubbles ı görmek yerine Brick ve Butch ı gördü.
Şaşırmıştı Brick ve Butch ona şaşkınlıkla bakarken Boomer arkasını döndü ve içeriye girdi. Tabikide Brick ve Butch ta peşinden girdi.Boomer: Neden geldin?
Brick: Sana hatırlatmak isterim ki kardeşim burayı 3 ümüz birlikte yaptık burası 3 ümüzün yeri
Boomer: (Alaycı bir tavırla) Aaa Brick sen anılarımızı hatırlarmıydın yaa
Brick tam Birşey diyecekken Butch araya girer.
Butch: Boomer bir dinle ya Brick özür dileyecekse önce bir dinle.
Boomer: Güldürme beni Butch bunu sende biliyorsun ki Brick ve özür kelimesi pek yan yana gelmeyi sevmez.
Brick: Peki ya özür dilemeye geldiysem
Boomer: ....................
Brick: Özür dilerim küçük kardeşim senin üzerine fazla gittim gerçekten çok üzgünüm bundan sonra sana bağırmamaya dikkat edeceğim.
Boomer küçük bir şok yaşadıktan sonra Brick in boynuna atlar, sarılırlar.
Onların bu duygusal anını Butch ın sesi böler.
Butch: Uhmm Brick bu gün için ben kurtuldum mu?
Brick: İyi tamam kurtuldun.
Butch: Huh! Buna sevindim gidelimmi?
Brick: Bence birazdaha kalabiliriz
Butch: Bana uyar
Boomer kolyeyi alır ve cebine koyar ve bu kolyeyi Bubbles a vereceğine dair kendi kendine söz verir.
Butch ve Brick in bakışları ise Boomer ın üzerindedir, Butch sırıtıyor Brick ise ifadesizce bakıyordur.
Boomer üzerindeki gözleri hissedince Brick ve Butch a baktı.
Boomer: Neden bana öyle bakıyorsunuz?
Butch: (sırıtarak) o kolye kimin?
Boomer: Uhmm Bubbles in giderken düşürdü daha sonra bunu ona geri vereceğim
Butch: Sevgilimisiniz?
Boomer: (Kızararak) N-ne hayır sevgili d-deyiliz sanırım arkadaş sayılırız
Butch: Merak etme kardeşim önce arkadaş sonra sevgili olursunuz abin sana ayarlar.
( Sen daha kendine ayarlayamıyon Boomer a nasıl ayarlıcan acep)Boomer: Bunuda n-nereden çıkardın ne sevgilisi saçmalama
Butch: Ah hadi ama kardeşim ondan hoşlandığın çok belli
Boomer: S-saçmalama nereden belli!
Butch: Onun yanında ve onun adını duyunca kızarıyorsun ve kekeliyorsun ve Brick e bağı-
( Sende başımıza aşk uzmanı çıktın)Brick: Ve bana bağırırken "Sevdiğim Kız" dedin
Boomer: Agh lütfen bu konuyu kapatabilirmiyiz
Butch: Peki ama daha senle bu konuyu konuşacağız abin sana öğretecek
Boomer, Butch a sadece dil çıkarmakla yetindi.
💚❤️💙
RRB o gece ağaç evde kaldılar.
Bubbles ise ağaç evden ayrıldıktan sonra direk eve geldi.
Kardeşlerinin ısrarlarına dayanamayıp olan herşeyi kardeşlerine anlattı tam yatmaya hazırlanırken kolyesinin olmadığını fark etti ve çok üzüldü. O kolye onun için çok değerliydi. Çünkü o kolyeyi Bubbles a, babası vermişti.
Bu kolye ona profesör ü hatırlatıyordu. Bubbles profesör ü çok özlüyordu.Kardeşleri tüm gece onu neşelendirmeye çalışsalarda Bubbles tüm geceyi üzgün geçirdi ve uyuya kaldı.
=Devam Edecek =
Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar hatalarım varsa affola.
Şunu söylemeliyimki bu bölümü yazarken zorlandığım zamanlar oldu
bu konuda bana yardım eden Radiant_author a ve benden desteğini esirgemeyen beni destekleyen Allison_Chan1461, a çok teşekkür ederim sizi seviyorum kızlar herşey için çok teşekkürler sizin gibi arkadaşlara sahip olduğum için çok şanslıyım sizleri çok seviyorum 💖💖💖SEVİLİYORSUNUZ 💙❤️💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞK (Tamamlandı)
FanfikceEski düşmanlar yeni sevgililer PPG = RRB un hikayesi.... şimdiden uyariyorum her an herşey olabilir... TAMAMLANDI!