Adrien Agreste
17 yaşında.
Arkadaşları yok. Tek başına takılıyor.
Babası çok soğuk birisi.
Resim çizmeyi seviyor özelikle tuvale çizmeyi.🎨🖌
Piano çalmayı biliyor ama duymadığı için en son 9 yaşında çaldı.🎹🎶🎵🎼
Genelde kitap okur tam bir kitap kurdu.📚📕📙📘📒📗
Babasının modelliğini yapıyor📸📷🎥🎬📽
Marinette Dupain-Cheng
17 yaşında.
Arkadaşları Alya, Chloe. Luka,Nino
İyi birisi herkes tarafından sevilir.
Tasarımla uğraşıyor.🎨✏🖌
Chloe Bourgeois
17 yaşında.
Arkadaşları Alya,Marinette,Luka,Nino
Alışverişe bayılır.
Küçüklüğünden beri dans kursuna gidiyor.🩰🎶🎵
Alya Cesaire
17 yaşında
Arkadaşları Chloe,Marinette,Luka,Nino
Teknolojiyle uğraşmaya bayılır.📸🎥🎬📽🖥📳
Luka Couffaine
17 yaşında
Arkadaşları Chloe,Marinette,Alya,Nino
Müzikle uğraşıyor.
Gitarist🎶🎵🎤🔊🎧🎼🎸
Nino Lahiffe
17 yaşında
Arkadaşları Chloe,Marinette,Alya,Luka
Müzikle uğraşıyor.
🎶🎼🎧🎵💽💿📀
İyi okumalar.
Yazar'dan
Adrien yine bir gün uyandı ama bu günün farkı yeni bir okula gidecek olmasıydı.Kendi okulunun yanındaki sokaktaydı yeni okulu. Yatağından kalktı telefonundan saatine baktı erken kalkmıştı.
Odasındaki banyosuna gitti rutin işlerini halledip üzerine siyah bir sweatshirt giydi(Kapşonunda 2 tane kedi kulağı var.).Altınada siyah bir pantolon giydi. Banyosundan çıktıktan sonra siyah çantasını hazırladı.
İçeri hem babasının hem kendi kişisel asistanı girdi.İşaret diliyle'Kahvaltı hazır Kahvaltıdan sonra yeni okuluna Bodyguardın bırakacak.'dedi. Adrien Kafasını olumlu şekilde sallayıp çantasını sırtına takıp aşağı yemek salonuna indi.
Kendi yerine yani uzun masanın en başına oturdu. Çantasını da yanındaki sandalyeye koydu. Ve kahvaltısını yapmaya başladı.Kahvaltısı bitince Nathalie gelip ona programını verdi Adrien çantasına koydu ve evden çıkıp. Arabaya bindi ve Koruması ile yola çıktı.
Okula geldiğinde kapşonunu kafasına taktı çantasını alıp. Arabadan indi. Kimseye gözükmek istemiyordu çünkü herkes onun sadece dış görünüşünü önemsiyordu.
Hızlı adımlarla okula girdi. Bir anlığına önüne bakmıyordu ve birine çarptı.Çarptığı kişi ise mavi gözlü ve sarı saçlı bir kızdı.Kız yere düştü.
Bu Chloe'ydi ama Adrien onu tanımıyordu. Clohe konuşmaya başladı.
''Önüne baksana be ne bakıyon kaldırsana beni''
Adrien ne dediğini anlamamıştı ama sinirlendiği yüzünden belliydi Adrien Kızın elinden tutup kaldırdı ve yanından geçip yoluna devam etti.
Arkasından Chloe söylenmeye başladı.
''İNSAN BİR ÖZÜR DİLER''
Chloe daha fazla orada durmayıp kantine gitti ve arkadaşlarının bulunduğu masaya geçip oturdu.
''Ne oldu Chloe neden sinirlisin?''diye sordu Luka.
''Buraya gelirken biri bana çarptı ne bakıyorsun kaldır deyince kaldırdı ama bir özür bile dilemeden yanımdan çekip gitti.''diye cevap verdi.
''Ne kadarda kaba biriymiş''dedi Alya.
Sonra yanlarına Nino ve Marinette ellerinde gazozlarla geldi. İkisi de gazozları masaya koyup kendilerine sandalye çekip oturdular.
''Ne oldu ne konuşuyorsunuz ''dedi. Nino.
''Sabah Chloe'ye biri çarpıp özür dilemeden gitmiş de onu anlatıyordu.''dedi Alya
''Kim?''diye sordu Marinette.
''Tanımıyorum yeni biri her halde''diye cevap verdi. Chloe.
Sonra okulun ders zili çaldı.
''Hadi derse gidelim.''dedi. Marinette.
Hepsi birlikte sınıflarına çıktılar ve yerlerine oturdular. Bir zaman sonra Öğretmenleri sınıfa geldi yanında ise Adrien vardı.Herkes onlara bakıyordu.
Öğretmenleri konuşmaya başladı.
''Evet gençler bu yeni sınıf arkadaşınız Adrien Agreste ''
İlla Duymak Gerekir mi?
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlla Duymak Gerekir mi? | Adrienette [✓]
Fanfiction❝Adrien duyma engelli bir gençtir. Adrien yeni bir okula transfer olur bakalım Adrien yeni okulunda neler yaşayacak.❞ Adrien Agreste✘Marinette Dupain-Cheng [Başlangıç ve Bitiş] ↷ ➷2020 ➷2020 「 ©meilhoshii...