Erkeğin Bayanla İlk Münasebeti

251 5 4
                                    

Erkek bu yaşına yani 12li yaşlara gelene ergenliğe girene kadar küçük saf işi gücü oyun zıpırlık olan bir canlıdır.Taki bir erkekle bir kız için çekişmeye girene kadar insanın hep ilk rakibi kendinden çok daha güçlü görünür her anlamda çünkü daha önce hiçbir erkeğe bir rakip gözüyle bakmamıştır.Aklında ki tek rakip halısaha maçındaki tuttuğu adamdır yada koşu yarışındaki arkadaşıdır yada saklambaç 'daki ebedir.Hiç o zamana kadar kendine ben ne kadarim ederim kaç diye sormamıştır çünkü bir çocuk paha bicilemezdir.İnsan kendine ne kadar paha biçerse kendini o kadar eksiltir aslında ölçülemeyen şey hep büyüktür hep fazladır.Küçük aşk kurbanımız partnerine yanaşma çabasındadır hep ama rakibi ondan bi adım öndedir.Her erkeğin gözünde pezevenk diye görülsede o erkek kızlar hep o erkekleri seçerler nedense hep aldatilip üzülmeyeler mahkum kalırlar tabi. sonra bütün kadınlar erkekleri odun dana ruhsuz olarak tanır.Bana katılır mısınız bilmem ama bence erkek kadından daha duygusaldır yada böyle konularda daha arada kalmıştır.Çünkü çevresinden öğrendiği erkeklik dışında herşeye giren saçma sapan bi gurur öğretilmiştir.Bir kadının ağlaması çok kolaydır sempatikdir güzeldir.Çünkü kadın narindir ve bu onun için uygun bir harekettir.Ama erkek ağladığında belki sempatikdir ama kadının gözünde bir anda güçsüz adını alir.Ve bu erkeğin sonu demektir.Annesinin ölümünunde bile kıyıda köşede kendini susturarak ağlayan bi erkek nasıl olurda duygusal olamaz.Hayatı boyunca her güçsüz görüldüğünde yada güçsüz olduğunda dayak yiyen sırt çevrilen bir varlıktır erkek.Bu zaman yani 12 yaşına kadar bu duyguların yarısını yaşayan erkeğiniz bu güçlü rakibe karşı savaşmak zorunda.Aslında bi ilişkide insan aşkı öğrenemez başarısızlıkla sonuçlanan bir ilişkide aşkı öğrenir.Çünkü insan birseyi uzakdan izlerken görebilir doğruyu. Eğer bir erkek olarak orta yakışıklılıktaysaniz her zaman için bakımlı olmalısınız eğer bankımızsanız o orta yakışıklılık kendini züğürte teslim edebilir.Her erkek kendine çeki düzene saçlarından başlar kimi bu işi kivirabilir kimisinin hic şansı yoktur.Kivirabilenler ilk turu geçer ve ikinci tur olan giyime gelirler.Kızlar her zaman için çok farklı şekilli erkekleri sevmiş gibi gozukselerde olağanın birazdaha üstünde o zamanki modaya yakın bi erkek kafidir.Düzgün bir görünüşe de sahip olmayı başaran erkeğimiz son ve en zor evre olan kızlarla konuşmak ve kızlara kendine sevdirmek evresindedir.

1.Eğlenceli olmak:bu çok zor bi iştir ve ayar çok önemlidir.Eğer eğlenceli olmazsanız kız sizden bıkar eğer gereğinden fazla eğlenceli olursanız kız sizi eğlence maymunu olarak görmeye başlayabilir.

2. Karizmatik olma: Bir kadınla konuşurken kesinlikle kesintisiz olarak gözlerinin içine bakmalısınız ve bunu özgüven tam bir sekse yapmalısınız eğer bunu abartırsanız kız sizi sapık zannedebilir.

3.Sevecen  olma: Bu aslında basit bir iştir üstteki iki kuralı gerçekleştirirken doğal olmanız yeterli eğer içtenlikle yaklaşırsanız başarı oranınız cok yüksek

Bu evreyide tamamladığını düşünen erkegimiz şimdi uygulama bölümüne geçmektedir...

ARKADAŞLAR GERÇEKTEN NE ZİRVALADIĞIMI BİLMİYORUM SİZ BURAYA KADAR OKUYUP GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİN DEVAM ETMEK İSTERİM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkek ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin